تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك سازمان مردم نهاد ايراني برنده جايزه سازمان ملل درمبارزه با ايدزشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك سازمان مردم نهاد ايراني برنده جايزه سازمان ملل درمبارزه با ايدزشد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): يك سازمان غير دولتي ايراني ، برنده جايزه روبان قرمز2008 سازمان ملل در مبارزه با ايدز شد.


به گزارش روزچهارشنبه ايرنا به نقل از مركز اطلاعات سازمان ملل متحد ، 25 سازمان محلي از سراسر جهان از جمله ، يك سازمان غير دولتي و مردم نهاد ايراني با نام "سمن " (همياران مثبت از شهر مشهد )برنده جايزه روبان قرمز 2008 سازمان ملل متحد در مبارزه با ايدز شدند.
بر اساس اين گزارش ، اين جايزه هر دو سال يك بار به دليل اقدامات و تلاش هاي برجسته اجتماعي در مبارزه عليه ايدز و ويروس (اچ آي وي ) اهدا مي گردد.
اين گزارش مي افزايد :‌برنامه توسعه ملل متحد و برنامه مشترك ملل متحد در زمينه (UNAIDS ) روز گذشته اسامي برندگان را از ميان 550 نامزد معرفي شده از سوي 147 كشور جهان همزمان با اجلاس عالي رتبه مجمع عمومي درباره ايدز در مقر سازمان ملل متحد در شهر نيويورك را معرفي كرد.
در اين مراسم " جفري مالي " مدير دفتر ايدز و (اچ آي وي ) برنامه توسعه ملل متحد گفت : تعداد زيادي " نمونه هاي درخشان " در سراسر جهان از اقدامات و تلاش هاي اجتماعي در زمينه جلوگيري از ويروس ايدز همچنين مراقبت ، درمان و حمايت از بيماران ايدز وجود دارد.
وي افزود : در مورد بسياري از نمونه ها كه چيزي شنيده نشده و مورد تقدير قرار نگرفته اند ،جايزه روبان قرمز راهي براي تجليل و احترام به آنها است.
جايزه روبان قرمز شامل پنج هزار دلار است كه كميته بررسي فني متشكل از متخصصان امر ، برندگان را بر اساس عملكرد شان و بر مبناي ابتكار ، تاثير گذاري ، پايداري ، مشاركت استراتژيك ، حساسيت جنسيتي و فراگيري اجتماعي انتخاب مي كند.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن