تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819817730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور سفراي 25 كشور بزرگترين نمايشگاه صنايع دستي و هديه ايران در تبريز گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور سفراي 25 كشور بزرگترين نمايشگاه صنايع دستي و هديه ايران در تبريز گشايش يافت
خبرگزاري فارس: بزرگ‌ترين نمايشگاه صنايع دستي و هديه جمهوري اسلامي، بعد از ظهر امروز با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، سفراي 25 كشور و جمعي از مسئولان در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تبريز گشايش يافت.


سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در حاشيه گشايش اين نمايشگاه به خبرنگار فارس در تبريز گفت: اين نمايشگاه از امروز تا 24 خرداد به مدت شش روز با حضور تمام استان‌هاي كشور در تبريز برگزار مي‌شود.
خداوردي كريمي نژاد تصريح كرد: صنايع‌دستي استان‌هاي مختلف در 700 غرفه به معرض نمايش در مي‌آيد كه از اين تعداد 160 غرفه به توليد زنده محصولات صنايع دستي مي‌پردازند.
كريمي نژاد با اشاره به اينكه بسياري از غرفه‌ها فروش نيز دارند، عنوان كرد: وجود غرفه‌هاي كارآفريني و گردشگري نيز از ديگر خصوصيات اين نمايشگاه است.
وي ضمن اظهار اميدواري از استقبال گسترده مردم از اين نمايشگاه خاطرنشان كرد: در مراسم افتتاحيه نمايشگاه معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري معاون هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي سازمان و تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي حضور خواهند داشت.
سرپرست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي همچنين اظهار داشت: همزمان با برگزاري نمايشگاه ملي صنايع‌دستي برتر و هداياي جمهوري اسلامي، جشنواره فيلم و عكس با محوريت صنايع‌دستي برگزار خواهد شد.
كريمي نژاد تصريح كرد: جشنواره فيلم و عكس 19 خرداد ماه با معرفي 103 اثر منتخب فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.
وي اضافه كرد: از ميان 376 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره از 84 عكاس هيئت داوران 53 اثر را انتخاب و معرفي كردند.
كريمي نژاد گفت: از ميان 53 اثر راه يافته به جشنواره سه اثر برگزيده و از دو اثر تقدير مي‌شود. همچنين يك اثر جايزه ويژه هيئت داوران را كسب خواهد كرد.
وي افزود: در بخش فيلم نيز از ميان 141 اثر رسيده 50 اثر از سوي هيئت داوران انتخاب شده است و فيلم‌هاي منتخب جشنواره در روزهاي 20، 21 و 22 خرداد ماه در محل آمفي‌تئاتر نمايشگاه بين‌المللي تبريز به نمايش در مي‌آيند.
بنابراين گزارش تقدير از هفت هنرمند صنايع دستي كه موفق به دريافت مهر اصالت براي توليدات خود از سوي سازمان يونسكو شده‌اند از جمله برنامه‌هاي آيين‌گشايش اين نمايشگاه بود.
گزارش فارس حاكي است، همچنين در اين مراسم با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري صنايع‌دستي و معاون صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي از تمبر يادبود صنايع‌دستي به صورت رسمي رونمايي مي‌شود.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن