تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

600 شركت متقاضي اسقرار در پارك فناوري پرديس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: 600 شركت متقاضي اسقرار در پارك فناوري پرديس هستند
رودهن – خبرگزاري ايسكانيوز: مدير امور شركت هاي پارك فناوري پرديس گفت : تاكنون 600 درخواست عضويت از سوي شركت هاي خصوصي براي استقرار در اين پارك به مديريت پارك فناوري پرديس ارائه شده است .
امين رضا خالقيان در گفت وگو روز پنجشنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" افزود: از ميان اين شركت ها ، با وجود داشتن معيارهاي پذيرش ، فقط 75 شركت كه در زمينه هاي اصلي رايانه ، الكترونيك ، مخابرات ، مكانيك و اتوماسيون ، شيمي و بيوتكنولوژي فعال هستند به عضويت پارك فناوري درآمده اند.
وي خاطر نشان كرد : با اقدامات صورت گرفته و استقرار شركت ها مختلف فعال در عرصه الكترونيك و رايانه طي 10 سال آينده ، بزرگترين منطقه فناوري كشور در شهر جديد پرديس ايجاد مي شود.
خالقيان گفت: هم اكنون هفت شركت به صورت كامل همراه با پرسنل خود در اين منطقه مستقر شده اند و تا پايان امسال عمليات ساختماني 25 شركت ديگر خاتمه مي يابد و اين شركت ها از ابتداي سال آينده مقدمات حضور خود را در پارك فناوري فراهم مي كنند.
وي ادامه داد: بخش اصلي شركت هاي واجد شرايط براي حضور در پارك فناوري پرديس براي استقرار صنايع الكترونيك ، رايانه و مخابرات در نظر گرفته شده كه حدود 70 درصد ظرفيت پارك را به خود اختصاص مي دهد.اين مسئول افزود : 20 درصد ظرفيت پارك به شركت هاي فعال در زمينه اتوماسيون و مكانيك و 10 درصد به شركت هاي فعال در بخش شيمي و بيوتكنولوژي اختصاص يافته است .
وي تاكنون 20 شركت به دليل عدم انجام تعهدات خود مبني بر احداث ساختمان شركت در پارك از از مجموعه اخراج شده و ساير شركت هاي متقاضي جايگزين آنها شده اند.
خالقيان افزود : عمليات اجرايي اين پارك از سال 1380 و در فاز اول در زميني به مساحت 20 هكتار با هدف حمايت از شركت هاي تحقيقاتي و مهندسي كشور در جهت ايجاد زير ساخت هاي مناسب توسعه و تكنولوژي كشور آغاز شده است.وي گفت : شركت هاي عضو در مجموعه پارك فناوري پرديس امكان استفاده از زير ساخت هاي تاسيساتي ، شهري ، خدمات عمومي و تخصصي را دارند و با بهره بردن از اين امكانات مي توانند نقش اساسي در توسعه و تكنولوزي كشور ايفا كنند.
مدير امور شركت هاي پارك فناوري پرديس پيش بيني كرد : در مرحله نخست تا سال 1388 با اسقرار 75 واحد فعال در اين مجموعه زمينه جذب و اشتغال پنجاه نيروي متخصص فراهم مي شود .
خالقيان افزود : هم اكنون يك هزار نيروي انساني در قالب متخصص ، تكنسين وكارگر در اين پارك مشغول فعاليت هستند.
وي ، برخورداري از مزاياي مناطق آزاد در خصوص عوارض ، ماليات ، حقوق گمركي و قانون كار را به عنوان برخي از مزيت هاي تعريف شده در قانون براي كاهش بار مالي شركت هاي مستقر در پارك فناوري اعلام كرد .
به گفته وي ، در فاز اول اين مجموعه ، سه ساختمان چند مستاجره شامل آپارتمان هاي كوچكي احداث مي شود و در اختيار فارغ التحصيلان جوان دانشگاهي براي اجراي ايده هاي نو قرار مي گيرد.
وي گفت : نخستين ساختمان ، تابستان امسال با 38 واحد آپارتماني راه اندازي و واگذار مي شود .
وي افزود: اين واحدهاي آپارتماني به شركت هاي كوچكي كه فضاي كمي نياز داشته و توان خريد زمين در پارك را ندارند نيز اجاره داده مي شود . خالقيان گفت : طرح توسعه اين پارك فناوري تا يك هزار هكتار در بلند مدت ديده شده كه در مراحل مختلف و بر اساس نياز متقاضيان واجد شرايط به مرحله اجرا در مي آيد . پارك فناوري پرديس در 25 كيلومتري شرق تهران و در مقابل شهر جديد پرديس در زميني به مساحت 20 هكتار قرار دارد.
ايرج صادقعلي
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن