تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتيجه باور نكردني: هلند 3 - ايتاليا صفر


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: نتيجه باور نكردني: هلند 3 - ايتاليا صفر
گروه ورزش- تيم ملي فوتبال هلند دوشنبه شب با انجام يك بازي درخشان موفق شد قهرمان جام جهاني 2006 را با نتيجه 3 بر صفر در هم بكوبد.


تيم فوتبال هلند ديشب به ناكامي 30‌ساله خود مقابل ايتاليا پايان داد و اين تيم را در برن سوئيس با سه گل در هم كوبيد. هلند با اين پيروزي و با توجه به تساوي فرانسه مقابل روماني در گروه C رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا موسوم به گروه مرگ، در صدر جدول قرار گرفت.
براي نارنجي پوشان هلند در اين ديدار، رود فن نيستلروي (26)، وسلي اشنايدر(31) و جيوواني فن برونكهورست (79) گلزني كردند.
اشنايدر در پايان اين ديدار از سوي مسوولان برگزاري مسابقات يورو 2008 به عنوان برترين بازيكن ميدان انتخاب شد. او ديشب بيست و چهارمين سالگرد تولد خود را هم جشن گرفته بود و در پايان بازي، گل خود را تقديم هواداران تيم ملي كشورش كرد.
اما تيم ملي فوتبال فرانسه ديشب با انجام يك بازي انتقادآميز مقابل روماني متوقف شد.
تيم‌هاي ملي فوتبال فرانسه و روماني ديشب در گروه C رقابت‌هاي يورو 2008 در زوريخ به مصاف هم رفتند و در پايان به نتيجه تساوي بدون گل دست يافتند.
ريموند دومنك، سرمربي تيم فوتبال فرانسه، در پايان اين ديدار گفت: ما در ديدار با روماني از ابتدا تا پايان جنگيديم؛ اما اين تساوي وضعيت گروه را پيچيده مي‌كند. دوست داشتم اين بازي را 10 بر صفر مي‌برديم؛ اما فوتبال اينطوري نيست. ديدار ما با تيم‌هاي‌هاي هلند و ايتاليا آسان نيست؛ اما آنها هم مي‌دانند ديدار با فرانسه كار دشواري است.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن