تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804612192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بي پرده با حميد استيلي: منتظر نظر نهايي هيات مديره هستم/ تمرينات تيم پرسپوليس از 25 خرداد آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بي پرده با حميد استيلي: منتظر نظر نهايي هيات مديره هستم/ تمرينات تيم پرسپوليس از 25 خرداد آغاز مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:مربي زحمتكش و پر تلاش تيم قهرمان پرسپوليس براي رسيدن اين تيم به قله قهرماني هفتمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از هيچ تلاشي فرو گذار نكرد.

او حتي تهمت‎ها، رفت و آمدهاي مربيان پيشين و حتي بحران‎هاي بوجود آمده در شرايط حساس را به جان خريد تا سرخپوشان پايتخت به سر منزل مقصود يعني جام قهرماني و كسب مجوز حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا برسند.حميد استيلي: به پرسپوليس و هوادارانش افتخار مي‎كنم
به گزارش روز دوشنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"،حميد استيلي كه
بيشترين شانس را براي سرمربيگري قرمزپوشان داراست،براي احراز سرمربيگري اين تيم منتظر نظر نهايي هيات مديره است.
*آقاي استيلي در حال حاضر شما بيشترين بخت براي سرمربيگري تيم قهرمان پرسپوليس را داريد، نظرتان چيست؟

طي جلساتي كه با مدير عامل باشگاه داشتم، صحبتهاي ويژه‎اي در خصوص فصل جديد براي مسابقات پرسپوليس در سه جام، مورد ارزيابي قرار گرفت و در خصوص سرمربيگري نيز منتظر تصميم نهايي باشگاه هستم.

*آيا برنامه مكتوبي از سوي شما به باشگاه ارائه شده است؟

برنامه‎هايم را براي فصل جاري بصورت مكتوب آماده كرده‎ام تا در جلسه هيأت مديره آنرا ارائه نمايم.

*جلسه انتخاب سرمربي تيم پرسپوليس چه زماني برگزار مي‎شود؟

امروز و فردا اين جلسه برگزار مي‎شود كه در آن نشست، تكليف سرمربيگري سرخپوشان مشخص خواهد شد.

*در صورت سرمربيگري حميد استيلي، چه شرايطي را براي باشگاه در نظر داريد؟

شرايط من نزديك به شرايط افشين قطبي است. ما بايد براي حضور در سه جام؛ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي، ابزار و تجهيزات كاملي را در اختيار داشته باشيم.

*مگر فصل قبل شرايط مهيا نبود؟

چرا. اما براي قهرماني در يك جام. ما در فصل جديد بايد در سه جام بصورت مدعي بازي كنيم. الان تيمهاي ليگ برتر، پرسپوليس را به عنوان تيم قهرمان نگاه مي‎كنند و شرايط دشواري را در پيش رو داريم.

*آيا فكر نمي‎كنيد در صورت انتخاب بعنوان سرمربي، مسئوليت خيلي سنگيني را بر عهده خواهيد داشت؟

صد در صد. اميدوارم با كمك مدير عامل، باشگاه، هواداران، اصحاب رسانه و... بتوانم از اين امتحان سربلند بيرون بيايم.

*حميد استيلي با حاشيه‎ها و زير و بم فوتبال ايران آشناست، آيا تخصص خروج از بحرانهاي احتمالي را هم داريد؟

من سعي مي‎كنم با حمايت باشگاه و ايجاد همدلي در بين بازيكنان و ياري از هواداران پرسپوليس، شرايط را طوري آماده كنم كه بحرانهاي احتمالي نتواند در تيم وارد شود.

*ملاك شما براي انتخاب بازيكن چيست؟ آيا مسائل فني را ملاك قرار مي‎دهيد يا مسائل اخلاقي را؟

اولين فاكتوري كه براي گزينش بازيكن مورد نظر من است، مسائل فني است كه بايد بازيكن در پست مورد نظر كارايي مطلوبي داشته باشد و همچنين بايد از نظر اخلاقي در حد پرسپوليس باشد تا بتواند در شرايط حساس و بحرانهاي احتمالي در خدمت تيم باشد.

*و شرايط جذب بازيكن در پرسپوليس؟

تيم پرسپوليس پس از كسب قهرماني و دريافت مجوز حضور در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا، در شرايط خاصي قرار دارد. شرايط پرسپوليس، شرايط ملي است و حضور بازيكنان در تيم پرسپوليس افتخاري است كه به ارتقاي فوتبال آنها مي‎افزايد. از سوي ديگر حضور در پرسپوليس مي‎تواند سكوي پرتاب آنها به تيم ملي و تيمهاي معتبر اروپايي باشد و ما سعي مي‎كنيم بهترين گزينه‎ها را در پستهاي مورد نياز جذب كنيم تا پاسخگوي حضور در سه جام باشيم.

*عامل اصلي موفقيت پرسپوليس در قهرماني هفتمين دوره ليگ چه بود؟

صداقت، يكدلي، اتحاد و اعتماد در يك زمان محدود، عامل اصلي قهرماني پرسپوليس بود. تيم پرسپوليس در مقطعي دچار افت روحي و بحران زدگي شد كه با تلاش كادر فني و مدير عامل باشگاه در شرايط ويژه‎اي مورد بررسي قرار گرفت و به موقع اين بحران از تيم خارج شد. تيم پرسپوليس در آخرين ديدارهاي ليگ برتر همچون زنجيري متصل و محكم، فعل قهرماني را معنا كرد و توانست مزد زحمات خود را بگيرد. تفكر قهرماني و شخصيت خوب بازيكنان، ما را بسوي قهرماني سوق داد.

*در خصوص كريم باقري و تغيير پست كاپيتان پرسپوليس چه نظري داريد؟

كريم باقري نه تنها در زمين بازي، بلكه در خارج از مستطيل سبز نيز براي تيم يك الگو و كاپيتاني تمام عيار است. باقري تنها در چند ديدار پاياني ليگ، در پست تخصصي خود بازي كرد و نشان داد همان كريم آماده سالهاي گذشته است و حتي براي ما گلزني كرد.

*در خصوص بازيكنان جانشين چه نظري داريد؟

بازيكنان ذخيره تيم با جديت كامل تمرينات را پشت سر مي‎گذاشتند و در هر زمان، آماده حضور در ميدان مسابقه بودند و از نظر روحي و رواني در شرايط بسيار مناسبي قرار داشتند و توانستند زماني كه تيم به آنها نياز داشت جواب اعتماد كادر فني را بخوبي بدهند و مزد تلاش خود را بگيرند و جا دارد از همينجا از حضور موثر آنها تقدير كنم.

*در صورت انتخاب شما بعنوان سرمربي، ديگر اعضاي كادر فني را در نظر گرفته‎ايد؟ آيا گزينه‎هاي شما داخلي هستند يا خارجي؟

بايد اول تكليف خودم مشخص شود تا بتوانم در خصوص همكارانم تصميم بگيريم. من خيلي معتقدم كه كادر فني بايد در آرامش باشد. كنار هم بودن، همديگر را قبول داشتن و درك كردن يكديگر، خيلي مهم است. من اعتقاد دارم كساني كه در كنارم حضور خواهند داشت بايد از من قوي‎تر و با هوش‎تر باشند تا بتوانم از حضور آنها نهايت استفاده را ببرم. هر چه سطح كيفي و دانش همكاران من بالا باشد، شرايط براي كار بهتر مي‎شود.

*در صورت انتخاب شما، آيا قرارداد يكساله مي‎بنديد؟

در حال حاضر برنامه مكتوب و شفاهي من با باشگاه پرسپوليس يكساله در نظر است اما چون حضور در جام باشگاههاي آسيا طي دو فصل فوتبال ما برگزار مي‎شود، بايد در اين خصوص نيز با مدير عامل باشگاه صحبت كنم.

*در بعضي مواقع شما را متهم به عدم نتيجه‎گيري و اختلاف با افشين قطبي مي‎كردند!

مهم نيست. مهم اين است كه تيم نتيجه بگيرد و مهمتر از آن خوشحالي مردم و هواداران خونگرم پرسپوليس است. در كنار پرسپوليس بودن، افتخار است. من هم به اين تيم، باشگاه و هوادارانش افتخار مي‎كنم و هر اتهامي را با جان و دل قبول مي‎كنم و خوشحالم كه در نهايت با قهرماني پرسپوليس، در كنار هم اشك شوق ريختيم و شادي كرديم.

*چند درصد از بازيكنان فصل قبل را حفظ مي‎كنيد؟

ما سعي داريم اسكلت اصلي تيم را حفظ كنيم و تلاش مي‎كنيم تا با به خدمت گرفتن مهره‎هاي كليدي بتوانيم تيم را براي اولويت‎بندي خود كه بترتيب جام باشگاههاي آسيا، ليگ برتر و جام حذفي است، تدارك ببينيم. همچنين قصد داريم يك نيمكت قوي براي پرسپوليس تعريف كنيم كه فاصله بازيكنان اصلي و ذخيره تيم در حد ناچيزي باشد.

*آقاي استيلي تمرينات پرسپوليس از چه زماني آغاز مي‎شود؟

در صورت انتخاب بنده به عنوان سرمربي، ما از روز بيست و پنجم خرداد ماه تمرينات را شروع مي‎كنيم و تنها مشكل ما عدم حضور ملي‎پوشان است كه آنهم پس آخرين ديدار تيم ملي كه اوايل تير ماه مي‎باشد، بازيكنان ملي‎پوش را در اختيار خواهيم داشت.

*سفر كانادا و آمريكا اختلالي در تمرينات ايجاد نمي‎كند؟

مشكل ما تداخل سفر برون مرزي با تمرينات و آماده سازي تيم است كه در اين سفر ما با اختلاف تقريبي 11 ساعتي مواجه هستيم كه بايد بدنها پس از سفر به حالت اوليه باز گردد.

*بعد از سفر برون مرزي آيا اردوي داخلي هم در برنامه كاري شما هست؟

بله. براي آمادگي جسماني و ايجاد آمادگي بدني بازيكنان، در مناطقي كه هم سطح درياست تمرينات بدنسازي را پيگيري مي‎كنيم.

*چند درصد از نياز جذب بازيكن در فصل آتي تامين شده است؟

ما تاكنون 50 درصد از بازيكناني را كه در نظر داشتيم، جذب كرده‎ايم و پس آن تلاش مي‎كنيم تا بهترينها را انتخاب كرده و به تيم تزريق كنيم.

*گزينه‎هاي شما بيشتر داخلي هستند يا خارجي؟

اعتقاد ما براي جذب بازيكنان پس از مسائل فني، اخلاق و الگوي ورزشي است و دوست داريم گزينه‎هاي داخلي را انتخاب كنيم تا اگر ارتقا و پيشرفتي صورت مي‎گيرد از بازيكنان داخلي باشد چون بازيكنان داخلي بخوبي با شرايط و روحيات همديگر آشنا و لحظات و زمانهاي بحران را بخوبي درك مي‎كنند.

*آقاي استيلي قراردادهاي داخلي تقريباً ثبات قانوني ندارد، باشگاه چگونه با ديگر بازيكنان به توافق مي‎رسد؟

توافق و ملاك باشگاه، صحبتهاي شفاهي و تعهدات اخلاقي است و اگر بازيكني به صحبتها و قراردادهاي داخلي پايبند نباشد، هيچگاه به كار نيامده و رفتن او بهتر از ماندنش است و اين موضوع بهترين گزينش براي بازيكنان حرفه‎اي است.

*در خصوص افشين قطبي...

افشين قطبي مربي خوب و با كلاسي است كه من دوست داشتم بيشتر از دانش او استفاده كنم اما شرايط به گونه رقم خورد كه افشين تصميم به رفتن گرفت و من اميدوارم او در هر كجا كه فعاليت مي‎كند، موفق و سرفراز و پيروز باشد.

*حرف آخر...

از حضور پر شور هواداران پرسپوليس در آخرين ديدار ليگ برتر و جشن قهرماني در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي تهران تشكر مي‎كنم و از آنها مي‎خواهم پرسپوليس را در هر شرايطي تنها نگذارند و همانطور كه قبلاً نيز ثابت كرده‎اند، اين تيم را تا قهرماني در جام باشگاههاي آسيا حمايت كنند../135/110
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن