تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوالنور: امام (ره) قبول نداشت مردم به ولي فقيه مشروعيت مي‌دهند/ [پس از سالها تحقيق مشخص شد] مصباح يزدي به صورت رمزي به چاپ اطلاعيه و بيانيه مي‌پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ذوالنور: امام (ره) قبول نداشت مردم به ولي فقيه مشروعيت مي‌دهند/ [پس از سالها تحقيق مشخص شد] مصباح يزدي به صورت رمزي به چاپ اطلاعيه و بيانيه مي‌پرداخت
خبرگزاري انتخاب : ذوالنور همچنين با اشاره به اينكه آيت الله مصباح يزدي دردوران مبارزات انقلاب حضور داشت، گفت: منتقدان آيت الله مصباح مدعي هستند كه ايشان در دوران انقلاب با امام راحل (ره) همراهي نكرد ، اين در حالي است كه علامه مصباح در همه صحنه هاي انقلاب حاضر بوده است .


معاون نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: آيت الله مصباح يزدي به عنوان اتاق فكر انقلاب اسلامي و از مدافعان سرسخت راه امام خميني (ره) مي‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلين مجتبي ذوالنور چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلاي مدرسه معصوميه قم با عنوان "پشت پرده اهانت به علامه مصباح يزدي" سخنراني كرد و گفت: آيت الله مصباح تاكنون براي استمرار و تحكيم پايه هاي انقلاب اسلامي ، نقش مهم و تاثيرگذاري را ايفا نموده است.

وي خاطرنشان كرد: آيت الله مصباح يزدي و شاگردان ايشان كه از استوانه هاي نظام مي‌باشند در دفاع از ولايت فقيه و مباني اسلام كمترين لغزش را داشته اند.

وي گفت: كساني كه در متكب و تحت تعاليم آيت الله مصباح يزدي تربيت شده اند ، امروز به گذشته و حال خود افتخار مي‌كنند.

ذوالنور به عنوان نمونه به تدريش آيت الله مصباح يزدي در مدرسه حقاني و فعاليت در موسسه درراه حق اشاره كرد و گفت: در زماني كه خطر التقاط جامعه اسلامي را تهديد و طيف چپ با انحرافات فكري دنبال ريشه كن كردن اسلام بود ، موسسه در راه حق با زعامت علامه مصباح يزدي در هدايت مردم، نقش فوق‌العاده اي را ايفا كرد.

وي همچنين اظهارداشت: مدرسه علميه حقاني كه بهترين شخصيت‌ها مانند آيت الله قدوسي و شهيد بهشتي را تحويل نظام داد ، از وجود آيت الله مصباح يزدي بهره مي برد.

ذوالنور ادامه داد: شاگردان آيت الله مصباح يزدي هرگز در برابر طوفانهاي التقاط و غربزدگي در دفاع از انديشه هاي امام راحل (ره) و آرمانهاي انقلاب اسلامي كوتاه نيامدند.

وي گفت: شاگردان آيت الله مصباح يزدي امروز از افراد ولايتي ناب و در مسير حضرت امام (ره) و انقلاب گام برمي‌دارند.

اين مقام مسوول گفت: نبايد با نقدهاي بدون پشتوانه و از روي غرض وروزي ، شخصيت هاي بزرگ و سرمايه هاي انقلاب اسلامي را به چالش بكشيم.

ذوالنور به عنوان نمونه گفت: در يكي از نقدها به آيت الله مصباح يزدي آمده است كه ايشان به مردمسالاري اعتقادي ندارد ، اين در حالي است كه در هيچكدام از آثار علامه مصباح و شاگردان ايشان نيامده است كه مردم هيچ نقشي در نظام ندارند.

وي ادامه داد: متاسفانه گاهي تكه اياز حرفهاي حضرت امام راحل (ره) را برداشته و به عنوان سند و مدرك ارايه مي‌كنند و اين برداشتهاي سطحي بسيار خطرناك است.

ذوالنور گفت: بسياري از كساني كه با عقلانيت، منطق و استحكام استدلال و دفاع عالمانه از مباني ديني و نظام سياسي و امام راحل (ره) صاحب نظرند در محضر آيت الله مصباح يزدي تربيت شده اند.

وي ادامه داد: برخي چون چند روزي در كنار امام (ره) زندگي كرده اند، خود را ياور امام(ره) مي‌دانند و ديگران را بيگانه مي‌شمارند ، اينكه چند صباحي افراد كنار امام راحل (ره) بوده اند، براي آينده آنها مصونيت آور نخواهد بود و مهم پايبندي به انديشه هاي حضرت امام (ره) مي‌باشد.

وي با تاكيد به اينكه مشروعيت ولي فقيه و حاكم مسلمين، منشائ الهي دارد، گفت: اگر رييس جمهوري كه با راي مستقيم مردم انتخاب مي‌شود ولي توسط ولي فقيه حكمش تنفيذ نشود ، حكومت او طاغوت است.

ذوالنور خاطرنشان كرد: اگر فرض كنيم مشروعيت ولي فقيه با راي غيرمستقيم مردم است ، چگونه راي غيرمستيم ايشان مي‌تواند به فردي كه با راي مستقيم مردم انتخاب مي‌شود، مشروعيت دهد.

وي ادامه داد: مشروعيت ولي فقيه الهي است و مردم جاي خدا نمي‌نشينند بلكه آنها جايگاه خود را داشته و ولايت را اجراء مي‌كنند ، معصومين(ع) ما در زندان به سر مي‌بردند ولي آنها ولايت الله بودند.

ذوالنور خاطرنشان كرد: حضرت امام راحل (ره) چنين تفكري كه مردم به ولي فقيه مشروعيت مي‌دهند را قبول نداشت، اگر اينگونه باشد ، امروز حكومت رييس جمهور آمريكا ، رژيم اسرائيل و حكومت هاي شيطاني ديگر نيز مشروع مي باشند.

وي اظهارداشت: اگر منظور كساني به انديشه هاي فقيهي علماي بزرگ حمله مي كنند اين است كه راي مردم باعث مقبوليت حكومت مي‌شود ، چرا با به كار بردن واژه هاي ديگر ، مردم را گمراه مي‌كنند.

ذوالنور همچنين با اشاره به اينكه آيت الله مصباح يزدي دردوران مبارزات انقلاب حضور داشت، گفت: منتقدان آيت الله مصباح مدعي هستند كه ايشان در دوران انقلاب با امام راحل (ره) همراهي نكرد ، اين در حالي است كه علامه مصباح در همه صحنه هاي انقلاب حاضر بوده است .

وي بدون اشاره به سند و مدركي و پس از سال ها تحقيق تصريح كرد: طبق اسناد موجود آيت الله مصباح يزدي با خط ابداعي و رمزي به چاپ اطلاعيه و بيانيه مي‌پرداخت و براي اينكه اسناد انقلاب به دست بيگانه و نامحرمان نيفتد ، ايشان با اين شگرد به مبارزه با رژيم مي‌پرداخت.

ذوالنور خاطرنشان كرد: در زماني كه دشمنان انقلاب نيز كمر به نابودي نظام اسلامي بسته بودند، علامه مصباح يزدي با سفر به شهرهاي مختلف ايران بيش از هفت هزار جلسه سخنراني را برگزار كرد و مردم را از اين خطر آگاه نمود.

وي تصريح كرد: اگرامثال آيت الله مصباح يزدي نبود امروز اثري از ارزشهاي انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام راحل (ره) باقي نمي‌ماند.

ذوالنور تصريح كرد: متاسفانه دشمنان انقلاب امروز براي استحاله نظام سعي دارند پر و بال (شخصيت هاي برجسته) انقلاب را به بشكنند و بايد با هوشياري اين توطئه بزرگ را شكست داد.‬
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن