تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرشته ساساني:حل مشكلات معيشتي زنان ايراني در اولويت برنامه هاي وزارت كشور قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرشته ساساني:حل مشكلات معيشتي زنان ايراني در اولويت برنامه هاي وزارت كشور قرار دارد
اروميه - خبرگزاري مهر: مديركل امور بانوان وزارت كشور رسيدگي به مشكلات معيشتي، خودسوزي و فرار دختران از منزل خانواده هاي ايراني را از اولويت برنامه هاي وزارت كشور عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، فرشته ساساني ظهر روز سه شنبه در نشست منطقه‌اي مديران كل امور بانوان و خانواده مناطق پنجگانه كشور با اشاره به اهداف و برنامه هاي دولت نهم در خصوص آسيب‌هاي فرا روي بانوان كشور اظهار داشت: امسال سه معضل و مشكل موجود در جامعه پيرامون بانوان يعني مشكلات معيشتي، خودسوزي در برخي مناطق كشور و فرار دختران از منازل، مورد توجه خاص قرار مي‌گيرند.

وي در ادامه از خانواده‌ها به عنوان محور توسعه هر جامعه‌اي ياد كرد و گفت: بانوان ستون نگاه دارنده نهاد خانواده محسوب مي‌شوند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي هم در اين نشست با تاكيد بر وظيفه اساسي بانوان در خانواده گفت: خانواده به عنوان محور شكل‌گيري هر جامعه مطرح و بانوان در اين نهاد نقش اساسي دارند.

جمشيد محمدزاده با اشاره با ابعاد مختلف زندگاني حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان محور تمامي بانوان جهان و الگوي شايسته يك زن تمام و كمال در تمام هستي است.

در اين نشست مديران كل امور بانوان و خانواده استانداري‌هاي آذربايجان شرقي، زنجان، قزوين، اردبيل و آذربايجان غربي و مسئولان امور بانوان فرمانداري‌هاي شهرستانهاي تابعه اين استان حضور دارند.

در اين نشست ضرورت ارتباط هر چه بيشتر مناطق كشور، ارسال مصوبات هر منطقه و گام برداشتن در راستاي اهداف برنامه چهارم توسعه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن