تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطب هاي گردشگري بهترين مكان براي سرمايه گذاري هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قطب هاي گردشگري بهترين مكان براي سرمايه گذاري هستند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: علاوه بر شهرها و استانها، سايت ها و قطب هاي گردشگري نيز بهترين مكان براي سرمايه گذاري هستند.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا از معاونت سرمايه گذاري، "مهدي جهانگيري" افزود: سايت ها و قطب هاي گردشگري جاذبه هاي زيبايي دارند كه سرمايه گذاري در آن مي تواند صنعت گردشگري در اين فضاها را رونق دهد.
وي اظهار داشت: سرمايه ‌گذاران با مشاهده عزم و اراده و حاكميت موجود در اين زمينه متوجه مي شوند كه در هر قدمي كه برمي دارند مورد حمايت جدي دولت قرار مي گيرند.
جهانگيري با اشاره به اينكه سرمايه گذاران در زمان بروز مشكلات احتمالي مي توانند از استانداري و شركت هاي توسعه ايرانگردي و جهانگردي كمك بگيرند، افزود: كمك دستگاه هاي اجرايي و همكاري مناسب با سرمايه گذاران مانع از دلزدگي آنان خواهد شد.
معاون سرمايه گذاري و طرح هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: وظايف، تعهدات ، اختيارات و هزينه ها در شركت هاي توسعه ايرانگردي و جهانگردي استانها مشخص شده و وظيفه آنها حمايت و هدايت سرمايه گذار است.
وي، وجود اهرم هاي قانوني براي حمايت از سرمايه گذار را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اگر استانداري نمي تواند از اهرم هاي موجود به خوبي استفاده كند به ستادهاي استاني ابلاغ كند تا در دولت مطرح و پيگيري شود.
جهانگيري در خصوص نحوه واگذاري زمين براي ساخت سرويس هاي بهداشتي نيز گفت: اگر استانداري نتواند براي سرمايه گذاران زمين بگيرد بايد در اين خصوص پاسخگو باشد.
معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يكي از دغدغه هاي موجود براي ساخت سرويس هاي بهداشتي را استفاده از فضاي سر در اين سرويس ها براي تبليغات دانست و گفت: اين مساله نيز جزء مصوبات دولت است كه سرمايه گذاران مي توانند از اين فرصت براي توسعه كار خود استفاده كنند.
اين مقام مسئول از تمام دست اندركاران خواست تا به كارهاي اداري و بروكراسي سرعت بيشتري دهند تا روند سرمايه گذاري در اين بخش دچار تزلزل نشود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن