تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست گروه آمار و اطلاعات بنياد: پرتال جامع بنياد علمي پژوهشي معماري و شهرسازي ايران نقش كارگزار هوشمند را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سرپرست گروه آمار و اطلاعات بنياد: پرتال جامع بنياد علمي پژوهشي معماري و شهرسازي ايران نقش كارگزار هوشمند را دارد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: بنياد علمي پژوهشي معماري و شهرسازي ايران براي افزايش كيفيت خدمات و اطلاع رساني نيازمند بكارگيري سيستم هاي نوين اطلاعاتي در بخش هاي مختلف است.
به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سارا قشقايي، سرپرست گروه آمار و اطلاعات بنياد با اعلام اين مطلب گفت: پرتال جامع بنياد به عنوان درگاهي براي ارتباط و ارائه خدمات به ذينفعان و مخاطبان بنياد در نظر دارد تسهيلات و خدمات را در قالب يك چارچوب جامع و قابل توسعه ارائه دهد. در همين راستا چارچوب و زيرساخت پرتال داراي ويژگي هاي عمده اي است.
از آنجايي كه مخاطبان پرتال شامل طيف گسترده اي از دانشگاه ها، اعضاي هيات علمي، پژوهشگران و دانشجويان است، چارچوب پرتال جامع بنياد نقش كارگزاري هوشمند و قابل اعتماد براي مراجعين خود ايفا مي كند.
به عبارت ديگر پرتال جامع عملياتي بنياد باعث افزايش هم افزايي هاي بين سازماني و افزايش بهره وري فعاليت هاي بين سازماني شده و از طرفي خدمات را با كيفيتي بهتر، سرعتي بالاتر و حداكثر اطمينان به همه مراجعين آن ارائه خواهد كرد.
وي افزود: هدف اين پروژه ايجاد درگاهي يكتا، يكپارچه، متعامل، ايمن و قابل دسترس به منظور اطلاع رساني و خدمت رساني به همه ذينفعان حوزه معماري و شهرسازي است.
اين ذينفعان شامل: كاركنان بنياد، دانشگاه ها، روساي دانشكده ها، مديران، اعضاي هيات علمي گروه هاي معماري و شهرسازي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسر كشور، پژوهشگران، دانشجويان، شركت هاي مهندسين مشاور، رسانه هاي خبري و ... اين حوزه است.
قشقايي خاطر نشان كرد: تجميع و يكپارچه سازي همه وب سايت هاي بنياد، استاندارد سازي توليد سايت و محتواي الكترونيكي، به روز رساني وب سايت هاي بنياد، ايجاد درگاهي ملي براي ارائه خدمات فرهنگي، پژوهشي، فناوري، اطلاع رساني، ثبت نام همايش ها و جشنواره هاي معماري و شهرسازي و ... از دستاوردهاي اجراي اين پروژه هستند.
قشقايي افزود: پس از اجراي اين پروژه، بنياد داراي يك پرتال جامع است كه همه واحدهاي تابعه وابسته به اين پرتال بوده و مي توانند خدمات و اطلاعات خود را از طريق اجزاي مختلف اين پرتال، در محيطي استاندارد و يكپارچه ارائه كنند.
همچنين بخش خصوصي نيز مي تواند به منظور ارائه خدمات و اطلاعات از طريق اين درگاه ملي ( با رعايت ضوابط و دستور العمل هاي بنياد) به مشتريان خود در سراسر كشور خدمت رساني كنند.
پرتال خدمت محور بنياد در مرحله ورود اطلاعات و تست نهايي بوده و تا پايان خرداد ماه سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد و به نشانيWWW.UARF.IR قابل دسترسي خواهد بود./06/120
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن