تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813416953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سال 2009 ؛ايران ميزبان نشست هاي منطقه اي و جهاني صنايع دستي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در سال 2009 ؛ايران ميزبان نشست هاي منطقه اي و جهاني صنايع دستي مي شود
پيشنهاد ميزباني ايران براي برگزاري نشست منطقه اي آسيا و اقيانوسيه در سال 2009 و نشست جهاني صنايع دستي در سال 2012 مورد موافقت اعضاي WCC ( مركز جهاني صنايع دستي ) قرار گرفت و در نشست 2008 چين به تصويب خواهد رسيد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، حسين هاتفي فارمد معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري با اعلام اين خبر همزمان با آغاز هفته صنايع دستي ( 19 تا 24 خرداد )، از واگذاري ميزباني داوري مهر اصالت صنايع دستي به ايران خبر داد و افزود: براي نخستين بار هنرمندان صنايع دستي كشورمان با عرضه محصولات خود به داوران جهاني ، در سال گذشته موفق به كسب شش مهر اصالت از داوران يونسكو شدند و هم چنين با پيگيري ها و ارتباطاتي كه منجر به سفر مشاور ارشد يونسكو به ايران گرديد برگزاري مراسم داوري مهر اصالت به كشورمان واگذار شد كه اين مراسم از 14 تا 16 مهر ماه امسال با حضور داوران بين المللي از سراسر جهان برگزار خواهد شد.

هاتفي با تاكيد بر چشم انداز روشن و اميدوار كننده صنايع دستي ايران اظهار داشت: طي يك سال گذشته توليد كنندگان صنايع دستي كشورمان در بيش از 50 نمايشگاه استاني ، ملي ، منطقه اي و سراسري، توليدات خود را عرضه كردند و پژوهشگران اين عرصه با تلاش پررنگ تر از گذشته راهكارهايي علمي و عملي براي حضور بيشتر صنايع دستي درزندگي مردم، توسعه گردش مالي براي توليد كنندگان و افزايش كيفيت و نوآوري صنايع دستي ارائه دادند.

وي بااشاره به برگزاري نمايشگاه ملي صنايع دستي برتر وهداياي جمهوري اسلامي در تبريز همزمان با هفته صنايع دستي افزود: برپايي اين نمايشگاه و در كنار آن برگزاري همايش علمي راهكارهاي توسعه صنايع دستي ايران و نيز جشنواره فيلم و عكس صنايع دستي و هنرهاي سنتي ، ضمن ايجاد فرصتي مناسب براي آسيب شناسي وضعيت صنايع دستي كشورمان، شرايط ارائه نمايي از تمامي ظرفيت ها وتوانمنديهاي كليه استانها در اين عرصه را فراهم مي سازد.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري تصريح كرد: براي نخستين بار نمايشگاهي با اين وسعت برگزار مي شود كه ميزبان نمايندگان بيش از 25 كشور است و با عرضه توليدات استانهاي مختلف كشور در قالب صدها غرفه نمايشگاهي و كارگاهي ، امكان تعامل تمامي علاقمندان اين عرصه را با توليد كنندگان سراسر كشور فراهم ساخته است.

گفتني است ، نمايشگاه ملي صنايع دستي و برتر و هداياي جمهوري اسلامي 19 تا 24 خرداد در محل نمايشگاه هاي بين المللي تبريز برگزار مي شود.
 يکشنبه 19 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن