تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كنگ فو پاندا در صدر قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: "كنگ فو پاندا" در صدر قرار گرفت
انيميشن" كنگ فو پاندا" در نخستين هفته اكران خود با 60 ميليون دلار فروش در 4114 سينما، صدر نشين فيلم هاي آمريكاي شمالي شد.


به گزارش سرويس هنري برنا به نقل از "هاليوود رپورتر" ، فيلم سينمايي" كنگ فو پاندا" كه روز جمعه براي نخستين بار در سينماهاي آمريكا اكران شده بود، با اكران در 4114 سينما و با فروش 60 ميليون دلاري در صدر فيلم هاي آمريكاي شمالي قرار گرفت.

اين انيميشن پس از " شرك سوم " و " شرك 2" در رده سوم بهترين فروش در هفته اول اكران قرار دارد.

"كنگ فو پاندا" ساخته "مارك آزبورن" و "جان استيونسن" براي نخستين بار در دنيا در بخش خارج از مسابقه شصت و يكمين جشنواره بين المللي فيلم كن نمايش داده ‌شد.

اين فيلم با صداي ستاره هايي چون "جك بلك"، "آنجلينا جولي"، " جكي چان"، " لوسي ليو" و "داستين هافمن" درباره يك خرس پانداي دست و پا چلفتي و شكم گنده با صداي "جك بلك" است كه علاقه بسيار زياد اين پاندا به ورزش‌هاي رزمي، او را از كار در يك رستوران به حضور در نقش يك ابر قهرمان سوق مي‌دهد.

فيلم سينمايي " سر به سر زوهان نگذار"به كارگرداني " دنيس دوگان"كه هفته اول اكران خود را پشت سر گذاشت با 40 ميليون دلار فروش در 3462 سينما ، رده دوم پرفروش ترين فيلم هاي هفته گذشته را تصاحب كرد.

"جان تورتورو، امانوئل شريك آدام سندلر، راب اشنايدر، ديو متيو و كوين نيلون" از جمله بازيگران اين فيلم درجه PG-13 هستند. اين فيلم داستان نقش يك مامور موساد است كه وانمود مي‌كند مرده و در قالب يك آرايشگر در نيويورك زندگي جديد را آغاز مي‌كند.

"اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" سومين فيلم پرفروش شد.

اين فيلم با نمايش در 4190 سينما 8/22 ميليون دلار فروش داشت.

"اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" كار مشتركي از "جورج لوكاس" و "استيون اسپيلبرگ" و بازي "هريسون فورد" در پنجمين روز برگزاري جشنواره كن 2008نمايش داده شد كه مورد استقبال عظيم بينندگان قرار گرفت و آنان را به وجد آورد.

در اين فيلم كه داستان آن در سال 1957 روي مي‌دهد،"هريسن فورد" نقش باستانشناس ماجراجو را تكرار كرده كه اين بار براي پيدا كردن جمجمه‌اي حاوي قدرت‌هاي اسطوره‌اي با يك مامور اهريمني "كا .گ .ب" با بازي "كيت بلانشت" رقابت مي‌كند.

مجموعه "اينديانا جونز" سال 1981 با فيلم سينمايي "مهاجمان صندوقچه گمشده" آغاز شد و دومين قسمت آن در 1984 با عنوان "اينديانا جونز و معبد مرگ" به نمايش درآمد. سومين قسمت اين مجموعه هم "اينديانا جونز و آخرين جنگ صليبي" بود. سه فيلم اول "اينديانا جونز" 18/1 ميليارد دلار فروش داشتند.

كمدي رمانتيك "جنسيت و شهر " به كارگرداني" مايكل پاتريك كينگ" با نمايش در 4190 سينما حدود 3/21 ميليون دلار فروش داشت و در رده چهارم قرار گرفت.

"جنسيت و شهر" فيلمي عاشقانه و كمدي است كه قبلا به صورت يك مجموعه تلويزيوني در شبكه HBO به نمايش درآمده است. اين فيلم را "مايكل پاتريك كينگ" بر اساس رماني از "كنديس باشنل" كارگرداني كرده است. اين فيلم داستاني از دوستي‌ها، روابط و موقعيت كاري چهار زن در نيويورك است و بازيگراني چون "سارا جسيكا پاركر"،" كيم كاترل" و "سينتيا نيكسن" در اين فيلم ايفاي نقش مي كنند.

رده پنجم جدول نيز به تريلر"غريبه ها" رسيد. اين فيلمبا 56 درصد كاهش به نسبت هفته قبل در 2477 سينما 3/9 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 6/37 ميليون دلار رساند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن