تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816689711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنگ فو پاندا در هفته اول اكران ركورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كنگ فو پاندا در هفته اول اكران ركورد زد


سينماي‌جهان- گروه ادب و هنر:
‌فيلم انيميشن كنگ فو پاندا درباره يك خرس تنبل كه درگير نبردهاي رزمي‌ مي‌شود.

در اولين هفته اكران در بازار آمريكاي شمالي با 60 ميليون دلار فروش در 4114 سينما، ركورد بهترين افتتاحيه يك انيميشن غير دنباله‌اي را از آن خود كرد.

به گزارش ورايتي اين فيلم انيميشن كه توليد مشترك دريم وركس انيميشن و پارامونت است، در فهرست بهترين فروش هفته اول يك فيلم انيميشن پس از شرك 3 و شرك 2 در رده سوم قرار گرفت.

كنگ فو پاندا مارك آزبورن و جان استيونسن اولين بار در دنيا در بخش خارج از مسابقه كن نمايش داده ‌شد و جك بلك، آنجلينا جولي، لوسي ليو، جكي چان و داستين هافمن در آن حرف زده‌اند. داستان درباره يك خرس پانداي بي‌حال و حوصله به نام پو است كه با گروهي از استادان كنگ فو روبه‌رو مي‌شود و براي حفاظت دره صلح در برابر يك پلنگ سفيد اهريمني مورد آموزش قرار مي‌گيرد.

فيلم كمدي سر به سر زوهان نگذار با بازي آدام سندلر نيز در اولين هفته اكران بسيار موفق ظاهر شد و با حدود 40 ميليون دلار فروش در 3462 سينما در رده دوم جدول قرار گرفت. اين فيلم را دنيس دوگان كارگرداني كرده و جان تورتورو، امانوئل شريك ديگر بازيگران آن هستند.
سندلر در فيلم درجه PG-13 زوهان نقش يك مامور موساد را دارد كه وانمود مي‌كند مرده و در قالب يك آرايشگر در نيويورك زندگي جديد را آغاز مي‌كند. فيلمنامه را سندلر، رابرت اسميگل و جاد آپاتو نوشته‌اند.

به لطف موفقيت تجاري كنگ فو پاندا و سر به سر زوهان نگذار، مجموع فروش فيلم‌ها 30 درصد بيشتر از موعد مشابه پارسال بود كه سيزده يار اوشن با 1/36 ميليون دلار كار خود را آغاز كرد و فيلم انيميشن موج‌سواري نيز با 6/17 ميليون دلار شروعي نااميدكننده داشت.اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين استيون اسپيلبرگ با بازي هريسن فورد اين هفته در 4190 سينما حدود 8/22 ميليون دلار فروش داشت و با اختلاف بسيار كم كمدي رمانتيك جنسيت و شهر را كنار زد و فيلم سوم شد. مجموع فروش چهارمين فيلم اينديانا جونز 253 ميليون دلار شده است.

شهر به كارگرداني مايكل پاتريك كينگ در دومين هفته نمايش مجموع فروش خود را به 3/99 ميليون دلار رساند. اين فيلم با بازي سارا جسيكا پاركر اين هفته 63 درصد تماشاگران را از دست داد و با 3/21 ميليون دلار در 4190 سينما رده چهارم جدول را از آن خود كرد.
رده پنجم از آن تريلر غريبه‌ها با بازي ليو تايلر و اسكات اسپيدمن شد كه با 56 درصد كاهش به نسبت هفته قبل در 2477 سينما 3/9 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 6/37 ميليون دلار رساند. اين فيلم با بودجه‌اي در حدود 9 ميليون دلار توليد شده است.

فيلم ابر قهرماني آيرون من با بازي رابرت داوني جونير در هفته ششم نمايش با 5/7 ميليون دلار در رده ششم قرار گرفت و مجموع فروش خود را 9/288 ميليون دلار رساند. فيلم فانتزي «وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين» نيز 5/5 ميليون دلار فروخت و فيلم هفتم شد.

كمدي رمانتيك آنچه در وگاس اتفاق افتاد با بازي كامرون دياز و اشتن كوچر در پنجمين هفته اكران 49 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 4/3 ميليون دلار در رده هشتم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم 3/72 ميليون دلار شده است.كمدي مادر كوچولو با بازي تينا في و ايمي‌پولر حدود 780 هزار دلار فروخت و به رده نهم رفت و نديمه ساخته پل وايلند نيز 775 هزار دلار فروش داشت و رتبه دهم را از آن خود كرد.

در حوزه نمايش‌هاي محدود فيلم قزاق مغول به كارگرداني سرگئي بودروف روسي درباره ظهور چنگيزخان امپراتور مغول، در پنج سينما در نيويورك و لس آنجلس حدود 133 هزار دلار فروخت. اين فيلم كه يكي از پنج نامزد بخش بهترين فيلم غيرانگليسي‌زبان اسكار پارسال بود به‌طور متوسط در هر سينما 27 هزار دلار فروش داشت كه رقمي‌قابل ملاحظه است.

تاريخ درج: 21 خرداد 1387 ساعت 13:08 تاريخ تاييد: 21 خرداد 1387 ساعت 17:13 تاريخ به روز رساني: 21 خرداد 1387 ساعت 17:12
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن