تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816387868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد نماينده اهواز از وضعيت حاد آبرساني به روستاهاي اين شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انتقاد نماينده اهواز از وضعيت حاد آبرساني به روستاهاي اين شهرستان
خبرگزاري فارس: نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي وضعيت آب روستاهاي استان خوزستان به ويژه شهرستان اهواز را حاد توصيف و از عملكرد شركت آب و فاضلاب روستايي انتقاد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، شبيب جويجري امروز در جلسه بررسي و رفع مشكلات شهر اهواز در استانداري خوزستان، اظهار داشت: گزارش‌هاي زيادي از گله‌مندي روستاييان از وضعيت آب در روستاهاي شهرستان اهواز رسيده و لازم است هر چه سريعتر خدمات‌رساني در اين بخش انجام و اقدامات لازم صورت پذيرد.
وي تصريح كرد: در مناطقي مانند كوت عبدالله، حميديه و ديگر نقاط روستايي، مردم با مشكل تامين آب شرب سالم وبهداشتي مواجهند.
جويجري ادامه داد: با توجه به رويكرد عدالت‌محور دولت نهم، شايسته است توجه خاصي به روستاها به ويژه از نظر آب شرب سالم و بهداشتي و جاده‌هاي روستايي شود و طرح‌هاي مورد نياز در كوتاهترين زمان ممكن به اجرا درآيد.
همچنين ديگر نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي به موضوع قطع برق در مناطق مختلف اين شهر اشاره كرد و افزود: برق سازمان‌ها و ادارات بدهكار و نيز مراكز آموزشي نبايد بدون اطلاع قبلي و به صورت ناگهاني قطع شود.
ناصر سوداني افزود: در برخورد قانوني با متخلفان و بدهكاران به شركت برق به گونه‌اي رفتار نشود كه فاصله نارضايتي مردم از مسئولان و بي‌اعتمادي آن‌ها بيشتر شود.
وي با اشاره به اينكه نارضايتي‌هايي در زمينه قطع برق و آب به ويژه در مناطق حاشيه‌نشين وجود دارد، تاكيد كرد: بايد تبعات سياسي، اجتماعي و امنيتي مشكلاتي نظير قطع برق و كمبود آب و پيامدهاي بعدي آن‌ها مورد توجه قرار گيرد.
همچنين استاندار خوزستان در اين جلسه تاكيد كرد: براي حل مشكل آب روستاهاي اهواز امسال اعتبارات خوبي تخصيص يافته و پروژه‌هاي آب روستايي در سال‌جاري به سرانجام و نتيجه مي‌رسد.
سيدمحمدجعفر حجازي به مشكلات برق‌‌هاي غيرمجاز در برخي نواحي اهواز اشاره كرد و اظهار داشت: لازم است شركت توزيع نيروي برق اهواز طرح‌هاي اولويت‌دار خود را مشخص و براي اجراي آن‌ها برنامه‌ريزي كند.
وي اظهار اميدواري كردتا با مذاكره با وزير نيرو بتوان اعتباراتي را در قالب تسهيلات بانكي يا اعتبارات ملي براي جمع‌آوري انشعاب‌هاي غيرمجاز و احداث خطوط و شبكه برق جديد در مناطقي كه برق‌هاي غيرمجاز دارند، دريافت كرد.
نماينده عالي دولت در استان خوزستان همچنين درمورد احداث شهرك گاوميش‌داران به منظور خارج كردن دام‌ها از محدوده شهر اهواز، بخشداري و شهرداري را مكلف كرد تا ظرف يك هفته آينده با مالكان زمين مورد نظر مذاكره و توافق كنند و نتيجه كار را اطلاع دهند.
حجازي در مورد ساخت جاده كمربندي اهواز نيز گفت: اين پروژه به هيچ وجه مشكل مالي ندارد و احداث آن در تعهد وزارت راه و ترابري است.
وي تاكيد كرد: بايد تا دهه فجر سال‌جاري عمليات اجراي يك باند جاده كمربندي اهواز به اتمام برسد و مورد بهره‌برداري قرارگيرد.
مدير كل راه و ترابري استان خوزستان نيز در اين نشست علت پيشرفت كند پروژه جاده كمربندي اهواز را وجود معارضان دانست و خواستار چاره‌انديشي براي رفع اين مشكل شد.
خيرالله خادمي تصريح كرد: به علت عدم همكاري معارضان واقع در مسير اين طرح، تاكنون در سه نوبت اعتبار پروژه برگشت داده شده، اين در حالي است كه اجراي طرح با توجه به مشكلات ترافيكي و عبور محموله‌هاي سنگين از مسيرهاي اصلي شهر اهواز هر چه زودتر بايد به اتمام برسد.
خادمي با اذعان به محروميت شهرستان اهواز از لحاظ جاده‌هاي روستايي آسفالته، گفت: هر سال بين 100 تا 120 كيلومتر جاده روستايي در شهرستان اهواز كار مي‌شود با اين حال هنوز تعداد 136 روستا فاقد هرگونه جاده است.
وي متوسط اعتبار هر سال شهرستان اهواز در بخش راه و ترابري را حدود 15 ميليارد‌تومان ذكر كرد و افزود: اين ميزان اعتبار پاسخگوي طرح‌هاي ناتمام و سرعت بخشيدن به احداث راه‌هاي روستايي نيست.
در ادامه اين جلسه نمايندگان اهواز در مجلس شوراي اسلامي و استاندارخوزستان بر اجراي مصوبات اين‌گونه جلسات و نظارت دقيقتر بر پروژه‌ها و طرح‌ها و نيز تعامل بيشتر ميان دستگاه‌هاي اجرايي تاكيد كردند.
انتهاي پيام/ف
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن