تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813173616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با اضافه شدن نمايش‌هاي جديد؛ تماشاخانه‌هاي تهران 15 نمايش را ميزباني مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اضافه شدن نمايش‌هاي جديد؛ تماشاخانه‌هاي تهران 15 نمايش را ميزباني مي‌كنند
خبرگزاري فارس: تالارهاي نمايشي تهران در ادامه فعاليت خود، ميزبان بيش از 15 نمايش هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در اين هفته نمايش «ماچيسو» نوشته و به كارگرداني محمد يعقوبي ساعت 20:15 اجراي خود را درتالار چهارسوي مجموعه تئاترشهر آغاز مي‌كند. در اين اثر نمايشي مهدي پاكدل، علي سرابي، امير دلاوري، مسعود ميرطاهري، آيدا كيخايي، اشكان جنابي و پونه عبدالكريم زاده به عنوان بازيگر حضور دارند.
بنا بر اين گزارش، بعد از پايان اجراهاي اين اثر نمايش نيز نمايش «يادگار زريران» به كارگرداني قطب الدين صادقي در تالار ياد شده به روي صحنه خواهد رفت.
همچنين «پاي پياده» عنوان نمايشنامه‌اي نوشته اسلاومير مروژك است كه قرار است از اين هفته به كارگرداني داود دانشور ساعت 19:45 در تالار سايه به روي صحنه برود. نسيم ادبي، قدرت‌الله صالحي، مينو زاهدي، افشين زارعي، رضا امامي، خليل مولودي، بيژن افشار، شيرين ايزدي، سهند جاهدي، محمود هندياني و حوريه ميرمحمدي در اين نمايش كه تا بيست و يكم تيرماه اجرا مي شود بازي مي‌كنند.
«هتل پلازا» هم عنوان نمايش ديگري است كه بعد از پايان اجراي اين نمايش به كارگرداني كوروش نريماني در اين تالار به روي صحنه خواهد رفت.
نمايش «كانال كميل» نوشته سيدحسين فدايي حسين به كارگرداني كوروش زارعي نيز ساعت 19 در تالار اصلي به روي صحنه خواهد رفت. در اين اثر نمايشي كه تا سي و يكم خردادماه به روي صحنه است سيدجواد هاشمي، مهدي فقيه، حسين مسافر آستانه، علي سرابي و سيدمهدي ميرغيايي به عنوان بازيگر حضور دارند. اين در حالي است كه بعد از پايان اين اثر نمايشي، نمايش «بيژن و منيژه» به كارگرداني محمود عزيزي اجرا خواهد شد.
به گزارش فارس، در تالار قشقايي هم نمايش «روياي نيمه شب پاييز» نوشته نغمه ثميني به كارگرداني كيومرث مرادي تا هفتم تيرماه ساعت 19:30 پذيراي علاقه مندان به تئاتر خواهد بود. امير جعفري، پانته‌آ بهرام، سعيد چنگيزيان و مسعود حجازي‌مهر بازيگران اين اثر نمايشي هستند.
«مرگ تدريجي آقاي تركاشوند» عنوان نمايشي است كه بعد از پايان اجراهاي اين نمايش به كارگرداني مسعود رايگان در اين تالار به روي صحنه خواهد رفت.
كارگاه نمايش هم تا هفتم تيرماه پذيراي دوستداران تئاتر با اجراي نمايش «ماكوندو» نوشته آرش پارساخو به كارگرداني آزاده انصاري خواهد بود. در اين نمايش كه ساعت 20 در تالار ياد شده به روي صحنه مي‌رود، سيامك صفري، افسانه ماهيان، فرزين محدث، رامين سياردشتي، علي ميلاني، مرضيه ايماني‌خاني، نسيم ياقوتي، فرزانه عاقلي و نعيما كرمي به عنوان بازيگر و بازي دهنده حضور دارند.
بر اساس اين گزارش بعد از پايان اجراي اين اثر نمايشي، نمايش «در جمعيت گم شده» به كارگرداني جلال تجنگي و سعيد هاشم پور اجرا خواهد شد.
بر اساس اين خبر و بر اساس اعلام روابط عمومي حوزه هنري، نمايش «بازي نامه فرود» به كارگرداني رهام مخدومي نيز از 20 خرداد در تماشاخانه مهر حوزه‌ي هنري ساعت 19:30 به صحنه مي‌رود.
نمايش «ترانه‌اي براي آيدا» نوشته‌ حميدرضا نعيمي به كارگرداني سيامك موحدي از فردا ساعت 17:30 در تالار اصلي مولوي اجرا مي‌شود.
علي‌اكبر عليزاده نيز با پنج قطعه كوتاه از نمايشنامه‌هاي «ساموئل بكت» از 19 خردادماه سال جاري ساعت 20 در تالار مولوي به صحنه مي‌رود و احتمالا يك نمايش از برگزيده‌هاي دانشجويي در تالار كوچك مولوي اجرا خواهد شد.
تالار اصلي فرهنگسراي نياوران نيز با نمايش «كمدي مرگ» نوشته وودي آلن و با كارگرداني محسن ميرزاخواني فعاليت خود را در ساعت 18:45 روي صحنه است.
نمايش «قرباني» به كارگرداني سيروس همتي نيز اين هفته ادامه‌ اجراهاي خود را در تالار «محراب» در ساعت 19 آغاز مي‌كند و نمايش «موهاي بلوند» به كارگرداني اصغر خليلي هم از فردا در خانه نمايش اداره تئاتر به صحنه مي‌رود.
تماشاخانه‌ «سنگلج» نيز اين هفته با نمايش آييني «عروسي حاكم ملاير با دختر شاه پريون» نوشته داوود فتحعلي بيگي و با كارگرداني فرزانه ارسطو ساعت 19:30 به اجراي خود ادامه مي‌دهد.
تالار «هنر» هم ميزبان نمايش‌هاي «وقتي نخودي غول مي‌شود» به كارگرداني افسانه زماني و نمايش «عروسك» به كارگرداني علي‌محمد رحيمي در سانس‌هاي 19 و 17 اجرا مي‌شود. نمايش «شعله در زمهرير» به كارگرداني محمدرضا مداحيان هم ساعت 19 در تالار وحدت به صحنه مي‌رود.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن