تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقدماتي جام جهاني/پيروزي پرگل كويت برابر سوريه / راه صعود ايران هموار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مقدماتي جام جهاني/پيروزي پرگل كويت برابر سوريه / راه صعود ايران هموار شد
تيم ملي فوتبال كويت با برتري پرگل مقابل سوريه به صدرنشيني تيم ملي فوتبال كشورمان در گروه پنجم مسابقات فوتبال مقدماتي جام جهاني 2010 تداوم بخشيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، شب گذشته در آخرين ديدار از دور چهارم از مرحله سوم مسابقات فوتبال مقدماتي جام جهاني 2010 در قاره آسيا، تيم ملي فوتبال كويت به مصاف سوريه رفت و توانست با ارائه يك بازي برتر مقابل مهمان خود به برتري 4 بر2 دست يابد.

ستاره بي چون و چراي اين بازي كه توانست يك تنه يك تيم كويت را در ورزشگاه اصلي شهر كويت به پيروزي برساند، احمد سعد عجب بود كه توانست سه بار در دقايق (2، 20 و 63) براي اين تيم گلزني كند. اين بازيكن در فهرست نامزدهاي بهترين بازيكنان فوتبال آسيا قرار دارد و در بازي رفت مقابل تيم كشورمان نيز موفق به گشودن دروازه سيد مهدي رحمتي شد. ديگر گل تيم ميزبان را وليد الجمعه در دقيقه 57 به ثمر رساند. فراس الخطيب نيز در دقايق (10 و 45) براي سوريه گلزني كرد تا به همراه زياد شعبو بهترين گلزنان تيم سوريه در مرحله مقدماتي جام جهاني باشند.

سعد عجب بهترين بازيكن ميدان بود

پايگاه خبري فوتبال آسيا نيز در گزارشي پيرامون اين بازي آورده است : " كويت در اولين بازي با محمد ابراهيم مربي جديد خود روي ديگري نشان داد و سوريه را مغلوب كرد تا فاصله تيم ها در گروه پنجم كمتر از همه گروه هاي انتخابي جام جهاني شود. با اين پيروزي كه يكشنبه شب در چهارمين بازي كويت در گروه پنجم بازيهاي انتخابي جام جهاني بدست آمد، ايران توانست با 6 امتياز در بالاي جدول باقي بماند".

كويت در حالي موفق به شكست سوريه شد كه از دقيقه 68 و با كارت قرمزي كه نواف الخالدي گرفت 10 نفره شد اما برتري 4 بر2 خود را تا پايان حفظ كرد.

با اين حساب كويت با چهار امتياز همچنان در انتهاي جدول ايستاد و سوريه با همان 5 امتياز تيم سوم باقي ماند. اما گروه پنجم با اختلاف امتياز بسيار نزديك كار را براي همه تيم ها حساس تر كرد.

جدول رده بندي گروه 5 :
1- ايران 6 امتياز، 2- امارات 5 امتياز- تفاضل گل 1+، 3- سوريه 5 امتياز- تفاضل گل 1-، 4- كويت 4 امتياز
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن