تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816478011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزينه اول استيل‌آذين، فرهادكاظمي است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گزينه اول استيل‌آذين، فرهادكاظمي است


فوتبال- ناصر قراگزلو:
بعد از شكست بحث‌برانگيز استيل‌آذين در ديدار دور برگشت مرحله پلي‌آف كه نهايتاً منجر به صعود نكردن تيم پرسروصداي استيل‌آذين به ليگ برتر شد، برخي اخبار حكايت از اختلاف مالك باشگاه استيل‌آذين با پروين و فرهاد كاظمي داشت.

حسين هدايتي مالك باشگاه استيل‌آذين در گفت‌وگو با همشهري جلسه با پروين و تصميم‌گيري در رابطه با جرائم مالي سنگين براي فرهاد كاظمي و بازيكنان اين تيم را پس از شكست مقابل سپاهان نوين به طور كلي رد مي‌كند.

هدايتي مي‌گويد: «بعد از شكست برابر سپاهان‌نوين جلسه‌اي با پروين نداشتم و واقعاً از مسائلي كه در مورد جلسه من با علي پروين و تصميم‌گيري در رابطه با بازيكنان و كادر فني داشته‌ايم مطرح مي‌شود، بي‌خبرم.»

مالك باشگاه استيل‌آذين در ادامه جريمه‌هاي سنگين بازيكنان و فرهاد كاظمي را شديداً رد مي‌كند: «جريمه 40 ميليون توماني فرهاد كاظمي و متعاقب آن جريمه 15 ميليوني بازيكنان به دليل شكست مقابل سپاهان‌نوين واقعيت ندارد چون در واقع چنين تصميمي در رابطه با بازيكنان و كادرفني نگرفتيم.»

هدايتي درخصوص يكي از مهمترين‌ بحث‌هاي پيرامون اين باشگاه، در مورد خريد امتياز يك تيم ليگ‌برتري از جمله سپاهان‌نوين يا صباباتري و حضور در ليگ‌برتر مي‌گويد: «هنوز اتفاقي در مورد خريد امتياز هيچ تيمي نيفتاده است.فعلاً نمي‌خواهم در اين خصوص صحبت كنم چون اتفاق تازه‌اي در رابطه با خريد امتياز نيفتاده اما مطمئناً در صورت صبر رسانه‌ها اخبار جديدي در اين مورد به گوش علاقه‌مندان به فوتبال خواهد رسيد.»

مالك باشگاه استيل‌آذين برخلاف گفته‌هاي اخير مسائل مطرح شده در رسانه‌ها، فرهاد كاظمي را شانس اول مربيگري اين تيم مي‌داند.

او در اين خصوص مي‌گويد: «فرهاد كاظمي گزينه اول مربيگري تيم ماست. به هرحال او از زماني كه هدايت تيم ما را برعهده گرفت نتايج خوبي با استيل‌آذين به دست آورد بنابراين دوست داريم در وهله اول با كاظمي مذاكره كنيم و هدايت تيم را مجدداً به ايشان بسپاريم. بنابراين نمي‌خواهم فعلاً در مورد گزينه‌هاي ديگر صحبت كنم چون اصلاً به گزينه ديگري جز كاظمي فكر نكرديم.»

اخبار موثق از استيل‌آذين حاكي از آن است كه اعضاي هيأت‌مديره اين تيم تغيير خواهد كرد و استيل‌آذين با هيأت‌مديره و افكاري جديد به فعاليت خود در فوتبال ايران ادامه خواهد داد.

فرهاد كاظمي، گزينه اول مربيگري استيل‌آذين پس از شكست تلخ برابر سپاهان‌نوين در اولين گفت‌وگوي رسانه‌اي خود به همشهري مي‌گويد: «بعد از باخت به سپاهان نوين من با هيچ رسانه‌اي صحبت نكردم و تعجب مي‌كنم از قول من چطور حرف‌هاي عجيب بيان مي‌شود.

زماني كه صحبت از حضورم در استيل‌آذين شد من با مالك باشگاه، حسين هدايتي صحبت كردم. به هرحال برخلاف صحبت‌هاي اخير من هيچگونه مشكلي با ايشان نداشتم و هميشه رابطه خوبي بين من و مالك باشگاه وجود داشته، به همين دليل به شايعاتي كه اخيراً مطرح شده اهميت نمي‌دهم.»

كاظمي ادامه مي‌دهد: «من مربي حرفه‌اي هستم. جدا از استيل‌آذين از دو تيم ليگ برتري هم پيشنهاد دارم. قطعاً براي تعيين تيم جديدم با تيم‌هاي خواهان مذاكره خواهم كرد اما در وهله اول با مالك باشگاه استيل‌آذين حرف مي‌زنم.»

فرهاد كاظمي برخلاف اخبار اخير اختلاف با پروين را رد مي‌كند: «من اختلافي با پروين نداشتم. مطمئناً مالك باشگاه، شخص تصميم‌گيرنده در مورد علي پروين خواهد بود بنابراين من نبايد در مورد ادامه همكاري علي پروين با استيل‌آذين اظهارنظر كنم. اما همانطور كه گفتم من مشكلي با پروين ندارم.»

فرهاد كاظمي دليل غيبت در تمرينات استيل‌آذين پيش از بازي برگشت با سپاهان‌نوين را اينگونه تشريح مي‌كند: « پس از برگزاري ديدار رفت با سپاهان‌نوين با بيماري سختي مواجه شدم. همين موضوع باعث شد چند روزي بر سر تمرين تيم حاضر نشوم. ضمناً آقاي هدايتي نيز كاملاً در جريان اين موضوع قرار داشتند.»

تاريخ درج: 20 خرداد 1387 ساعت 19:23 تاريخ تاييد: 20 خرداد 1387 ساعت 19:35 تاريخ به روز رساني: 20 خرداد 1387 ساعت 19:33
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن