تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دومين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان برگزار مي‌شود
ويژگي هاي مبلغ در عرصه جوانان، نيازهاي فرهنگي و تبليغي جوانان، محيط هاي تبليغي براي جوانان، روش ها و ابزارهاي تبليغي جوانان، هنر و تبليغ، فعاليت هاي نخبگان جوان و آسيب شناسي ميان مبلغان و جوانان؛ از موضوعاتي است كه در 9 كارگاه اين همايش بررسي خواهد شد.


به گزارش باشگاه جواني برنا، دبير دومين نكوداشت برترين هاي تبليغ در عرصه جوانان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام خبر برگزاري اين همايش در 22 و 23 خرداد گفت: در اين دوره از همايش مسائل جوانان و لزوم تبليغ موثر در بين جوانان كشور مورد تاكيد است.

حجت الاسلام اسكندري افزود: مهم ترين گروه مخاطب كه در دين مبين اسلام مورد توجه است جوانان هستند و ايران نيز از جوان ترين كشورهاي جهان است و بايد با توجه به اولويت هاي تبليغ ظرفيت موجود در اين عرصه را شناسايي كنيم.

وي با اشاره به گرايش جوانان به عرفان هاي جديد گفت: اين گرايش ها پاسخ كاذب و مقطعي به نياز فطري جوانان است كه برگرفته از مكاتب عرفان شرق است كه به پشتيباني انگليس و كشورهاي استعمارگر در ميان جوانان همه كشورها تبليغ مي شوند.

معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خاطرنشان كرد: وظيفه مهم مبلغان معارف ديني شناخت دقيق نيازهاي جوانان و پاسخگويي متناسب با موقعيت آنهاست تا بتوانند معارف اسلام ناب و مكتب نجات بخش اهل بيت(ع) را زنده نگاه دارند.

وي گفت: تبليغ پيچيدگي هاي خاص خود را دارد كه بايد با رويكرد علمي و دقيق تر به اين عرصه توجه كنيم و به غلط از تبليغ به عنوان امر ساده و سطحي تلقي نكنيم.

اين همايش در دو بخش اصلي و كارگروه‌ها و كميسيون هاي تخصصي برگزار مي‌شود و طي آن از 45 مبلغ برگزيده تجليل به عمل خواهد آمد. همچنين پس از شناسايي و معرفي 1100 مبلغ از سوي ائمه جمعه سراسر كشور و نهادهاي فرهنگي و تبليغي مرتبط با جوانان و انجام داوري، حدود 850 نفر داراي شرايط اوليه شناخت شده و حدود 146 نفر به مرحله دوم داوري راه يافته و در نهايت 45 نفر جزء برترين‌هاي كشوري برگزيده شدند.

در اين همايش مركز مديريت حوزه علميه قم، سازمان تبليغات اسلامي، مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، سازمان ملي جوانان و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم، همكاري مي‌كنند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//89 - 89 - 55//www.BornaNews.ir
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن