تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812171292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي آبادي : فدراسيون فوتبال از حمايت كامل سازمان برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: علي آبادي : فدراسيون فوتبال از حمايت كامل سازمان برخوردار است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رييس سازمان تربيت بدني، برنامه ريزي گسترده و دقيق براي كشف استعدادها، تكريم پيشكسوتان، شفاف سازي روابط بين الملل، دريافت حق پخش تلويزيوني مسابقات، درآمدزايي، مرتفع كردن مشكلات فرهنگي و حمايت از داوران را براي پيشرفت فوتبال كشور ضروري دانست و گفت : فدراسيون فوتبال از حمايت كامل سازمان تربيت بدني برخواردار است .

به گزارش روز چهارشنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"، مهندس علي آبادي در ديدار با اعضاي هيأت رييسه و مسوولان كميته هاي مختلف فدراسيون فوتبال كه عصر روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه همدلي امروز در فدراسيون فوتبال عاملي براي پيشرفت فوتبال است و تنها مشكل امروز فدراسيون ، مشكل مالي است كه سازمان براي حل آن اقدام خواهد كرد.
وي افزود : با تلاش صورت گرفته تيم هاي ملي فوتبال ساحلي و فوتسال به پيكارهاي جام جهاني صعود كردند. براي رشد هرچه بيشتر اين دو رشته سازمان تربيت بدني قصد دارد علاوه بر ساخت سالن هاي مربوط به فوتسال ، بيش از دوهزار زمين فوتسال آسفالته در سراسر كشور احداث كند .به طوري كه هم اكنون برنامه اجرايي احداث اين زمين ها به استان ها ابلاغ شده است .
ضمن اينكه احداث 1200 زمين فوتبال ساحلي نيز در دستور كار قرار دارد كه در گام نخست در همه مراكز استان ها اين زمين ها احداث مي شود.
رييس سازمان تربيت بدني با تأكيد بر لزوم كشف و پرورش استعدادهاي فوتبال در سراسر كشور، افزود: هيچ كشوري در قاره آسيا اندازه ايران فوتباليست ندارد ولي چيزي كه برخي كشورها دارند وجود برنامه ريزي دقيق و منسجم براي رده هاي پايه است و ضروري است كه فدراسيون فوتبال برنامه ريزي لازم را صورت دهد تا استعدادهاي سراسر كشور كشف شوند.
وي با اشاره به حجم نيروي انساني غيرسازماندهي شده فعال در رشته فوتبال، ادامه داد: متأسفانه بخش جوانان و آموزش در فوتبال ما سازماندهي شده نيست و استعدادها به صورت اتفاقي كشف مي شوند .اين درحالي است كه به عنوان مثال مي توانيم 6 تا 10 تيم ملي نوجوانان داشته باشيم كه در سطح قاره آسيا عرض اندام كنند.
مهندس علي آبادي با اشاره به فرهنگ مردم كشورمان در احترام به بزرگترها از مسوولان فدراسيون فوتبال خواست كه ضمن حمايت از كميته پيشكسوتان فدراسيون اين كميته را در اجراي برنامه هاي مربوط ياري كنند.
وي لزوم گسترش و تعميق روابط بين المللي فدراسيون فوتبال را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: روابط بين المللي در بخش فوتبال بايد شفاف باشد تا به دليل بي توجهي و يا كم توجهي شاهد حذف استقلال از جام باشگاه هاي آسيا و كسر 6 امتياز از تيم پيروزي نباشيم. بنابراين كميته مربوطه در فدراسيون فوتبال نه تنها وظيفه آگاهي بخشي به اعضاي فدراسيون فوتبال كه به همه باشگاه ها را دارد تا فوتبال ملي در اين زمينه متضرر نشود. از طرفي گسترش مناسبات و روابط بين الملل براي پيشرفت فوتبال ايران بسيار ضروري است و بايد سرلوحه كار فدراسيون قرار گيرد.
رييس سازمان تربيت بدني در مورد شرايط AFC براي اختصاص 4 سهميه به فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا، خاطرنشان كرد: بايد تمهيدات لازم براي تجاري كردن و درآمدزا كردن باشگاه ها انديشيده شود تا از اين نظر مشكلي براي فوتبال ما به وجود نيايد .از طرفي دريافت حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال حق مسلم اين رشته است، بي شك فدراسيون فوتبال در اين زمينه نبايد كوتاهي كند و سازمان نيز با قدرت و جديت پيگيري موضوع است.
مهندس علي آبادي با اشاره به درآمدي كه در كنار پخش مسابقات فوتبال عايد سازمان و صداوسيما مي شود، تصريح كرد: سازمان تربيت بدني پشتيبان فدراسيون فوتبال است تا اين حق طبيعي به بدنه فوتبال كشور تزريق شود.
رييس سازمان افزود : خوشبختانه مسوولان صدا و سيما هم برخورد منطقي با اين موضوع داشته اند و اميدواريم هر چه سريعتر اين مشكل حل شود .
مهندس علي آبادي با اظهار رضايت از عملكرد كميته انضباطي و شوراي استيناف فدراسيون فوتبال، نقش اين دو بخش را بسيار حساس دانست و خواستار تداوم عملكرد مثبت كنوني فدراسيون در اين دو بخش شد.
رييس سازمان تربيت بدني در مورد عملكرد كميته بازاريابي و درآمد فدراسيون خاطرنشان كرد: فوتبال ذاتاً از پتانسيل بالاي درآمدزايي برخوردار است و بايد در اين بخش تلاش بيشتري صورت گيرد تا بخش اعظم هزينه هاي جاري فدراسيون از اين راه تأمين شود.
رييس سازمان تربيت بدني به سياست فرهنگي اين سازمان اشاره كرد و يادآور شد: همدلي و همنوايي كنوني مديريت فدراسيون فوتبال مي تواند بسياري از مسايل و مشكلات فوتبال كشور را به راحتي از پيش روي بردارد .مخصوصاً در بخش فرهنگي، فدراسيون فوتبال بايد سريع تر فضاي فوتبال كشور را آرام كند، چرا كه معتقدم اگر مسايل فرهنگي فوتبال حل شود كل ورزش كشور آرام شده و از طرفي 50 درصد به قدرت تيم هاي ملي افزوده مي شود. فدراسيون فوتبال در اين راه قاطعيت در برخورد با متخلفان را نبايد به هيچ عنوان فراموش كند و هر تصميمي كه در راستاي مرتفع كردن مسايل ضد فرهنگ فوتبال اتخاذ شود از حمايت كامل سازمان برخوردار خواهد بود.
مهندس علي آبادي ضرورت حمايت از داوران را مورد تأكيد قرار داد و گفت: ديدار حساس پيروزي و سپاهان نشان داد كه داوران كشورمان توانايي بالايي براي قضاوت پيكارهاي حساس دارند. براين اساس مسوولان فدراسيون بايد تمهيدي بينديشند كه ديگر شاهد قضاوت داوران خارجي در ديدارهاي پيروزي و استقلال نباشيم.
رييس سازمان تربيت بدني از احداث كمپ تيم هاي ملي فوتبال بانوان، تجهيز و توسعه كمپ تيم هاي ملي و همچنين احداث كمپ تيم ملي فوتسال در آينده خبر داد و يادآور شد: با توجه به علاقه درصد بالايي از جمعيت كشور به رشته فوتبال، سازمان تربيت بدني در راستاي احترام گذاشتن به اين اقبال عمومي، رشته اول ورزش كشور را فوتبال مي داند و از هيچ كمكي براي رشد و توسعه آن دريغ نخواهد كرد.
براساس اين گزارش، در اين نشست ترابيان مسوول كميته فوتسال و فوتبال ساحلي، "معيني" رييس كميته، جوانان و توسعه، "بهزادي" رييس كميته پيشكسوتان، "عظيم زاده" رييس كميته روابط بين المللي، "عسگري" رييس كميته بازاريابي و درآمد، "هاشميان" رييس كميته پزشكي، "ملامحمد" مشاور فرهنگي فدراسيون، "حسسيني" مديرروابط عمومي ، عنايت رييس كميته داوران و خانم شجاعي نايب رييس بانوان فدراسيون گزارشي از عملكرد كميته هاي مربوطه و مسايل و مشكلات حوزه خود را به رييس سازمان تربيت بدني ارائه كردند./135
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن