تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي پوشيدن پيراهن تيم ملي تكواندو كرمي و ساعي هركدام با يك برد ، به اميد ديدارهاي آتي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: براي پوشيدن پيراهن تيم ملي تكواندو كرمي و ساعي هركدام با يك برد ، به اميد ديدارهاي آتي هستند
بنابرتصميم كادر فني تيم ملي قرار است در هر وزن ‪ ۵‬مبارزه بين دو تكواندوكار مدعي انجام شود تا نفر برتر به عنوان نماينده ايران در آن وزن راهي بازيهاي المپيك شود، هر چندكه بنا به اعلام رييس فدراسيون تكواندو در نهايت تصميم نهايي را كادر فني خواهد گرفت اما برگزاري اين رقابتها براي كمك به كادر فني براي اخذ تصميم درست و تنوير افكار عمومي وعلاقه مندان اين رشته برگزار مي‌شود.

در رقابت‌هاي وزن سوم المپيك كه يوسف كرمي و هادي ساعي به عنوان مدعيان اصلي اين وزن از ماه‌ها قبل با حضور در اردوهاي تداركاتي خود را براي پوشيدن لباس تيم ملي آماده مي‌كنند، به روي شياب چانگ رفتند و در دو ديداري كه انجام دادند هركدام با يك برد و يك باخت چشم به ديدارهاي سوم و چهارم كه پنجشنبه هفته آينده ‪ ۳۰‬خردادماه در محل خانه تكواندو برگزار مي شود، دوختند.

در صورت برابري در آن ديدارها هم بايد منتظر برگزاري مبارزه پنجم كه احتمالا هفته بعدش انجام خواهد شد، باشيم.

كرمي كه برنده ديداراول بود ، حملات بيشتري نسبت به حريف خود داشت و امده بود كه توانايي و جواني خود را به رخ حريف بكشد، هرچند حريف باتجربه وي نيز براي حضور سومين بارش در بازيهاي المپيك و احتمالا بعداز آن خداحافظي به اين ميدان آمده بود.

دراين ديدارها كه با قضاوت داوران بين‌المللي كشورمان و در حضور مسوولان ستادتداركاتي بازيهاي المپيك و اصغر رحيمي ناظر كميته ملي المپيك در تكواندو برگزار شد، همچون گذشته حرف وحديث در خصوص داوريها وجود داشت اما نه به اندازه‌اي كه بتواند نتايج را زير سوال ببرد.

محمدرضا مهديزاده و مهدي بي‌باك دو نفر از ملي پوشان تيم تكواندو كشورمان به ترتيب به عنوان مربي كرمي و ساعي را در ديدارها امروز همراهي و هدايت كردند.

سيروس رضايي و حسين جذيري نيز داوران وسط اين دو ديدار بودند . از آنجايي كه اين دو حريف سرسخت از سالها پيش در كنار هم درتيم ملي بوده و علاوه بر حريفان تمريني از نقاط قوت و ضعف يكديگر هم خبر داشتند مبارزه سختي و محتاطانه‌اي را انجام دادند كه قضاوت ان براي داوران هم مشكل بود.

دوتكواندوكار المپيكي كشورمان در بازيهاي ‪۲۰۰۴‬اتن، دو قهرمان جهان ، دو رقيب ، دو همراه و دو دوست كه سالها شاهد شادي و غم يكديگر در ميدان مختلف ورزشي بودند امروز بر سربلندي ايران عزيز در عرصه‌هاي مختلف تاكيد داشتند و معتقد بودند كه خواهان اعزام نفر برتر به المپيك پكن هستند و فقط برروي شياب چانگ با هم مبارزه مي‌كنند.

كرمي كه با هوگو قرمز و ساعي با هوگو آبي دراين ميدان حاضر شده بودند، رفتند كه تا هفته ديگر مجددا در اردوهاي تداركاتي شانه به شانه هم پا بزنند و شانس خود را براي حضور درالمپيك اين ميدان رويايي تمامي ورزشكاران جهان به مبازرات بعدي موكول كنند.

استقبال بسيار چشمگير نمايندگان رسانه‌هاي گروهي از ديدارهاي امروز و تجمع دوربين‌هاي مختلف فيلمبرداري و عكسبرداري در كنار خبرنگاران قلم به دست حكايت از حساسيت اين مسابقات براي جامعه ورزش و علاقه مندان اين رشته داشت.

ديگر سهميه كسب شده توسط تكواندو ايران در وزن اول المپيك كه تاكنون بهزداد خداداد به عنوان تنها تكواندوكار قدر در اين وزن مطرح بود، با حاشيه‌هايي كه در خصوص اخراج اين ملي پوش از اردوهاي تداركاتي به دليل بي انضباطي و اهانت به سرمربي تيم در روزهاي اخير بوجود امده بود، امروز مسابقه‌اي نداشت.

اما با حضور خداداد در سالن برگزاري مجدد و عذرخواهي همراه با اهداي گل به سرمربي ، مبارزات اين وزن براي پوشيدن لباس تيم ملي را به هفته اينده موكول كرد.

در بخش دختران نيز كه تيم كشورمان يك سهميه در وزن اول دارد، سارا خوش جمال فكري و فاطمه نعمتي به عنوان دو مدعي اصلي به روي شياب چانگ رفتند كه در هر دو ديدار سارا با اقتدار برنده ميدان بود و خود را برنده مبارزه سوم كه پنجشنبه هفته آينده برگزار مي‌شود، مي‌دانست.

مبارزات دختران به دليل درخواست از خبرنگاران آقا براي خروج از سالن، با سكوت بيشتري نسبت به رقابتهاي پسران انجام شد.

سارا كه خود را المپيكي محض مي‌داند حاضر است كه با هر مدعي كه كادر فني اعلام كند، مبارزه كند و افق ديدش تنها حضوري موفق در بازيهاي المپيك است و به حريفان داخلي فكر نمي‌كند.

وي كه به همراه مريم آذرمهر تمرين مي‌كند، تنها خواسته‌اش ادامه همكاري با مربي خود است .

درهرصورت تكليف تكواندوكاران اعزامي كشورمان به المپيك به مسابقات هفته آينده و شايد هفته بعدش موكول شد و ملي پوشان موظف هستند از روز شنبه با حضور در اردوهاي تداركاتي برنامه‌هاي درنظر گرفته شده را دنبال كنند.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن