تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يورو 2008 چك - پرتغال؛برنده صعود مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: يورو 2008 چك - پرتغال؛برنده صعود مي‌كند
جام جم آنلاين: برنده ديدار فرداي تيم هاي جمهوري چك - پرتغال در گروه A رقابت هاي يورو 2008 به جمع هشت تيم پاياني اين رقابت ها راه پيدا خواهد كرد. البته اين احتمال بسيار اندك هم وجود دارد كه تيم برنده از صعود بازماند و بنابراين ايده آل ترين نتيجه براي اين دو تيم، تساوي تيم هاي تركيه و سوئيس است كه پس از اين ديدار، در شهر برن برگزار مي شود.


به گزارش مهر، تيم فوتبال پرتغال با پيروزي 2 بر صفر مقابل تركيه در روز نخست رقابت ها در صدر گروه قرار دارد و چك هم با توجه به برتري يك بر صفر مقابل سوئيس ميزبان در جايگاه دوم قرار گرفته است. هر يك از اين دو تيم كه در ديدار فردا در ژنو به پيروزي دست پيدا كند، جواز حضور در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها را كسب خواهد كرد.

خوائو موتينيو، هافبك پرتغال، در مورد اين ديدار گفت: ديدار با چك يكي ديگر از ديدارهاي مهم ما به حساب مي آيد. ما مي دانيم كه اين، ديداري تعيين كننده است. چنانچه مقابل اين تيم يك نتيجه خوب بگيريم، تقريبا صعودمان به مرحله بعدي رقابت ها قطعي مي شود.

دكو، ديگر هافبك پرتغال، اظهار داشت: ما چك را دست كم نمي گيريم و براي اين تيم احترام قائليم. مي دانيم كه ديدار مقابل اين تيم دشوار خواهد بود، حتي دشوارتر از تركيه. چك در ديدار نخست مشكلاتي داشت اما ما به اين موضوع توجهي نشان نمي دهيم.

ليبور سيونكو، هافبك چك، در مورد ديدار با پرتغال تصريح كرد: فوتبال پرتغال متفاوت از سوئيس است. تيم ما بايد سطح بازي خود را در اين ديدار ارتقا دهد.

چك اميدوار است اتفاق سال 1996 براي اين تيم تكرار شود. چك در مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي يورو 96 با گل كارل پوبورسكي مقابل پرتغال به برتري رسيد. چك در نهايت در آن دوره از بازي ها در ديدار نهايي با نتيجه 2 بر يك مقابل آلمان شكست خورد و جام قهرماني را از دست داد.

پتر چك ، دروازه بان تيم ملي چك، تاكيد كرد: قدر مسلم، تيم پيروز، به دور بعدي اين رقابت ها راه پيدا مي كند. من مطمئنم كه 6 امتياز براي صعود به دور بعدي اين رقابت ها كفايت مي كند. هر دو تيم براي پيروزي تلاش مي كنند اما اگر اين ديدار با نتيجه تساوي هم پايان پذيرد، هر دو تيم با رضايت زمين را ترك مي كنند.

چك در دوره گذشته اين رقابت ها با شكست آلمان و هلند به دور نيمه نهايي رسيد اما به يونان شگفتي ساز باخت. اين چهارمين حضور پياپي چك در رقابت هاي جام ملت هاي اروپا و هفتمين حضور اين تيم در مجموع است. چك در سال 1976 و پيش از آنكه از اسلواكي جدا شود به عنوان قهرماني جام ملت هاي اروپا دست پيدا كرد.

كارل بروكنر در اين دوره از رقابت هاف توماس روسيچكي را به دليل عمل جراحي بر روي زانوي چپ در اختيار ندارد.

پرتغال هم كه تلاش مي كند با مربيگري لوييز فيليپه اسكولاري براي نخستين بار جام قهرماني را بالاي سر ببرد ، در ديدار با چك از همان بازيكنان ديدار با تركيه در فهرست اوليه خود استفاده مي كند. اين تيم چهار سال قبل در ديدار نهايي مقابل يونان شكست خورد و نايب قهرمان شد.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن