تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رقابت 9 كارگردان براي دريافت پروانه زرين همدان‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رقابت 9 كارگردان براي دريافت پروانه زرين همدان‌
جام جم آنلاين: 9 فيلم بلند سينمايي براي تصاحب پروانه زرين بيست و دومين جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان با يكديگر رقابت مي‌كنند. در ميان فيلمسازاني كه در اين بخش شركت دارند نام ابراهيم فروزش، كارگردان پيشكسوت سينما كه آثار ارزشمندي در زمينه سينماي كودك دارد ديده مي‌شود.


فروزش كه در پرونده سينمايي خود فيلم‌هايي چون بچه‌هاي نفت، مرد كوچك، كليد و خمره را دارد با فيلم‌هاي هامون و دريا و زماني براي داشتن در جشنواره همدان حضور دارد. هر دو اين فيلم‌ها با موضوع كودكان و نوجوانان ساخته شده است.

هامون و دريا به عشق 2‌نوجوان در حاشيه كوير مي‌پردازد و زماني براي داشتن كه پيش از اين «دوست داشتن را هجي كن» نام داشت درباره كودك معلولي است كه مي‌خواهد با اطرافيان خود ارتباط درستي برقرار كند. فروزش با فيلم ‌هامون و دريا در جشنواره فيلم فجر سال گذشته شركت كرد.

فرزاد موتمن هم با فيلم جعبه موسيقي به همدان مي‌آيد. اين فيلم هم در جشنواره فيلم فجر به نمايش در آمد. «جعبه موسيقي» با بازي رامبد جوان در باره ارتباط يك فرشته با يك كودك است.فريدون حسن‌پور سال گذشته فيلم نشاني را به سفارش سيما‌فيلم كارگرداني كرد و با اين فيلم به جشنواره فيلم فجر آمد.

«نشاني» هم به بخش مسابقه جشنواره همدان راه يافته است كه رضا عطاران نقش اصلي را در اين فيلم بازي مي‌كند. موضوع «نشاني» درباره پسر بچه‌اي است كه در پرورشگاه زندگي مي‌كند و روزي متوجه مي‌شود كه از يك ميني‌بوس سهمي دارد. ميني‌بوس سال‌هاست در دست دايي‌اش است، اما دايي به پسر بابت سهمش پولي نداده است.

پسر بچه از پرورشگاه به سمت روستايي كه دايي در آنجا زندگي مي‌كند راه مي‌افتد تا سهم خود را بگيرد.

«قند تلخ» از ديگر فيلم‌هاي بخش مسابقه است. اين فيلم را محمد عرب به تهيه‌كنندگي حوزه هنري در گرگان ساخته است. ماجراهاي فيلم «كتوني سفيد» هم در شهرستان مي‌گذرد، اين فيلم را ابراهيم معيري كارگرداني كرده است و بازيگران اصلي آن حسين ياري و باران كوثري هستند. فيلم درباره معلمي است كه در يكي از مدارس بوشهر تدريس مي‌كند.

از ديگر فيلم‌هاي بخش مسابقه جشنواره همدان مي‌توان به در ميان ابرها، زمزمه بودا و مانا اشاره كرد. بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان از يكم تا پنجم تيرماه در همدان برگزار مي‌شود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن