تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816498755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت ورق ثابت ماندسايه سنگين تعطيلات بر بازار فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: قيمت ورق ثابت ماندسايه سنگين تعطيلات بر بازار فولاد
آزاده حسينيعكس: نسيم گليسايه تعطيلات همچنان بر بازار ورق سايه افكنده، به طوري كه مبادلات روز گذشته اين محصول با وجود حضور متقاضيان در بورس كالا، به آرامي انجام شد.


روز گذشته مباركه 16هزار و 590تن انواع محصول ورق را به فروش رساند اين شركت همچنين بيش از 40هزار تن از محصولاتش را به صورت مچينگ بر روي تابلوي بورس كالا آورد.
حضور متقاضيان و تفاهم خريدار و فروشنده باعث شد تا فولاد مباركه روز گذشته اولين شركتي باشد كه محصولاتش را بر روي تابلو مي‌آورد محصولات فولادي عمدتا بعد از مبادلات آلومينيوم بر روي تابلوي بورس كالا مي‌آمدند اما روز گذشته به دليل تفاهم خريدار و فروشنده مبادلات در فضايي آرام و بدون چانه‌زني و به سرعت برگزار شد.اين شركت 5هزار و 270تن از محصول ورق سرد B را به صورت حضوري و مچينگ براي تحويل31/05/87 با همان نرخ 9هزار و 545ريال بر روي تابلو آورد كه همان مقدار نيز تقاضا دريافت كرد.
مباركه همچنين محصول ورق گرم C را به صورت مچينگ و حضوري با حجم 53هزار و 500تن بر روي تابلو آورد كه رقم تقاضا در مقابل آن 55هزار و 900تن بود. تحويل اين محصول در تاريخ 31/04/1387 انجام مي‌شود. نرخ اين محصول نيز نسبت به مبادلات قبل تغييري نداشته و رقم آن در سال جاري ثابت بوده و بر روي 8هزار و 900ريال بسته شد.
مباركه روز قبل ورق قلع اندود را نيز با نرخ 13هزار و 111 ريال بر روي تابلو آورد كه 850 تن تقاضا در مقابل دريافت كرد. حجم عرضه اين شركت نيز با حجم تقاضا برابري كرده و سرانجام مبادله بر روي قيمت پيشنهادي مباركه انجام شد. سررسيد تحويل ورق قلع اندود از سوي شركت فولاد مباركه 31/05/1387 اعلام شد.
سر ورق نيز كه اين روزها به بحث‌برانگيزترين محصول مباركه تبديل شده، روز گذشته افت قيمت را تجربه كرد. متقاضيان اين محصول كه عمدتا توليد‌كنندگان خرد محصولات فولادي هستند همواره از رشد قيمت اين محصول ابراز نگراني مي‌كنند، اما ديروز مباركه سرانجام در مقابل فشار تقاضا عقب‌نشيني كرد و نرخ اين محصول را كه جزو ضايعات شركت فولاد مباركه به شمار مي‌رود، پايين آورد. اين محصول مباركه روز گذشته نسبت به مبادلات دو هفته قبل در تاريخ 06/03/1387، 200ريال در هر كيلو كاهش يافت و بر روي رقم 6هزار و 900 ريال بسته شد.
آلومينيوم مشتري نداشت
ديروز آلومينيوم به‌رغم افت قيمت جهاني اين محصول با نرخ‌هاي بالاتري بر روي تابلو رفت كه به دليل عدم وجود ثبات در بازار اين محصول مبادله‌اي بر سر آن صورت نگرفت.
اين در حالي است كه روز يكشنبه هفته گذشته ايرالكو به نرخ‌هاي بازار تن داده و نرخ محصولاتش را پايين آورد، اما تداوم اين افت قيمت در بازار جهاني و تعطيلات 5 روزه بازار باعث شد تا بازار اين محصول دچار نوعي سردرگمي شود و به همين لحاظ اكثر محصولات آلومينيومي در بورس كالا بدون مشتري ماند.روز گذشته شركت آلومينيوم ايران 40تن محصول بيلت 6061، 8اينچي را به صورت تحويل فوري بر روي تابلو آورد كه توانست اين محصول را با نرخ 33هزار ريال به فروش رساند.اين شركت بيلت 5اينچي 6063 را نيز با حجم 20تن بر روي تابلو آورد. اين محصول نيز روي نرخ 31هزار و 80ريال به فروش رسيد.
شركت المهدي ديگر توليدكننده آلومينيوم نيز روز گذشته شمش 1000پوندي 5/99 و 6/99 و7/99 را بر روي تابلو آورد كه سفارش خريدي دريافت نكرد.اما سبد شمش 98، 1000 پوندي المهدي كه مخلوطي از عيارهاي مختلف شمش بود با حجم 130 تن بر روي تابلو رفت كه بر روي نرخ 28هزار و 600ريال به فروش رسيد.
حجم مبادلات روز گذشته بورس كالا 60هزار و 620تن و ارزش مبادلات معادل 549ميليارد و 676ميليون و 530هزار ريال شد.
طلا فروش نرفت
ديروز همچنين قراربود 4نوع شمش طلا در رينگ بورس كالا مبادله شود كه به دليل رشد قيمت‌هاي جهاني و پايين بودن بازار داخلي تفاهم بين خريدار و فروشنده براي خريد به‌وجود نيامد.
در ضمن تحويل شمش طلاي فوق در روز شنبه انجام مي‌شود كه به همين دليل مبادله 4 شمش فوق به روز چهارشنبه موكول شد.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن