تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نادال، فدرر را شكست داد و قهرمان مسابقات فرانسه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نادال، فدرر را شكست داد و قهرمان مسابقات فرانسه شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رافائل نادال اسپانيايي ، تنيس باز شماره دو جهان در فينال مسابقات تنيس آزاد فرانسه (رولان گاروس ) بر راجر فدرر سوئيسي ، تنيس باز شماره يك جهان غلبه كرد و براي چهارمين سال متوالي قهرمان اين رقابت ها شد.


نادال دومين تنيس بازي است كه در تاريخ اين رشته چهار سال متوالي قهرمان رولان گاروس مي شود. پيش از اين تنها بيورنبرگ توانسته بود درسال هاي 1978 تا 1981 قهرمان اين رقابتها شود.
در فينال اين مسابقات رافائل نادال درحالي به مصاف فدرر رفت كه پيش از آن در27 بازي در رولان گاروس شكست نخورده بود.
نادال ست اول را با حساب 6 بر يك به سود خود به پايان رساند.فدرر در ست دوم 6 بر 3 پيروز شد. درست سوم نادال با نتيجه 6 بر صفر پيروز شد.
فدرر تا به حال هرسه گرند اسلم ديگر(استراليا، ويمبلدون و آمريكا) را فتح كرده ودرمجموع قهرمان 12 گرند اسلم شده است ، اما جاي قهرماني رولان گاروس در كارنامه او خالي است و در چهار سال گذشته اين رافائل نادال بوده كه دست او را از اين جام كوتاه نگه داشته است .
اين هفدهمين ديدار نادال و فدرر بود كه نادال در يازده بازي و فدرر در 6 بازي پيروز شده اند. از اين تعداد ده بازي آنها بر روي زمين رس بوده كه نادال 9 بار فدرر را شكست داده است .
روز شنبه و در فينال بخش زنان تنيس آزاد فرانسه آنا ايوانوويچ از صربستان موفق شد در فينال دينارا سافينا از روسيه را شكست دهد و براي نخستين بار در يك گرند اسلم قهرمان شود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن