تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813440226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول تحليل و بررسي دفتر بسيج دانشجويي آباده: رويكرد مجلس هشتم پيگيري رفاه عمومي جامعه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسوول تحليل و بررسي دفتر بسيج دانشجويي آباده: رويكرد مجلس هشتم پيگيري رفاه عمومي جامعه باشد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مسوول تحليل وبررسي دفتر بسيج دانشجويي شهرستان آباده، در ارتباط با آغاز كار مجلس هشتم، گفت: بايد تعريف درستي از ائتلاف داشته باشيم ائتلاف، عروجي از پراكندگي به يگانگي و از تكثر به وحدت است.

ياسان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: يكي از اثرات مثبت شكل‌گيري اصولگرايي و وحدت طيف‌هاي متنوعي از اصولگرايان اين است كه زير چتر حمايتي خود حفظ مي‌شوند و اين الگو از همبستگي و ارائه و درك شايستگان و خدمتگذاران جديد كه به خانواده انقلاب پيوسته‌اند، مي‌تواند راهي براي پيشبرد اهداف انقلاب باشد.

وي افزود: اما آنچه كه قابل تحمل است، اين است كه اصولگرايان بايد عملكرد‌ي داشته باشند كه تمامي طيف‌هاي اصولگرايي كه خارج از مجموعه قرار گرفته‌اند بتوانند در تقويت ظرفيت و پتانسيل اين مجموعه موثر و كارآمد باشند و ماندگاري و پويايي تفكر اصولگرايي را تثبيت كنند.

اين فعال دانشجويي تصريح كرد: مجلس هفتم را مي‌توان مجلسي ارزشي، انقلابي و احياگر تفكرات انقلاب دانست و اين مجلس را مي‌توان به دو بخش قبل از دولت نهم و بعد از آن تقسيم كرد.

وي افزود: در اوايل كار مجلس هفتم، از سوي بسياري از نمايندگان پيگيري موثر و فعال در تمامي سطوح ديده مي‌شد، كه نمونه آن تثبيت قيمت‌ها، تاسيس مركز پژوهش‌ها و حفظ ساختارها و چارچوب نظام بوده است.

ياسان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در جمع مسوولان در بزرگداشت امام (ره) مبني بر اينكه به فرمايشات امام (ره) دقت كنيم و اگر روح تلاش‌هاي فكري، نظري وسياسي اين نظريه‌پرداز اصلي انقلاب را درك كنيم؛ همواره ملت هستند كه منشا و هدف اصلي حكومت به شمار مي‌روند، پس قدر دادن، پاسخگو و پيگير مسائل اين مردم شريف باشيم، گفت: بنابراين بر حسب اين فرمايش بايد دقت كنيم آنچه كه در مرحله اول اصالت دارد؛ خواست مردم است.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه خواست امروز مردم مشكلات، گراني و مسائل اقتصادي، معضلات مسكن و اشتغال است و مجلس در دو سال اخير وظايف خود را به طور كامل اجرا و پيگيري نكرده است و همچنين با توجه به اين جمله امام (ره) كه مجلس در راس امور است اگر پيگيري دقيق و بهتري در امور اجرايي در دو سال اخير مي‌داشتيم مشكلات كمتر و وضعيف مناسب‌تري داشتيم.

مسوول بسيج دانشجويي دانشكده فني امام خميني آباده تصريح كرد: مجلس هشتم كه به گفته اكثريت نمايندگان مجلس پويا و فعال‌تر خواهد بود و دور از هرگونه دغدغه‌ها و سياست‌زدگي، رويكرد جديد اقتصادي‌اش در عرصه نظارتي در جهت جلوگيري از تشديد بحران مسكن و پيگيري رفاه عمومي در جامعه خواهد بود.

ياسان افزود: ما اصولگرايان بايد بدانيم كه مردم‌ با ما پيوند برادري و اخوت ندارند؛ بلكه شعارهايي كه در زمان انتخابات داده‌ايم و عملكرد‌هاي ما را مي‌نگرند پس بايد بدانيم اين قدرت فرصتي براي برپايي عدالت است نه براي استفاده‌هاي شخصي و گروهي و به فرموده امام علي (ع) «مسووليت باري بر دوش مجريان است كه بايد آن را به مقصدي برسانند و به دست ديگران بدهند»، پس اين رويكرد دوباره مردم را غنيمت بشماريم و احيا كننده تفكرات امام راحل و ياران راسخش باشيم.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 393]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن