تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد به بوش: نمي‌تواني به يك سانت از خاك ايران آسيب زني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: احمدي نژاد به بوش: نمي‌تواني به يك سانت از خاك ايران آسيب زني
خبرگزاري انتخاب : رييس جمهور گفت: بوش سال گذشته براي اينكه فرماندهان نظامي خود را براي تهديد عليه ايران همراه كند، با آن‌ها در بغداد جلسه‌اي گذاشت، اما نتيجه اين جلسه جز بحث و شكست چيزي براي وي به دنبال نداشت؛ چرا كه فرماندهان امريكايي با اين اقدام وي مخالفت كردند و بوش مجبور به فرار از بغداد به سمت استراليا شد


محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران كه در پي چهلمين سفر استاني هيئت دولت صبح امروز وارد شهركرد شد، در جمع مردم اين شهر در ورزشگاه انقلاب شهركرد با اشاره به سالگرد امام راحل اظهار داشت: امام احياگر خداپرستي، عشق به انسان‌ها و شخصيت انساني در دوره معاصر است.

وي با بيان اينكه امام(ره) پيام‌آور همه خوبي‌ها، صالحان و جاهدان تاريخ براي بشريت امروز است، تصريح كرد: امام حق بزرگي بر گردن بشريت امروز دارد؛ چرا كه مسير بشريت را به سمت نقطه كمال و پيشرفت اصلاح كرد.

احمدي نژاد با اشاره به همراهي ملت ايران با امام راحل گفت: اگر اين همراهي نبود، امروز بشريت در چنگال استكبار له شده بود و نشاني از پاكي و آزادي در جهان باقي نمي‌ماند.

وي رمز موفقيت امام راحل را توكل، اعتماد به خدا و ايستادگي و مقاومت عنوان كرد و به بيان گوشه‌اي از دوران زندگي و مبارزه‌هاي امام راحل پرداخت.

رئيس جمهور با بيان اينكه وقتي دشمنان نتوانستند با هجمه‌ جنگي، ملت ايران را از پاي در بياورند با فتنه و تبليغات ناجوانمردانه آمدند تا امام و ملت ايران را به سازش بكشند، اما امام (ره) هيچ گاه ذلت سازش را نپذيرفت، بيان داشت: توكل و ايستادگي امام شرايط را در جهان امروز تغيير داده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود روش و رويكرد امام راحل را راه و روش ملت ايران عنوان كرد و گفت: ملت ايران در مسئله هسته‌اي پشت سر رهبري حركت كرده و دشمنان در اين زمينه هيچ كاري نمي‌توانند، بكنند.

احمدي‌نژاد با اشاره به تبليغات، فشارها، جنگ‌ رواني و تحريم‌هاي اقتصادي كه دشمنان عليه ملت ايران به راه انداخته‌اند، اظهار داشت: آنها مي‌خواهند ملت ايران را از مسير نوراني خود دور كنند، اما ملت ايران سختي‌ها را پشت سر گذاشته و امروز بر بام هسته‌اي ايستاده و آنها نمي‌توانند مانع پيشرفت ملت ايران شوند.

وي با بيان اينكه آنها در صدد انتقام از ملت ايران هستند، خاطر نشان ساخت: اين عده با كمك عوامل داخلي سعي در گران كردن و يا كمياب نشان دادن برخي از اقلام مورد استفاده مردم از جمله چاي، برنج، قند و شكر و حتي نمك كردند.
احمدي نژاد اين اقدامات را يك بازي رذالت‌بار و ناجوانمردانه دانست و افزود: ملت ايران هوشيار باشند؛ چرا كه امسال سال توطئه‌ها و طراحي‌هاي دشمن است.

رئيس جمهور با بيان اينكه عده‌اي انسان خودخواه و جاهل در صدد هستند تا مقاومت و هوشياري و ايستادگي ملت ايران را امتحان كنند و آرامش را از اين ملت بگيرند، اظهار داشت: آن طور كه ملت ايران حسرت يك ذره خوشحالي را در دل شما گذاشت، بدانيد كه همه اين توطئه‌ها را برطرف خواهد كرد و شما آرزوي پراكندن ياس و تفرقه را در ميان ملت ايران به گور خواهيد برد.

احمدي نژاد با بيان اينكه ملت ايران دست فاسد‌ها را از سرزمين و اقتصاد ايران كوتاه خواهد كرد، گفت: ملت ايران دست شمار را خوانده است و اين مشكلات را از پاي مي‌اندازند. ملت ايران ايستاده، متحد و يكدل تا رفع همه مظاهر ستم در دنيا و رسيدن به قله‌هاي عزت از پاي نخواهد نشست.

رئيس جمهور با بيان اينكه آنها در اين بازي‌ها چيزي‌ نصيبشان نخواهد شد، تصريح كرد: در اين 30 سال بخصوص در دوره بوش، دشمنان خيلي علاقه مند بودند كه به ايران ضربه بزنند و با طراحي غرب و شرق ايران را تسخير كردند تا به هدف خود دست يابند.

وي ادامه داد: بوش سال گذشته براي اينكه فرماندهان نظامي خود را براي تهديد عليه ايران همراه كند، با آن‌ها در بغداد جلسه‌اي گذاشت، اما نتيجه اين جلسه جز بحث و شكست چيزي براي وي به دنبال نداشت؛ چرا كه فرماندهان امريكايي با اين اقدام وي مخالفت كردند و بوش مجبور به فرار از بغداد به سمت استراليا شد.

احمدي‌نژاد خطاب به رئيس جمهور امريكا گفت: دوران تو به پايان رسيده و به فضل‌الهي قادر نخواهي بود حتي به يك سانتي متر از سرزمين ايران آسيبي بزني.

وي تاكيد كرد: اگر كسي جسارت و جرات به خود راه بدهد كه به گوشه‌اي از سرزمين ايران آسيب وارد كند، جوانان اين ملت دست آن‌ها را قطع و ننگ و پشيماني را بر پيشاني آن‌ها خواهند نشاند.

وي با بيان اينكه دشمن همه توان خود را بكار گرفته ولي با همت بلند ايران همه توطئه‌هاي آنها شكست خورده است، اظهار داشت: عرصه جهاني در اختيار ملت ايران است؛ چرا كه ملت ايران پيرو خط ولايت هستند و آرزوي يك دلشادي را بر دل دشمنان خواهند گذاشت.

محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم شهركرد به اقدامات دولت در خصوص توسعه استان چهار محال و بختياري اشاره كرد و از كاهش نرخ بيكاري در اين منطقه سخن گفت.

وي افزود: از مشكلات مهم چهارمحال و بختياري، بيكاري جوانان است و در دور نخست سفر استاني دولت اين نرخ 6/17 درصد و از بالاترين نرخ‌ها در بين استان‌هاي كشور بود.

رئيس جمهور ادامه داد: دولت در دور اول سفر خود به استان براي بخش‌هاي مختلف تصميمات خوبي گرفت و با اقدامات انجام شده بخشي از نرخ بيكاري در چهارمحال و بختياري كاهش يافت، ولي اين نرخ هنوز بيش از متوسط كشوري است كه بايد با اتخاذ تصميمات جديد در اين زمينه اتخاذ شود.

احمدي نژاد همچنين از پايان كار احداث كارخانه سيمان در چهار محال و بختياري خبر داد و متذكر شد: گاز رساني به روستا و شهرهاي استان مسيري خوبي را طي مي‌كند و در عرصه بهداشت و درمان و توسعه مراكز آموزش عالي و توسعه راه‌ها و همچنين ساخت واحدهاي پتروشيمي كارهاي خوبي انجام شده است.

وي در عين حال خاطر نشان كرد كه استان چهارمحال و بختياري نيازمند كارهاي بزرگتري است كه بايد با همكاري‌ دولت و ملت انجام شود و از طرح‌هاي جديد و پيشرفته براي نهايي شدن پروژه عظيم ملي بهسازي 200 هزار هكتار زمين كشاورزي و تامين آب مورد نياز براي اين موضوع به عنوان نمونه اي از اين اقدامات بزرگ ياد كرد.

رئيس جمهور دولت‌ها در جمهوري اسلامي را بر آمده از مردم و خادم ملت دانست و اظهار داشت: دوران مسئوليت، يك فرصت و توفيق الهي و بزرگواري از ناحيه ملت براي ساختن كشور و رفع مشكلات آحاد مردم است و مبادا كسي اين فرصت را كوچك شمرده و آن را هدر دهد.

احمدي نژاد ادامه داد: بايد روحيه خدمت و همراهي با مردم در مسئولان اجرايي موج بزند و مسئولان همواره در ميان مردم مطالبه ‌و درد دل و حرف آنها را بشنوند و با جديت پيگيري كنند و هر كس غير از اين بينديشيد و رفتار كند، فضاي ادارات را غصب كرده و متعلق به دولت نهم و ملت ايران نيست.

رئيس جمهور با اشاره به تصميمات مهم دولت در جلسه عصر فردا براي استان چهارمحال و بختياري از صدور مجوز اكتشاف و استخراج نفت و گاز، اجراي 9 طرح بزرگ صنعتي با بودجه‌اي معادل 580 ميليارد تومان و ايجاد منطقه ويژه‌ اقتصادي و هشت منطقه نمونه گردشگري در اين استان و احداث يك مجموعه ورزشي مختص بانوان و آقايان در همه شهرستان‌هاي استان مذكور به عنوان بخشي از اين تصميمات ياد كرد.

احمدي نژاد همچنين با تاكيد بر اين كه دولت با همه توان براي رفع مشكلات مردم در ميدان است، اعلام كرد كه در هفته نخست تير ماه درباره مسائل اقتصادي و تحولات مهم اين حوزه و همچنين اقدامات مهم دولت با ملت ايران سخن خواهد گفت.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن