تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
دستگيري جاعل حرفه‌اي چكهاي مسافرتي در قرچك‌

كرج -- خبرنگار اطلاعات: يك جاعل حرفه‌اي كه با استفاده از چك‌هاي مسافرتي و دلارهاي جعلي، اقدام به كلاهبرداري در قرچك مي‌كرد، دستگير شد.

سرهنگ قاسم‌خاني رئيس پليس انتظامي شهرستان ورامين با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس از چندي قبل و در پي اعلام گزارش‌هاي متعدد از سوي شعب بانك‌ها در قرچك ورامين مبني بر افزايش چك‌هاي مسافرتي جعلي، تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند و موفق شدند يكي از عوامل اصلي توزيع چك‌هاي مسافرتي جعلي به نام را شناسايي و دستگير كنند.

وي افزود: در تحقيقات به عمل‌ آمده مشخص شد متهم با جاسازي چك و دلارهاي جعلي داخل گوني برنج، آن را از استان‌هاي غربي به منطقه قرچك انتقال داده است كه در بازرسي از محل سكونت متهم، 793 ميليون و 500 هزار ريال چك مسافرتي جعلي و 85 قطعه اسكناس 100 دلاري جعلي كشف شد.سرهنگ قاسم‌خاني يادآور شد: همچنين در بازرسي از محل سكونت يك دستگاه چاپگر و رايانه كشف شد كه تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

بيش از نيم تن مواد مخدر در يزد كشف شد

يزد --- 571 تن ترياك در استان يزد كشف شد.رئيس پليس استان يزد گفت: 567 كيلو و پانصد گرم از اين مواد مخدر در درگيري مسلحانه دركوير طبس بدست آمد. ‌

سرهنگ علي اكبريان افزود: دو كيلو و پانصد گرم ترياك نيز در ايستگاه ايست و بازرسي ابركوه در بازرسي از يك دستگاه خودرو پيكان كشف شد.

در اين عمليات پنج قاچاقچي دستگير شدند و دو دستگاه خودرو پيكان و زانتيا و يك دستگاه موتور سيكلت توقيف شد.

انهدام شبكه كلاهبرداري از متقاضيان گازسوز كردن خودروها در اردبيل

اردبيل --- مدير ارتباطات و روابط عمومي دادگستري كل استان اردبيل از متلاشي شدن شبكه كلاهبرداري از متقاضيان گازسوز كردن خودروها در اين استان خبرداد. ‌

فرهاد يوسفي اردبيلي در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: اعضاي اين شبكه در ازاي تحويل كارت جعلي به رانندگان، از آنها مبالغ زيادي پول دريافت كرده‌اند.

وي گفت: اعضاي اين شبكه با تلاش ماموران ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي دادگستري و ماموران انتظامي شناسايي، دستگير و تحويل مقامات قضايي استان شدند. وي افزود: تاكنون بيش از 20 نفر، از اين كلاهبرداران اعلام شكايت كرده‌اند.وي از مردم استان خواست در صورت داشتن شكايت در اين زمينه، مراتب را به دفتر ستاد پيشگيري و حفاظت دادگستري كل استان و يا پليس 110 اطلاع دهند.

كشف 1700سكه تقلبي در مينودشت‌

گرگان -- خبرنگار اطلاعات: ماموران آگاهي مينودشت موفق شدند 1700 سكه تقلبي از 6 قاچاقچي اشياي عتيقه كشف كنند.

به گزارش دايره اطلاع رساني معاونت اجتماعي استان گلستان، ماموران آگاهي مينودشت چند روز قبل از درگيري بين 6 قاچاقچي اشياي عتيقه مطلع شدند كه بلافاصله به محل وقوع درگيري اعزام شدند و متهمان را شناسايي و دستگير كردند.

در بازرسي از منزل يكي از متهمان به نام محمد، 1700سكه تقلبي و در بازرسي از منزل يكي ديگر از قاچاقچيان به نام مرتضي، يك قبضه سلاح كلت كمري كشف و ضبط شد. ‌متهمان ضمن تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضايي شدند.

كشف محموله بزرگ موادمخدر در گلستان

فرمانده انتظامي استان گلستان از كشف 426 كيلوگرم ترياك توسط ماموران انتظامي شهرستان راميان خبرداد.

سرهنگ كريمي گفت: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با تهيه و توزيع مواد مخدر، ماموران كلانتري11 راميان از يك دستگاه خودرو پيكان وانت، 426 كيلو و 740 گرم ترياك كشف كردند كه تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد. ‌همچنين پليس آگاهي استان گلستان موفق شد، 2304 پاكت سيگارت قاچاق درگرگان كشف كند.چهار نفر دراين رابطه دستگير و كالاي كشف شده تحويل شركت دخانيات شهرستان گرگان شد.

كشف 22 تن برنج قاچاق در زرنديه

اراك -- خبر نگار اطلا‌عات: 22 تن برنج قاچاق در زرنديه كشف و ضبط شد.

سرهنگ طالبي فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در اين باره گفت: اين مقدار برنج قاچاق هنگام گشت زني ماموران كلانتري 11 اين فرماندهي از يكدستگاه كاميون در محور قديم ساوه - تهران كشف و ضبط شد.

غرق‌شدن 2 نفر در سردشت‌

اروميه--- بي‌احتياطي و شنا در مكان‌هاي خطرناك، سبب مرگ دو نفر در سردشت شد.

در يكي از اين حوادث كه در رودخانه زاب سردشت روي داد، نوجوان 15 ساله مهابادي غرق شد.در حادثه ديگري كه در آبشار شلماش سردشت رخ داد، يك جوان 25 ساله اروميه‌اي كه مشغول شنا در اين محل بود، غرق و جسد وي پس از ساعت‌ها تلاش كشف شد.




 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن