تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

22و 23 خرداد برگزار مي‌شود: دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: 22و 23 خرداد برگزار مي‌شود: دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تقريب مذاهب

دبير دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ هدف از فعاليت‌هاي تبليغ ديني را گسترش فرهنگ و تربيت‌بدني در جامعه دانست و افزود: اگر بخواهيم جامعه به سعادت برسد بايد قرآن و مكتب اهل بيت (ع) را در محوريت فرهنگي جامعه قرار داده و فرهنگ جامعه را براساس آن سازمان‌دهي كنيم.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حجت الاسلام والمسلمين رضا اسكندري، صبح روز دوشنبه در يك نشست خبري گفت: باورها، ارزش‌ها، رفتارها و نمادهايي كه در جامعه وجود دارد سه محور اساسي فرهنگ است و نمادها و رفتارهاي جوامع بشري نيز بايد بر محور قرآن و مكتب اهل بيت (ع) و آموزه‌هاي قرآني باشد.

اسكندي افزود: ‌تلاش ما بر اين است كه تا اين موضوع در سطح جهاني اتفاق بيفتد و ما به عنوان الگوي كشورهاي اسلامي در اين مسير فعاليت‌هاي تبليغي گسترده‌اي را انجام مي‌دهيم.

وي با اشاره به ابعاد گسترده تبليغ و فرهنگ‌سازي گفت: ما در عرصه تبليغ اين هدف را دنبال مي‌كنيم كه مبلغان ديني با توجه به آموزه‌هاي قرآني، جامعه را به سمت سعادت و خوشبختي واقعي سوق دهند.

او افزود: در دومين آيين نكوداشت به جوانان كشور مي‌پردازيم و از آن جا كه جوانان سرمايه هر كشوري هستند، در تمام ملت‌ها براي جوانان سرمايه‌گذاري گسترده‌اي مي‌شود و پرورش جوانان از بعد معنوي ـ معرفتي و رشد ديني از مهم‌ترين اهداف ماست.

دبير دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ گفت: با توجه به ضرورت موضوع نهادهاي مختلف از جمله مركز مديريت حوزه علميه قم، سازمان تبليغات اسلامي، مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران، صدا و سيما، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، سازمان ملي جوانان، ‌وزارت آموزش و پرورش و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در اين زمينه همكاري داشته‌اند كه بيش از 1800 نفر از مبلغان كه در رابطه با جوانان فعاليت گسترده‌اي داشته‌اند را به عنوان برترين‌هاي تبليغ انتخاب كردند.

وي افزود: استفاده به جا از آيات و روايات در مباحث مورد نياز جوانان، احياي شعارهاي مذهبي در بين جوانان، ايجاد فضاي معنوي در بين جوانان از جمله محورهايي است كه در ارزيابي مبلغان ديني مورد توجه قرار گرفته است.

دبير دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان از 9 كارگاه در روز قبل از برگزاري همايش خبر داد و افزود: ويژگي‌هاي مبلغ در عرصه جوانان، نيازهاي فرهنگي و تبليغي جوانان، محيط‌هاي تبليغي براي جوانان، روش‌ها و ابزارهاي تبليغي جوانان، هنر و تبليغ، فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي نخبگان جوان و آسيب‌شناسي ميان مبلغان وجوانان از جمله موضوعات كارگاه‌ها خواهد بود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن