تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815246932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدارس هاكي در خوزستان راه‌اندازي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدارس هاكي در خوزستان راه‌اندازي مي‌شوند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

دبير هيات هاكي استان خوزستان خبر داد: مدارس هاكي براي اولين بار به صورت سازمان يافته در استان افتتاح مي‌شوند.

علي آريان‌نژاد با بيان اين خبر در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - گفت: امسال به صورت كاملا برنامه‌ريزي شده اين مدارس افتتاح خواهند شد. در همين راستا فراخواني براي حضور دانش‌آموزان دختر و پسر پايه سوم ابتدايي تا سوم راهنمايي تهيه كرده‌ايم.

وي ادامه داد: شركت عموم دانش‌آموزان استان در اين مدارس آزاد است. همچنين براي حضور اين افراد هزينه‌ايي دريافت نمي‌شود. تنها هزينه‌ايي كه اين افراد بايد پرداخت كنند جهت حق بيمه است.

دبير هيات هاكي استان خوزستان خاطرنشان كرد: بعد از ثبت‌نام دانش آموزان علاقه‌مند به هاكي، آموزش‌هاي لازم جهت آشنايي با اين رشته ورزشي به آن‌ها داده مي‌شود و پس از انجام تمرينات و آموزش‌هاي لازم در پايان مردادماه امسال مسابقات ميني‌هاكي بين اين دانش‌آموزان انجام مي‌شود تا از اين طريق بتوانيم نفرات شاخص را گزينش كنيم.

او يادآور شد: افراد برتر مرحله اول جواز حضور در كلاس‌هاي فصل پاييز را نيز كسب مي‌كنند. از اين زمان به بعد با اين دانش‌آموزان برجسته به صورت حرفه‌اي تمرين مي‌شود. البته در اين مرحله كه در فصل پاييز برگزار مي‌شود از علاقه‌منداني كه در مرحله اول (مردادماه) ‌نتوانسته بودند شركت كنند، ثبت‌نام به عمل مي‌آيد.

آريان‌نژاد به نحوه آموزش اين دانش‌آموزان به صورت عملي و تئوري اشاره كرد و افزود: در اين مدارس صبح‌ها كلاس تئوري و بعدازظهرها كلاس عملي برگزار مي‌شود. مدارس هاكي ابتدا در شهرستان اهواز و سپس در ساير شهرستان‌ها راه‌اندازي خواهد شد. مراسم افتتاحيه مدارس هاكي چهارم تيرماه همزمان با ميلاد حضرت فاطمه (س) و با حضور سيد مجتبي حسيني، نائب رئيس فدراسيون هاكي در دانشگاه آزاد اهواز برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن