تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد جمع آوري صندوق بازنشستگي كارمندان شهرداري از سوي اعضاي شوراي شهر


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: پيشنهاد جمع آوري صندوق بازنشستگي كارمندان شهرداري از سوي اعضاي شوراي شهر
بدليل زيان هاي صندوق بازنشستگان كارمندان شهرداري، اعضاي شوراي شهر پيشنهاد جمع آوري آن را دادند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، در يكصد و پنجمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران، مجوز تامين بار مالي ناشي از تبديل وضعيت كاركنان قراردادي شهرداري تهران و بازنشستگي انگيزش كاركنان رسمي شهرداري تهران بررسي شد.

خسرو دانشجو سخنگوي شوراي شهر با اشاره به تغيير وضعيت كارمندان از قراردادي به رسمي گفت: در سال 82 يك تعداد از كارمندان شهرداري كه حدود دو هزار و اندي را تشكيل مي دادند امتحاني براي تبديل وضعيت استخدامي خود از قراردادي به رسمي دادند و در سال گذشته نيز دو هزار و 200 نفر در اين آزمون شركت كردند.

وي افزود: از آنجايي كه كارمندان قراردادي زير نظر صندوق بازنشستگي و بيمه تامين اجتماعي قرار دارند تفاوت هايي در پرداخت مالي آن ها بوجود آمده است.

دانشجو خاطرنشان كرد: كارمندان به دليل مزاياي بالاي صندوق بازنشستگي به اين سازمان تمايل بيشتري دارند و اين در حالي است كه ساليانه ده ميليارد تومان ضرر سازمان بازنشستگي است.

سخنگوي شوراي شهر تصريح كرد: درصورتي كه فردي حائز شرايط قصد عضويت در صندوق بازنشستگي شهرداري تهران را داشته باشد بايد هزينه هايش توسط خود فرد پرداخت شود و شهرداري مجاز به پرداخت مبلغي نيست.

عضو شوراي شهر تهران ابراز داشت: اعضاي شوراي اسلامي شهر پيشنهاد كردند كه صندوق بازنشستگي بطور كلي جمع شود و اعضاي آن به صندوق بازنشستگي ديگري منتقل شود.

گفتني است: تكليف اين مصوبه تا پايان تيرماه توسط شهرداري بايد روشن شود.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن