تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام ملتهاي اروپا از نگاه اقتصاد ورزشي آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: "جام ملتهاي اروپا" از نگاه اقتصاد ورزشي آلمان
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): برلين - در حالي كه در روزهاي اخير با آغاز مسابقات فوتبال جام ملتهاي اروپا موسوم به "يورو 2008"، تب فوتبال تمامي قاره اروپا را فرا گرفته است، از لحاظ اقتصادي دست اندركاران ورزش فوتبال آلمان كسب سود قابل توجهي را براي اين رشته ورزشي در كشورشان پيش بيني مي كنند.


بنا گزارش هاي منتشره در صورتي كه تيم ملي فوتبال آلمان به مرحله نهايي اين مسابقات صعود كند مبلغ پنج ميليون و 300 هزار يورو منفعت عايد اين كشور خواهد شد و اگر اين تيم حتي در مرحله فعلي هم از گردونه رقابتها خارج شود ، علاوه بر تامين مبلغ سرمايه گذاري شده براي حضور در اين دوره از مسابقات، مبلغ دو ميليون و 700 هزار يورو اضافي هم به دست خواهد آورد.
فدراسيون فوتبال آلمان پيش از اين مبلغ 20 ميليون يورو براي حضور تيم ملي فوتبال اين كشور در مسابقات يورو 2008 اختصاص داده بود هر چند كه پيش بيني هزينه هاي تيم در حدود 16 ميليون يورو بود.
از اين مبلغ، بين 900 تا يك ميليون و 300 هزار يورو هزينه اقامت تيم در هتل پنج ستاره در نزديكي مرز سوييس و ايتاليا و ساير هتل هاي محل استقرار بازيكنان، يك ميليون يورو هزينه سفر هوايي براي حضور در مسابقات؛ 500 هزار يورو هزينه بيمه تمامي بازيكنان و عوامل تيم ، 300 هزار يورو هزينه فدراسيون فوتبال آلمان براي خريد بخشي از بليت مسابقات از يوفا و مبالغ ديگر در زمينه برگزاري مراسم هاي تفريحي ويژه پركردن اوقات فراغت بازيكنان، رفت و آمد خانواده هاي آنان و ديگر اعضاي تيم، تامين امنيت، لوازم مورد نياز بازيكنان از جمله در حيطه بدن سازي، تيم پزشكي، مركز رسانه اي فدراسيون فوتبال آلمان و رسيدگي به امور طرفداران تيم هزينه خواهد شد.
اين درحالي است كه در مبلغ 20 ميليون يورو اختصاص يافته، مبلغ چهار ميليون و 300 هزار يورو پاداش پرداختي به بازيكنان تيم ملي آلمان براي صعود به مسابقات جام ملتهاي اروپا محاسبه نشده است.
تيم آلمان مانند ساير تيم هاي حاضر در اين دوره از مسابقات، پيش از اين مبلغ هفت ميليون و 500 هزار يورو بابت پاداش حضور در اين مسابقات از يوفا دريافت كرده بود و در عين حال در مسابقه نخست خود هم با پيروزي بر تيم لهستان، موفق شد مبلغ يك ميليون يورو اهدايي يوفا به برنده هر يك از مسابقات را هم به دست بياورد.
اين درحالي است كه اگر تيم آلمان موفق شود در دو مسابقه ديگر خود عليه كروواسي و اتريش را هم پيروز از ميدان مسابقه خارج شود ؛ دو ميليون يورو و حتي در صورت كسب نتيجه مساوي هم ، از هر يك از اين ديدارها نيم ميليون يورو به دست مي آورد و صعود به مرحله يك چهارم نهايي هم دو ميليون يورو براي اين تيم به ارمغان خواهد آورد. اين درحالي است كه قهرمان اروپا در مجموع 23 ميليون يورو را كسب خواهد كرد.
اما در اين ميان بازيكنان تيم ملي آلمان تنها زماني مي توانند از فدراسيون فوتبال كشورشان پاداش دريافت كنند كه تيم بتواند به مرحله يك چهارم اين رقابتها صعود كند كه در اين صورت، در آن مرحله 50 هزار يورو، در مرحله نيمه نهايي 100 هزار يورو و در مرحله نهايي 150 هزار يورو و در صورت به دست آوردن جام قهرماني مبلغ 250 هزار يورو به هر يك از بازيكنان پرداخت خواهد شد.
تيم ملي آلمان پيشتر در سال هاي 1980، 1972 و 1996 ميلادي قهرمان مسابقات فوتبال جام ملتهاي اروپا شده و در سال هاي 1976 و 1992 ميلادي هم مقام نايب قهرماني اين مسابقات را كسب كرده است.
اروپام *250
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن