تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باز پرداخت تسهيلات گردشگري استان كرمانشاه 10 ساله شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باز پرداخت تسهيلات گردشگري استان كرمانشاه 10 ساله شد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: سرپرست معاونت سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه گفت: از اين پس باز پرداخت تسهيلات طرحهاي گردشگري استان به صورت سه سال براي اجراء، يك سال براي تمركز و شش سال براي باز پرداخت محاسبه مي شود.

كيومرث فرهبد در گفتگو باخبرنگار مهر در كرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اينكه طرحهاي گردشگري از نظر نوع كاركرد و ويژگي خاص خود معمولا نيازمند زمان بيشتري جهت اجراء و بهره برداري هستند با پيگيري ها ي صورت گرفته از سوي سازمان و بر اساس درخواست متقاضيان ايجاد طرح هاي گردشگري و همچنين به منظور حمايت از سرمايه گذاران اين بخش با افزايش مدت زمان بازپرداخت تسهيلات، توسط كار گروه اشتغال و سرمايه گذاري استان موافقت شد.

وي افزود: تا به حال از محل تسهيلات بنگاههاي زود بازده بيش از 72طرح در كميته اشتغال و سرمايه گذاري استان پيش پذيرش و به تصويب رسيده است كه از اين تعداد 55 طرح به بانك معرفي و در مرحله دريافت تسهيلات هستند.

فرهبد ادامه داد: از مجموع طرحهاي ذكر شده تعداد 24مورد در بخش صنايع دستي به مبلغ 6ميليارد و 459ميليون ريال و 31طرح با مبلغ 66ميليارد و 376ميليون ريال را بخش گردشگري شامل مي شود.

وي تصريح كرد: تعداد سه طرح در زمينه ايجاد تله كابين، مجتمع فرهنگي و توريستي و هتل كه درخواست بالاي 10 ميليارد ريال بوده به سازمان مركز معرفي شده است.

سرپرست معاونت سرمايه گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه خاطر نشان كرد: با اجراي اين طرحها علاوه بر شكوفايي و رونق بخش گردشگري بخشي از زير ساختهاي گردشگري مورد نياز استان تامين و زمينه اشتغال مستقيم و غير مستقيم فراواني را به دنبال خواهد داشت.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن