تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شماره جديد فرهنگ مردم تقديم به جلال خالقي مطلق


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شماره جديد "فرهنگ مردم" تقديم به جلال خالقي مطلق
فصلنامه "فرهنگ مردم" در هفتمين سال انتشار خود، شماره 24 و 25 را به شاهنامه اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين شماره كه در 248 صفحه فراروي خوانندگان قرار گرفته است، مقالاتي از اساتيد ادب ايران را درباره شاهنامه در خود گنجانده است.

جليل دوستخواه، ايرج افشار، علي اشرف صادقي، محمود اميدسالار، حميدرضا دالوند،محمد جعفري قنواتي، يعقوب آزند و جلال خالقي مطلق از نويسندگاني هستند كه هر يك پيرامون شاهنامه مقالات و پژوهشهاي وسيعي دارند و در اين مجله نيز مطلبي ارائه كرده اند. اين شماره از فرهنگ مردم از سوي دست اندركاران آن به دكتر جلال خالقي مطلق به پاس چهل سال كار شبانه روزي روي شاهنامه فردوسي اهدا شده است.

اين شماره حاوي 23 مقاله است كه از بين آنها مي توان به معرفي شاهنامه خالقي مطلق اشاره كرد. "فردوسي نامه" عنوان ديگر مقاله موجود در فصلنامه است كه به معرفي اين اثر ادبي از زنده ياد انجوي شيرازي مي پردازد.

"گزارش سفر ژاپن" از كتايون مزداپور اشاره اي دارد به پنجمين و آخرين همايش از سلسله همايشهاي بين المللي ژاپن و ايران با عنوان "سمينار بين المللي ايران و اسلام" كه در دي ماه 86 در شهر اوساكا ژاپن برگزار شد. از جمله مطالبي كه در اين گزارش قابل پيگيري است، مي توان به "غربتيان شيراز و زبان آنها"، "آيين هاي شفا در نزد زرتشتيان" و "شستشوي نمادين قالي مقدس" اشاره كرد.

اين شماره از فصلنامه فرهنگ مردم به سردبيري سيد احمد وكيليان و با همكاري ابوالفضل خطيبي به قيمت 3000 تومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن