تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات جديد در معاونت برنامه‌ريزي رياست‏جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تغييرات جديد در معاونت برنامه‌ريزي رياست‏جمهوري
پس از انحلال سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و تشكيل دو معاونت "برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي" و "توسعه مديريت و منابع انساني" از اين سازمان خبر مي‌رسد كه با انجام برخي تغييرات چارت سازماني اين دو معاونت در حال تكميل است.

به گزارش رجانيوز به نقل از ايسنا، در حالي كه سر در اين سازمان از "مديريت و برنامه‌ريزي كشور" در ميدان بهارستان به "معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري" تغيير يافته است چند تن از معاونان اين سازمان به عنوان مشاور برقعي تغيير عنوان داده‌اند.

سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كه داراي 9 معاونت بود در چارت جديد اين تعداد براي معاونت برنامه‌ريزي و مديريت منابع انساني به پنج معاونت تقليل يافته است.

در نمودار جديد، معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي داراي سه معاونت "نظارت راهبردي"، "هماهنگي و برنامه‌ يك ساله" و "سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي توسعه" شده است.

اميرمنصور برقعي تيم جديد خود را از مهندسان تشكيل داده به طوري كه رحيم ممبيني كه پيش از اين سمت معاونت اجتماعي معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي را برعهده داشت و جايگزين محمد عسگري‌آزاد شده بود در پست جديد سمت معاونت هماهنگي و برنامه يك ساله را برعهده گرفته است. اين معاونت جديد در واقع جايگزين معاونت اقتصادي سابق است كه رييس آن علي عسگري بود.

همچنين غلامحسين رضواني به عنوان سرپرست معاونت سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي توسعه منصوب شده است. رضواني پيش از اين معاون امور توليدي اين معاونت بوده است.

معاونت نظارت راهبري نيز بر عهده مهدي رحمتي داراي مهندسي برق از دانشگاه شريف قرار مي‌گيرد. پيش از اين رحمتي كه از پرسابقه‌ترين افراد سازمان مديريت به حساب مي‌آيد حكم معاون زيربنايي اين سازمان داشت.

همچنين قرار است كه اسماعيل محصولي ـ معاون اداري مالي سابق ـ و محمدحسن صادقي‌مقدم ـ معاون امور فرهنگي ـ به همراه محمد قاسم‌حسيني ـ معاون پارلماني ـ و علي عسگري ـ معاون اقتصادي ـ به عنوان مشاوران برقعي فعاليت كنند.

بر اين اساس محمدحسن پارسوار در معاونت توسعه مديريت و منابع انساني فعاليت خواهد كرد اما هنوز سمت وي دقيقا مشخص نشده است.

سيدمحمد قاسم حسيني ـ‌ معاون سابق پارلماني معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي گفت: تغيير و تحولات در اين معاونت صورت گرفته و از عصر امروز (دوشنبه) بنده، آقاي علي عسگري و صادقي‌مقدم به عنوان مشاور آقاي برقعي فعاليت خواهيم كرد.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن