تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812720088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري در اجتماع باشكوه مردم شهركرد خبر داد/ تصميم دولت براي صدور مجوز اكتشاف نفت و گاز در چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري در اجتماع باشكوه مردم شهركرد خبر داد/ تصميم دولت براي صدور مجوز اكتشاف نفت و گاز در چهارمحال و بختياري
دكتر محمود اجمدي نژاد كه در ورزشگاه انقلاب شهركرد درباره برنامه‌هاي دولت در دومين دور سفرهاي استاني دولت به استان چهارمحال و بختياري سخن مي گفت، افزود: دولت در جلسه فردا بعدازظهر(پنجشنبه)، تصميمات مهمي اتخاذ مي‌كند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمدي نژاد، تصويب اجراي ‪ ۹‬طرح بزرگ صنعتي در سطح استان با بودجه‌اي معادل ‪ ۵۸۰‬ميليارد تومان، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي و تعيين هشت منطقه نمونه گردشگري و همچنين احداث مجموعه ورزشي و استخر سرپوشيده براي دختران و پسران در تمامي شهرستان‌هاي استان را از ديگر تصميمات دولت براي چهارمحال و بختياري ذكر كرد.

رييس جمهوري با اشاره به مصوبات دولت در نخستين سفر استاني به چهارمحال و بختياري و مشكل بيكاري جوانان اين استان گفت: در دور اول نرخ بيكاري ‪/۶‬ ‪ ۱۷‬درصد بود كه جزو بالاترين نرخ‌هاي بيكاري در بين استان‌هاي كشور بود.

وي با بيان اينكه نرخ بيكاري در اين استان در پي تصميمات دولت كاهش يافته است، گفت: با اين حال و برغم كارهايي كه انجام شده و وام‌هايي كه براي بنگاههاي زود بازده و صنايع و كشاورزي داده شده است، هنوز درصد بيكاري بالا و بيش از متوسط كشوري است.

احمدي نژاد ابراز اميدواري كرد كه با اتخاذ تصميمات جديد دولت و نيز با همت جوانان و پشتيباني دولت درصد بيكاري در استان چهارمحال و بختياري كاهش يابد.

رييس جمهوري، احداث كارخانه توليد سيمان، گاز رساني به برخي شهرها و روستاهاي استان، توسعه آموزش عالي و افزايش جذب دانشجو را از ديگر مصوبات دور اول سفر هيات دولت به استان چهارمحال بختياري ذكر كرد كه كارهاي خوبي براي اجرايي شدن آنها انجام شده است.

احمدي نژاد افزود: در بخش‌هاي بهداشت و درمان، ساخت دو واحد پتروشيمي و توسعه راههاي استان كارهايي انجام شده است اما در اين استان نيازمند كارهاي بزرگتري هستيم. دولت و مسوولين و مردم بايد دست به دست هم دهند تا كارها را به سرعت جلو ببرند.

رييس جمهوري با بيان اينكه استان چهارمحال و بختياري ظرفيت آن را دارد كه بيش از ‪ ۲۰۰‬هزار هكتار كار كشاورزي جديد و پيشرفته در آن سازماندهي شود، گفت: طراحي‌ها براي تامين آب اين طرح انجام شده كه با همكاري وزارتخانه هاي جهادكشاورزي و نيرو و جوانان استان اين پروژه عظيم ملي نهايي خواهد شد.

رييس جمهوري همچنين خطاب به مسوولان استان چهارمحال و بختياري گفت: دولت ها در جمهوري اسلامي بر آمده از مردم و خادم و نوكر مردم هستند. ما دوران مسووليت را يك فرصت و يك توفيق الهي و بزرگواري ار ناحيه ملت براي خدمت و ساختن و رفع مشكلات و برداشتن موانع از پيش پاي ملت ايران مي‌دانيم.

مبادا كسي اين فرصت را كوچك بشمارد و هدر بدهد.

احمدي نژاد افزود:بايد در فضاي اداري استان روحيه خدمت، نوكري مردم و همراهي مردم موج بزند و بايد درها به روي مردم باز باشد تا مردم حرف‌هاي خود را بزنند. مسوولين شهر به شهر ، بخش به بخش و روستا به روستا بايد حركت بكنند و كنار حرف، خواسته و درد و دل مردم باشند و آنها را دنبال كنند.

رييس جمهوري تصريح كرد: هر كس در دستگاههاي اداري غير از اين بيانديشد و عمل و رفتار كند، بداند غاصب محلي است كه در اختيار گرفته است و متعلق به ملت ايران و اين دولت نخواهد بود.

احمدي نژاد خطاب به جمعيت حاضر در استاديوم انقلاب شهركرد گفت: از شما براي همه خوبي‌ها و بزرگواري‌ها و بزرگي‌ها شما تشكر مي‌كنم. استان شما از جمله استان‌هايي است كه مردم يكپارچه مومن ، با وفا و انقلابي است.تشكر من بخاطر حضور پرشكوه شما در همه عرصه‌ها و بزرگواري و لطف به فرزند كوچك و خادم كوچك خودتان است.

رييس جمهوري مردم شهركرد را داراي اراده‌هايي مستحكم و انديشه‌هايي بلند دانست و گفت: اين مردم براي ملت ايران هيچ گاه زحمتي نداشته‌اند و همواره پشتيبان صبور و مستحكم ملت ايران بوده اند. مردم اين ديار در پاكي و وفاداري از سرآمدان ملت ايران هستند و رشادت هايشان در جبهه‌هاي دفاع مقدس، برگ زرين افتخار اين ملت است.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن