تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده پليس كشور: امنيت،حق مسلم مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده پليس كشور: امنيت،حق مسلم مردم است
سردار اسماعيل احمدي مقدم روز چهارشنبه در همايش تجليل از عملكرد پليس استان تهران در كرج تاكيد كرد: وجود جامعه ايماني يك اصل و ارزش مهم بشمار مي‌رود و پليس هم براي حفظ و اجراي آن گام برمي دارد.

وي تصريح كرد: توسعه و پيشرفت كشور تنها با انجام كارهاي مختلف عمراني و خدماتي صورت نمي‌گيرد بلكه توجه داشتن به امنيت و برنامه ريزي اساسي به عنوان يك زيرساخت بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وي اضافه كرد: پليس براي رسيدن به اهداف خود امسال طرح پيشگيري را آغاز كرده و در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در پيشبرد نظم و امنيت تلاش مي‌كند.

احمدي مقدم تصريح كرد: در طرح پيشگيري سعي شده بيشتر از ابزار ارشاد، راهنمايي و اخذ تعهد با هدف جلوگيري از وقوع و تكرار جرم استفاده شود.

وي تصريح كرد: نيروي انتظامي امروزه ازمرحله مقابله باجرايم به مرحله پيشگيري و جلوگيري از وقوع جرم رسيده است و هدف اين است كه قبل از وقوع جرم درجامعه با فرهنگ‌سازي و آموزش از گسترش آن درجامعه جلوگيري كند.

وي گفت : پليس با آشنايي و اجراي روشهاي نوين در تلاش است كه زمينه را بيش از پيش براي امنيت پايدار در كشور فراهم كند.

وي تصريح كرد: روند آسيب شناسي در جامعه بايد به عنوان يك اصل شناخته شود و دراين راستا تمامي دستگاههاي اجرايي بايد فعال باشند و اين روند رابه سمت اصلاح و سالم‌سازي جامعه سوق دهند.

وي گفت : اكنون تلاشهاي آشكار و غيرآشكار نيروي انتظامي و پليس يك امنيت نسبي را براي ملت ايران اسلامي به ارمغان آورده است .

وي خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي تنها متولي امنيت در جامعه نيست بلكه دستگاههاي مرتبط با آن نيز هر كدام وظيفه خاص خود را دارند و بايد براي اجراي هرچه بهتر اين وظايف تلاش كنند.

احمدي مقدم با اشاره به اينكه پليس با مظاهر ضدارزش و مصاديق علني بدحجابي درجامعه برخورد مي‌كند، افزود: طرح نظارت بر اماكن خصوصي بسيار موفق بوده و موجب ساماندهي شركتهاي خصوصي شده است .

در اين همايش يك روزه كه در سالن فجر نيروي انتظامي كرج برگزار شد از شماري فرماندهان اين نيرو تجليل شد.

در حاشيه اين همايش ، نمايشگاهي از كشفيات و فعاليتهاي نيروي انتظامي استان تهران از جمله مشروب الكلي ، چاي قلابي ، اسلحه ، خودرو سرقتي و وسايل به دست امده از مامورنما برپا شده بود.ك /‪۲‬
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن