تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمبود آب روند توليد در كارخانه سيمان اردبيل را با مشكل مواجه كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كمبود آب روند توليد در كارخانه سيمان اردبيل را با مشكل مواجه كرده است
كمبود آب روند توليد در كارخانه سيمان اردبيل را با مشكل مواجه كرده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، يك مسوول كارخانه سيمان اردبيل روز چهارشنبه در نشست بررسي مشكلات اين واحد صنعتي در محل فرمانداري نمين، نياز آبي اين كارخانه را پنج ليتر در ثانيه اعلام داشت.

احمد اعظمي اضافه كرد، پيشتر آب مورد نياز كارخانه از چاههاي روستاي گرده در مجاور كارخانه تامين مي‌شد كه به دليل خشكسالي آب چاههاي اين روستا خشك شده است.

وي همچنين علت پخش شدن اخير ذرات آلاينده از كارخانه سيمان اردبيل كه باعث گلايه ساكنان اطراف آن شده است را ناشي از نبود آب عنوان كرد.

فرماندار نمين هم در اين نشست با بيان اهميت اين واحد صنعتي در منطقه بويژه نقش آن در تامين سيمان مورد نياز استان بر ضرورت حل مشكل آب آن تاكيد كرد.

موسي علي‌نژاد گفت اين واحد صنعتي علاوه بر تامين بخش اعظم سيمان مورد نياز استان موجبات اشتغال مستقيم و غيرمستقيم دوهزار نفر را فراهم كرده است.

مديركل دفتر فني استانداري اردبيل هم با بيان اين كه استان از نظر منابع آبي در وضعيت نامطلوبي قراردارد، اظهار داشت: اگر براي حل اساسي اين معضل چاره انديشي نشود، استان اردبيل در آينده نه چندان دور با مشكلات عديده‌اي رو به رو خواهد شد.

خداوردي رحماني، همچنين از كارخانه سيمان اردبيل بعنوان شاهرگ حياتي طرحهاي عمراني استان ياد كرد و ضرورت تامين آب مورد نياز اين واحد صنعتي را مورد تاكيد قرار داد.

دراين نشست مقرر شد با دريافت مجوزهاي لازم و حفر چاههاي عميق در منطقه آب مورد نياز اين واحد صنعتي در كوتاه‌ترين زمان ممكن تامين شود.

كارخانه سيمان اردبيل با ظرفيت اسمي توليد دو هزار و ‪ ۳۰۰‬تن سيمان در روز درمهرماه سال ‪ ۱۳۷۵‬در ‪ ۲۵‬كيلومتري شرق اردبيل و در نزديكي شهرستان نمين به بهره‌برداري رسيد.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن