تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813102310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در 332 عنوان اختراعات و ابداعات موفق به كسب مقام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در 332 عنوان اختراعات و ابداعات موفق به كسب مقام شدند
تاكنون تعداد 332 عنوان اختراعات و ابداعات دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات معتبر بين المللي از جمله شركت در نمايشگاه ها و مسابقات كشورهاي مجارستان، آلمان، روماني، روسيه، سوييس موفق به كسب مقام و جايزه شدند.


بولتن جواني:

از ديگر نمايشگاه ها و مسابقاتي كه دانشجويان در آن شركت داشتند، مسابقات و نمايشگاه هاي كشورهاي مالزي، كره جنوبي، بلژيك، كرواسي و كويت بوده كه طي سال هاي 82-87 برگزار شده است.
از مهمترين مقام هاي كسب شده دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه مي توان به كسب دو مدال برنز در مسابقات و نمايشگاه جهاني مخترعين و مبتكرين آلمان در سال 2006 كسب يك مدال برنز، دو مدال نقره و دو ديپلم افتخار در مسابقات و نمايشگاه جهاني مخترعين و مبتكرين آلمان سال 2007.
به گزارش ايسكانيوز،كسب دو مدال طلا و يك مدال نقره در مسابقات مخترعين و مبتكرين روماني در سال 2006 و دو مدال طلا و يك مدال نقره در سال 2007.
كسب سه مدال طلا، دو مدال نقره، يك مدال برنز و يك ديپلم افتخار در دهمين دوره مسابقات و نمايشگاه اختراعات ارشميدس در سال 2007 مسكو و كسب هشت مدال طلا، 11 مدال نقره و يك مدال برنز در مسابقات جهاني و نمايشگاه بين المللي اختراعات، ابتكارات و تكنولوژي هاي نوين ژنو (سوييس)
همچنين كسب چهار مقام برتر در جشنواره جوان خوارزمي سال 86 اشاره كرد.
تاكنون سه دوره مسابقات روبوكاپ در ايران برگزار شده است در سومين دوره اين مسابقات 312 تيم در قالب 20 ليگ با حضور هشت تيم خارجي (كشورهاي آلمان، ژاپن، چين، هلند، مالزي، برزيل، امارات، بلژيك) شركت داشته اند.
دانشگاه آزاد اسلامي شش مقام اول، دو مقام دوم و سه مقام سوم اين مسابقات را كسب كرد.

منبع:ايسكانيوز

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//77 - 77 - 68//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن