تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816524491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آقايان مرتكب اشتباه برادران يوسف نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آقايان مرتكب اشتباه برادران يوسف نشوند
از احزاب و افرادي كه يادآور آخوندهاي درباري شاه هستند، انتظاري نيست؛ اما از علماي راستين حوزه‌هاي علميه انتظار مي‌رود در مقابل اهانت به اين فقيه مجاهد سكوت ننمايند، اهانت به شيخ فضل‌الله نوري به آنجا رسيد كه وي را با حكم يك روحاني‌نما در ملأ عام به دار آويختند، آيا نبايد از آن حادثه عبرت گرفت؟! ... آيت الله مصباح سرباز فداكار اسلام و انقلاب است؛ آقايان مرتكب اشتباه برادران يوسف نشوند.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، دانشجويان اتحاديه جامعه اسلامي دانشگاه هاي سراسر كشور در بيانيه اي، اظهارات اخير يكي از اعضاي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز عليه عالم مجاهد و حكيم فرزانه، حضرت آيت‌الله مصباح يزدي را تداعي‌گر مقاله موهن رشيدي مطلق عليه امام خميني(ره) دانستند.
در اين بيانيه آمده است: شايد براي نسل جوان دليل دشمني برخي از جريانات سياسي با آيت ‌الله مصباح روشن نباشد؛ لذا براي روشن شدن اين موضوع دو مقطع مهم از تاريخ معاصر كشورمان بازخواني مي‌گردد.

مقطع اول، مقطعي است كه بسياري از نيروهاي مبارز در رژيم پهلوي، از جمله برخي روحانيون به تأييد سازمان منافقين كه هنوز نفاق آن براي همگان روشن نشده بود، اقدام نمودند.

به گزارش برنا در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: در ميان شخصيت‌هاي مبارز، سه روحاني با صراحت از تأييد اين گروه خودداري كردند: امام خميني(ره)، شهيد مطهري و آيت الله مصباح يزدي. لذا يكي از دلايل دشمني با آيت الله مصباح، تيزبيني و بصيرت ايشان در عدم تأييد منافقين است كه بازماندگان و سمپات‌هاي آنها به زيست سياسي خود در جريانات سياسي كشور ادامه مي‌دهند.

دومين دليل دشمني با آيت الله مصباح، خروش بيدارگران ايشان در سال‌هاي اخير در دفاع از اسلام و ارزش‌هاي انقلابي است.

جريان اسلام آمريكايي در كشور، حادثه دوم خرداد را رفراندومي مانند رفراندوم شاه پيرامون اصلاحات آمريكايي خود مي‌دانست و بر آن بود تا با بهره‌گيري از موج ايجاد شده و فرصت به دست آمده، اهداف خود را به سرعت محقق نمايد.

مردم كه در سال‌هاي آستانه دوم خرداد، جسارت به ارزش هاي اسلامي و تورم 40تا 50 درصدي را با روح و جسم خود لمس مي‌كردند، با هدف تغيير وضع موجود به پاي صندوق‌هاي‌ رأي آمدند؛ اما نه تنها تيم اقتصادي دولت دوم خرداد، همان تيم اقتصادي دولت موسوم به سازندگي بود، بلكه آقاي عطاء الله مهاجراني - از پايه گذاران حزب كارگزاران كه صراحتاً خود را ليبرال دموكرات دانسته‌اند - نيز سكاندار عرصه فرهنگ كشور شد تا ليبراليزه كردن و لائيك كردن كشور در دو بعد فرهنگ و اقتصاد با قدرت هرچه تمام انجام پذيرفته و خائنان به خط امام، حق نوكري شان به آمريكا را به نحو احسن ادا نمايند.

در چنين شرايطي بود كه حضرت آيت الله مصباح يزدي با تمسك به سيره انبياء و اولياي الهي و مراد خود – امام خميني(ره)- كه آنگونه بر اصلاحات آمريكايي شاه خروشيد، به پاخاست و از هيچ كوششي براي روشنگري در ميان مردم و جوانان فروگذار نكرد. سيره مردان الهي نيز چيزي جز اين نيست.

انتخابات بيست و هفت خرداد و به تبع آن سوم تير نيز مانند حماسه پانزده خرداد، خيزشي مردمي بود كه با هدف دفاع اسلام و برقراري عدالت اجتماعي صورت گرفت و محاسبات دشمن و دنباله‌هاي داخلي او را براي اصلاحات آمريكايي و استحاله و براندازي نظام به هم ريخت.

به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، در ادامه اين بيانيه تاكيد شده است: لذا دومين دليل دشمني با آيت الله مصباح، روشنگري‌هاي ايشان عليه خط نفاقي است كه بر آن بود به نام خط امام و يار امام، انقلاب اسلامي را از مسيري كه امام در وصيت‌نامه سياسي-ال هي خود تعيين فرموده بودند، منحرف كند.

از احزاب و افرادي كه يادآور آخوندهاي درباري شاه هستند، انتظاري نيست؛ اما از علماي راستين حوزه‌هاي علميه انتظار مي‌رود در مقابل اهانت به اين فقيه مجاهد سكوت ننمايند. اهانت به شيخ فضل‌الله نوري به آنجا رسيد كه وي را با حكم يك روحاني‌نما در ملأ عام به دار آويختند. آيا نبايد از آن حادثه عبرت گرفت؟!

آيا اعضاي محترم جامعه مدرسين فراموش كرده‌اند آيت‌ الله مصباح پس از آنكه اساسنامه جامعه مدرسين (كه به دست‌خط ايشان بود)، به دست ساواك افتاد، دست خط خود را عوض كرد؟!

اگر آخوند خراساني و ميرزاي ناييني هم به مانند شيخ محمد كاظم يزدي از شيخ فضل‌الله حمايت كرده بودند، سرنوشت مشروطه به آن هرج‌ومرج و استبداد نينجاميده بود. آيت الله مصباح سرباز فداكار اسلام و انقلاب است. آقايان مرتكب اشتباه برادران يوسف نشوند.

رئيس مجلس خبرگان چندي پيش در يكي از خطبه‌هاي نماز جمعه به جرياني اشاره نمودند كه "روحانيت" را نشانه رفته است. آيا معرفي اين جريان نمي‌تواند گامي در دفاع از روحانيت و مقابله با تندروي‌ها ‌باشد؟

آيا رئيس مجلس خبرگان در مقابل جسارت به يكي از اعضاي اين مجلس سكوت خواهد كرد؟! آيا ايشان همكاري با آيت الله مصباح در نشريه "بعثت" و تهيه آن گزارش براي امام (ره) را فراموش كرده‌اند؟! اختلاف نظرها نبايد باعث كتمان حقايق شود.

به گزارش برنا، تصريح شده است: به محضر مراجع معظم نيز عرض مي‌شود اگر در مقابل اهانت به شخصيت‌هايي مانند آيت‌الله مصباح سكوت اختيار شود، اهانت‌ها دامان مرجعيت را هم خواهد گرفت.

جامعه اسلامي دانشجويان ضمن محكوميت اين اهانت كه تداعي‌گر مقاله رشيدي مطلق و حكم اعدام شيخ فضل الله نوري توسط شيخ ابراهيم زنجاني است، از علما و متدينين مي‌خواهد در مقابل اين حادثه سكوت نكنند.

چراكه هتاكان، اسلام و علماي راستين را نشانه رفته‌اند نه مصباح يزدي را. به قول شيخ شهيد، شيخ فضل الله نوري: "از سرمن اين عمامه را برداشتند؛ از سر همه برخواهند داشت".

***
اهانت به ياران راستين امام خميني(ره) و انقلاب كه گاهي از زبان برخي افراد به گوش مي رسد طي روزهاي اخير نيز دوباره تكرار شد تا جايي كه برخي محافل خبري و سايت ها در پي وقوع اين گونه ادعاهاي كذب توهين و اهانت ها را ادامه دادند.
مصطفي فقيهي نويسنده يكي از همين پايگاه هاي اطلاع رساني در يادداشتي كه روز گذشته منتشر شد، سوابق انقلابي و مبارزاتي آيت الله مصباح يزدي را به عنوان يكي از ياران انقلاب زير سوال برد كه خشم آحاد مردم، مراجع ، علما، دانشجويان و جوانان را به همراه داشت. گفته مي شود پدر وي نيز در اهانت به آيت الله مصباح يدي طولاني دارد.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن