تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانش آموزان همداني در انتظار برگزاري جشنواره فيلم كودك هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانش آموزان همداني در انتظار برگزاري جشنواره فيلم كودك هستند
يكي از دانش‌آموزان همداني در گفت و گو با ايرنا گفت: برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان در فصل تابستان ابزار مهم براي غني كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

"فرشاد اميدخواه" افزود: برگزاري اين جشنواره آگاهي و شناخت دانش‌آموزان در بخش‌هاي فرهنگي و هنري را افزايش مي‌دهد.

وي اضافه كرد: دانش‌آموزان سال گذشته براي تهيه بليت با مشكلات زيادي مواجه شدند و برخي از دانش‌آموزان نتوانستند از فيلم‌هاي جشنواره استفاده كنند.

وي اظهار داشت: مسوولان آموزش و پرورش بايد بليت فيلم‌هاي جشنواره را در اختيار دانش‌آموزان قرار دهند.

يكي ديگر از دانش‌آموزان نيز گفت: برگزاري جشنواره فيلم كودك و نوجوان در شكوفايي استعدادهاي دانش‌آموزان در زمينه فرهنگي و هنري بسيار موثر است.

"الهه سروش" افزود: جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان موجب رشد، پويايي و خلاقيت دانش‌آموزان همداني در بخش‌هاي فرهنگي خواهد شد.

دانش‌آموز ديگري در گفت و گو با ايرنا گفت: با توجه به اينكه فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان با پيام خاصي اكران مي‌شود، اين پيامها در رشد ذهني و فكري آنان نقش موثري دارد.

"محمدمهدي فرهادي"، برگزاري جشنواره فيلم كودك و نوجوان در فصل تابستان را فرصت مناسبي براي غني‌سازي اوقات فراغت نوجوانان و حضور دانش‌آموزان از ساير استانها در همدان دانست.

دبير اجرايي بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان نيز گفت: ‪ ۵۰‬هزار بليت رايگان براي ارائه به دانش آموزان استان به ويژه مدارس مناطق فرودست و كم بضاعت‌تخصيص يافته است.

امسال سه هزار دانش‌آموز از استانهاي همجوار همدان براي ديدن فيلم‌هاي اين جشنواره به همدان سفر مي‌كنند.

"جعفر زمرديان" افزود: در اين سفر يك روزه، روزانه ‪ ۶۰۰‬دانش‌آموز مهمان بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان هستند.

رييس سازمان آموزش و پرورش همدان نيز گفت: شركت دادن دانش‌آموزان از استانهاي همجوار در جشنواره فيلم كودك و نوجوان انعكاس خوبي خواهد داشت.

"ابراهيم سحرخيز" افزود: با هدايت، برنامه‌ريزي، حساس كردن اوليا و اطلاع رساني مناسب استقبال دانش‌آموزان از فيلم‌هاي جشنواره افزايش مي‌يابد.

وي اضافه كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در طول برگزاري جشنواره بين المللي فيلم كودك و نوجوان سه بليت به هر دانش‌آموز اهدا مي‌شود.

وي اظهار داشت: اردوگاههاي دانش‌آموزي كيوارستان و گنجنامه نيز براي اسكان دانش‌آموزان استانهاي همجوار آماده شده است.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان يكم تا پنجم تيرماه امسال با استقبال ‪ ۶۰‬كشور در همدان برگزار مي‌شود.

حدود ‪ ۷۰‬درصد جمعيت يك ميليون و ‪ ۷۰۰‬هزار نفري همدان در گروههاي سني كودك ، نوجوان و جوان قرار دارند كه حدود ‪ ۳۴۰‬هزار آنان دانش‌آموز هستند.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن