تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجليل از 150 مبلغ برتر در همايش «آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: تجليل از 150 مبلغ برتر در همايش «آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان»
گروه اجتماعي: 150 مبلغ برتر كشور به‌همت سازمان تبليغات اسلامي در قالب همايش «آئين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان» كه 22 و 23 خردادماه جاري در قم برگزار مي‌شود، تجليل مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «رضا اسكندري» دبير همايش دومين آيين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان در نشست خبري كه صبح امروز 20 خردادماه برگزار شد به تشريح برنامه‌هاي سازمان تبليغات در اين مراسم پرداخت.

اسكندري، مسئله تبليغ را يكي از مهم‌ترين نيازهاي جامعه كنوني و راهي براي گسترش تربيت ديني برشمرد و گفت: جامعه ما براي پيشرفت چاره‌اي جز در الويت قرار دادن فرهنگ ندارد و در همين راستا باورها، ارزش‌ها و رفتارها كه اجزاي تشكيل دهنده فرهنگ هستند بايد بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرند.

وي با تمايز قائل شدن بين نيازهاي تبليغي جوانان، سالخوردگان، دانشجويان، كودكان، دانش‌آموزان، زنان، مردان و ... در نظر گرفتن اين امور را يكي از مهم‌ترين رئوس فعاليت‌هاي مبلغان برشمرد و تصريح كرد: مبلغاني كه در اين عرصه به كار گرفته مي‌‌شوند از ابعاد مختلف مورد آزمون قرار مي‌گيرند تا به نحوه مطلوبي بتوانند توانمندي‌هاي خود را به سايران منتقل كنند.

شناسايي نيازهاي مخاطبان، نظارت بر نحوه عرضه محتوا و همچنين شناسايي نقاط مورد نظر در عرصه‌هاي اجتماعي، ديني، فرهنگي و ... از موضوعاتي بود كه اسكندري از آن‌ها به‌عنوان وظايف اصلي مبلغان ياد كرد.

دبير همايش دومين آئين نكوداشت برترين‌هاي تبليغ در عرصه جوانان در ادامه افزود: روحانيون و مبلغاني كه دغدغه سوق دادن جامعه به سمت مضامين ديني را دارند بايد بدانند كه جوانان مهم‌ترين جامعه هدف امر تبليغ هستند بر همين اساس لازم است بخش اعظمي از سرمايه‌گذاري‌هاي خود را براي جوانان صرف كنند.

حجت‌الاسلام اسكندري اظهار كرد: از دو سال قبل تلاش‌هاي زيادي براي هماهنگي دستگاه‌هاي مختلف سراسر كشور به‌منظور شناسايي مبلغان انجام شد كه از اين طريق 1100 نفر برگزيده و پس از طي آزمون‌هاي مختلف تعداد 150 نفر از آن‌ها به‌عنوان مبلغان برتر انتخاب شدند كه در اين همايش از آن‌هاي تجليل خواهد شد.

محتواي متناسب با تفكرات جوانان، استفاده به‌جا از آيات و روايات در مباحث مورد نياز جوانان، احياي شعائر مذهبي در جوانان، ترويج و تقويت سنن ديني به‌ويژه آداب اجتماعي، ايجاد فضاي ديني در جوانان، استقبال جوانان از برنامه‌ها و سخنراني‌هاي روحانيون و ... از جمله سرفصل‌هايي است كه براي برگزيدن مبلغ و روحاني برتر مورد توجه قرار گرفته است.

اسكندري در پايان پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 خردادماه جاري را روزهاي برگزاري اين همايش عنوان كرد و گفت: كارگروه‌هاي «تبيين نيازهاي ديني و اجتماعي جوانان»، «ارزيابي محيط‌هاي مناسب تبليغي»، «شناسايي ابزارها و روش‌هاي تبليغي»، «جوانان، هنر و تبليغ» از جمله برنامه‌هاي جنبي اين مراسم هستند كه هم‌زمان با برگزاري همايش و در محل مورد نظر واقع در دفتر مركزي سازمان تبليغات اسلامي استان قم فعاليت‌ مي‌كنند و با انتقال تجارب روحانيون برتر به جوانان و مبلغان تازه‌كار، زمينه را براي فعاليت اين افراد هموار كنند.

همچنين صدا و سيما، سازمان ملي جوانان، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، مركز حوزه علميه بانوان و همچنين حوزه علميه قم از حاميان اين همايش هستند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن