تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

90درصد اعراب صلح اسرائيل با سوريه و فلسطين را بي‌فايده مي‌دانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 90درصد اعراب صلح اسرائيل با سوريه و فلسطين را بي‌فايده مي‌دانند
خبرگزاري فارس: بر اساس نظرسنجي كه يك پايگاه خبري عربي ارائه كرده است اكثريت قريب به اتفاق اعراب مذاكرات صلح ميان رژيم صهيونيستي با سوريه و فلسطين را بي‌فايده مي‌دانند.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري محيط، بيش از 90درصد از شركت‌كنندگان در نظرسنجي اين پايگاه خبري اعلام كردند كه مذاكرات ميان اسرائيل با سوريه و فلسطين بي‌فايده خواهد بود و طرفهاي مذاكره با اسرائيل نخواهند توانست به آنچه كه در سال 1967 از دست داده‌اند دست يابند.
اين افراد علت شكست اين مذاكرات را حضور اسرائيل به عنوان يكي از طرف‌هاي مذاكرات عنوان كرده و گفته‌اند: رژيم اسرائيل با جديت كافي با اين مذاكرات رفتار نمي‌كند بلكه حتي در زمان اين مذاكرات جناياتش را در قبال مردم فلسطين بيشتر مي‌كند.
اين نظرسنجي كه بيش از 3350 نفر در آن شركت كرده‌اند اعلام مي‌كند كه تنها 5درصد از شركت‌كنندگان، مذاكرات را همراه با نتايج مثبت مي‌دانند و 2درصد نيز پاسخ مشخصي به اين سؤال ارائه نداده‌اند.
اين در حالي است كه برخي مقامات اسرائيلي ديروز اعلام كردند مذاكرات غيرمستقيم اسرائيل و سوريه هفته جاري از سر گرفته مي‌شود.
اين مقامات كه نامشان فاش نشد افزودند، اسرائيل ترجيح مي‌دهد با سوريه وارد مذاكره مستقيم شود ولي زمان آن را مشخص نكرده‌اند.
"مارك رگيو" سخنگوي نخست‌وزير اسرائيل با اشاره به اينكه قرار است اين مذاكرات به واسطه تركيه از سر گرفته مي‌شود، گفت: انتظار داريم گروهي اسرائيلي بزودي وارد تركيه شود.
گفتگوهاي صلح سوريه و اسرائيل از ژانويه 2000 به علت اختلاف‌نظر بر سر مساله جولان متوقف شد. دمشق خواهان پس‌گيري بلندي‌هاي جولان است كه اسرائيل در سال 1967 آن را اشغال و در سال 1981 به اين رژيم الحاق كرد.
"بشار اسد" رئيس جمهور سوريه پيش از اين خواستار ضمانت كتبي اسرائيل براي بازگرداندن بلندي‌هاي جولان به اين كشور شده و آن را شرط دمشق براي آغاز مذاكرات صلح با اين رژيم دانسته بود.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن