تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816500820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار معاون ستادكل نيروهاي مسلح تدارك اسرائيل براي ايجاد آشوب در خاورميانه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هشدار معاون ستادكل نيروهاي مسلح تدارك اسرائيل براي ايجاد آشوب در خاورميانه
خبرگزاري انتخاب : سردار جزايري با هشدار مبني بر اينكه اطلاعات به دست آمده حاكي از تحركات فتنه‌آميزي است كه تل‌آويو به قصد احياي دوباره خود،‌ درصدد انجام آن در منطقه است، گفت: قرار است يك سري آشوب‌ و ناآرامي‌ها،‌ فضاي منطقه را به خود مشغول سازد.


سردار جزايري با هشدار مبني بر اينكه اطلاعات به دست آمده حاكي از تحركات فتنه‌آميزي است كه تل‌آويو به قصد احياي دوباره خود،‌ درصدد انجام آن در منطقه است، گفت: قرار است يك سري آشوب‌ و ناآرامي‌ها،‌ فضاي منطقه را به خود مشغول سازد.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از ستادكل نيروهاي مسلح، سردار مسعود جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: اگر سازمان ملل و شوراي امنيت جلوي توطئه‌گري‌هاي اسرائيل را نگيرند، ملت‌هاي منطقه چاره‌اي جز مقابله ندارند.

جزايري افزود: در پي شكست تاريخي رژيم صهيونيستي در تهاجم نظامي گسترده به لبنان و فرار نظامي‌هاي اسرائيلي در مصاف با حزب‌الله لبنان و نيز ناكامي اين رژيم در برخورد با فلسطيني‌ها و حماس، اطلاعات به دست آمده حاكي از تحركات فتنه‌آميزي است كه تل‌آويو به قصد احياي دوباره خود،‌ درصدد انجام آن در منطقه است.

معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح به نقل از منابعي كه نخواست نامشان فاش شود، اظهار داشت: در يك طرح اسرائيلي- آمريكايي عليه دو كشور عرب منطقه، قرار است آشوب‌ها و ناآرامي‌هايي علاوه بر مشكلات كنوني،‌ فضاي منطقه را به خود مشغول سازد.

وي گفت: در طول سال‌هاي پيدايش اين غده چركين، منطقه در هيچ زماني روي خوش به خود نديده و به طور مداوم ما شاهد توطئه‌هاي رژيم صهيونيستي هستيم، توطئه‌هايي كه در اثر آن ده‌ها هزار انسان بي‌گناه جان خود را از دست داده‌اند.

اين مقام مسئول در نيروهاي مسلح خطاب به سازمان‌هاي جهاني و به اصطلاح حقوق بشري گفت: چرا در برابر اين همه جنايت سكوت اختيار شده است و در مقابل كمترين هجمه عليه اين رژيم جعلي، هياهو بلند مي‌شود ؟

جزايري افزود: شوراي امنيت سازمان ملل نمي‌تواند براي هميشه چشم خود را بر اعمال ضد بشري و تروريستي اسرائيل بسته نگاه دارد. اوضاع منطقه حاكي از آن است كه در صورت استمرار اين نابساماني‌ها، مردم منطقه انتقام سختي از غاصبان خواهند گرفت.

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: تاكنون چندين طرح شرورانه اسرائيل قبل از هر اقدامي خنثي شده است و مردم و مسئولان منطقه از هوشياري لازم براي مقابله با تهاجم‌هاي نظامي، تروريستي و ساير ابعاد فتنه در آمادگي بسر مي‌برند.

جزايري خطاب به بوش، رئيس جمهور مفلوك آمريكا توصيه كرد: صهيونيسم جهاني تاكنون شخصيت‌هاي زيادي را بي‌آبرو و بي‌حيثيت كرده است و بهتر است بوش سرنوشت مختوم خود را بيش از اين با سياست‌هاي شرورانه اسرائيلي‌ها پيوند نزند.

وي جنگ 33 روزه عليه لبنان و پيروزي حزب‌الله كه تابوي اسرائيل را براي هميشه فرو ريخت، يك شكست تاريخي توصيف كرد و افزود: هيچ چيز نمي‌تواند روياي پوشالي اسرائيل بزرگ و خاورميانه جديد را احيا كند. براين اساس آمريكايي‌ها هرچه سرنوشت خود را بيشتر به اسرائيل گره بزنند، بر بي‌اعتباري و تنفر مردم منطقه نسبت به خود بيشتر دامن مي‌زنند.

وي در پايان تاكيد كرد: ضعف‌هاي اين رژيم براي ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه به خوبي آشكار شده است و همگان نسبت به ميزان تحمل بسيار اندك صهيونيست‌ها مطلع هستند.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن