تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۷۲‬ميليارد ريال براي خسارات خشكسالي كهگيلويه وبويراحمد اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۷۲‬ميليارد ريال براي خسارات خشكسالي كهگيلويه وبويراحمد اختصاص يافت
رييس سازمان حوادث پيش بيني نشده كهگيلويه وبويراحمد گفت: ‪ ۷۲‬ميليارد ريال براي خسارات ناشي از خشكسالي اين استان اختصاص يافت.

به گزارش ايرنا، مهندس مجيد عيوض زاده يكشنبه در نشست حوادث پيش بيني نشده‌كهگيلويه وبويراحمد افزود:اين ميزان خسارات براي كاهش خطرات و مشكلات ناشي از خشكسالي به برخي دستگاه‌هاي اجرايي اين‌استان اختصاص داده‌شده است.

وي،ميزان اعتباراختصاص داده‌شده براي هر كدام از دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط شامل محيط زيست، امور عشاير، جهاد كشاورزي و آب و فاضلاب شهري و روستايي را به ترتيب يك ميليارد و ‪ ۶۰۰‬ميليون ريال، دو ميليارد و‪ ۳۵۰‬ميليون ريال، ‪۴۵‬ميليارد ريال، ‪ ۱۲‬ميليارد و ‪ ۶۰۰‬ميليون ريال و ‪ ۱۰‬ميليارد و ‪ ۴۶۰‬ميليون ريال اعلام كرد.

عيوض زاده‌اظهارداشت: لازم است كه ادارات استان كهگيلويه و بويراحمد هرچه سريعتر نسبت به دريافت ميزان اعتبارات خود در اين زمينه به معاونت برنامه ريزي استانداري مراجعه كنند.

وي ابرازداشت: تلاش دولت براي كاهش ميزان خسارات ناشي از خشكسالي در اين استان ادامه دارد و انتظار مي‌رود كه دستگاه‌هاي اجرايي نيز در اين زمينه همكاري بيشتري داشته باشند.

استاندار كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست گفت: ادارات وسازمانهاي اين استان كمبود اعتبار و يا ديگر مشكلات سازماني را بهانه‌اي براي كم كاري خود در اين راستا قرار ندهند.

سيد مسعود حسيني افزود: رفع مشكلات و مسايل مختلف مردم در اولويت برنامه كاري هر سازمان قرار بگيرد.

وي ابراز داشت: مقابله‌با بحران خشكسالي و كاهش اثرات ناشي از آن، تعامل و همكاري بيشتر ميان دستگاه‌هاي اجرايي اين استان را مي‌طلبد.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۵۶۳/۲۷۵۷‬
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن