تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با سرمربی جدید تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: كنفرانس مطبوعاتیبرانكو: سازمان ورزش ایران ، من را سرمربی تیم ملی نكرد

به گزارش خبرنگار تبیان : سه شنبه ظهر در سالن كنفرانس فدراسیون فوتبال اولین مصاحبه مطبوعاتی و خبری برانكو با حضور شاهرخی و فركی و با سوالات مختلف خبر نگاران آغاز شد ."با حضور همایون شاهرخی به عنوان مدیر فنی تیم ملی مطمئنا نتیجه بهتری از گذشته خواهیم گرفت. " برانكو ایوانكوویچ، سرمربی تیم ملی در كنفرانس مطبوعاتی ضمن اعلام مطلب فوق تاكید كرد: تا كنون تا حدود بسیار زیادی به اهدافهای كوتاه مدت خود دست یافته ایم، یكی از هدفهای كوتاه مدت ما قهرمانی در بازی های بوسان بود كه خوشبختانه نتایج آن موفقیت آمیز بود، هدف بعدی ما كه در كوتاه مدت خواهد بود هر چه پر قدرت تر ظاهر شدن در همین مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا خواهد بود.

برانكو در پاسخ به این سوال كه قرارداد  وی با فدراسیون فوتبال یك ساله است و چگونه می تواند به تمام اهداف خود دست یابد، گفت: ما پس از آنكه برنامه های كوتاه مدت را اجرا كردیم . برنامه های بلندمدتی را تهیه و در اختیار دادكان قرار خواهیم داد  و با صلاح دید ایشان در این مورد نیز صحبت خواهیم كرد.

وی افزود: حریفان در بازی های مقدماتی تا حدود زیادی شناخت دارند. با اردن و لبنان كه بازی كرده ایم و تیم كره شمالی را هم در بازی های بوسان بازی اش را دیده ام. هدف ما این است كه موفقیت در بوسان را تكرار كنیم و با توجه به بازیكنانی كه در اختیار داریم می توانیم در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

برانكو در ادامه تاكید كرد: آمدن من به ایران آن هم بعد از شكست تیم ملی در مقابل اردن فقط یك اتفاق بود چرا كه من از چند ماه قبل با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیدم و این گونه گفته می شود مرا سازمان تربیت بدنی آورده است. به هیچ وجه صحت ندارد.وی گفت: ما در این فرصت اندك نمی توانستیم تغییرات زیادی را در تیم ملی ایجاد كنیم اما در آینده در صدد هستیم تا بازیكنان جدیدتری نیز دعوت كنیم البته در این دوره نیز چند بازیكن جدید نیز دعوت خواهند شد.

در ادامه برانكو با اشاره به خط دفاعی تیم ملی و همین طور خط دروازه گفت: به نظر من خط دفاعی یك تیم، مهمترین پست یك تیم است كه خوشبختانه ما در این پست چند بازیكن خوب در اختیار داریم كه می توان به رضایی، نصرتی، گل محمدی و... اشاره كرد.اما در پاسخ به سوال دوم نیز بگویم ابراهیم میرزاپور در حدود سه سال است كه در دروازه ایران است و هیچ گاه نمی توان یك بازیكن را با یك یا دو اشتباه حذف كرد.

سوال بعد از برانكو در مورد وضعیت نیكبخت واحدی بود كه وی اظهارداشت: نیكبخت واحدی یكی از بازیكنان تیم ملی ایران محسوب می شود و ما نباید او را نابود كنیم. من با واحدی صحبت خواهم كرد و قطعا هر بازیكنی كه تلا ش كند، من هم سعی می كنم مشكل او را حل كنم. البته معتقد هستم نظم و انظباط تیمی تحت هر شرایط باید رعایت شود و بازیكن موظف است از قوانین پیروی كند.

برانكو در مورد عدم دعوت هاشمیان به تیم ملی گفت: من همیشه بازیهای بوندسلیگا را پیگیری می كنم و به خوبی می دانم مهدوی كیا و هاشمیان جزء بهترین نفرات تیم های خود محسوب می شوند و من از آنها استفاده می كنم و سعی می كنم در مورد خداحافظی وحید هاشمیان نیز با این بازیكن صحبت كنم ، تا در نظرش تغییر دهم .

سرمربی تیم ملی كشورمان اظهار داشت: من از مشكلات آگاه هستم و تا حدود بسیاری مشكلات را برطرف خواهم كرد كه در دراز مدت فوتبال ایران رو به پیشرفت برود و در این راه نیاز به حمایت شما، رسانه های گروهی و مردم دارم. وی همچنین اضافه كرد : من سیاسی نیستم و در تصمیم گیریهای خود مسائل سیاسی را دخیل نمی كنم .

شاهرخی در پاسخ به سوال خبرنگار تبیان مبنی براینكه چرا تیم ملی سرپرست ثابت ندارد ، گفت : مسئله سرپرستی تیم ملی ارتباطی به برانكو ندارد و این وظیفه فدراسیون دادكان است و در ضمن بنده به عنوان مدیر فنی تیم نیازی به حضور سرپرست نمی بینم .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن