تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815078426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات افزايش حقوق فرهنگيان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: جزئيات افزايش حقوق فرهنگيان اعلام شد
براي سال تحصيلي آينده ؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:جزئيات افزايش حقوق فرهنگيان در سال تحصيلي 88-87 ، به سازمانهاي آموزش و پرورش سراسر كشور ابلاغ شد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، بر اساس مصوبه هفتم خرداد هيات وزيران در مورد تعيين ضريب جدول حقوق و افزايش حداقل و حداكثر حقوق مستخدمان شاغل و همچنين بازنشستگان و وظيفه بگيران و غيره، جزييات افزايش حقوق فرهنگيان اعلام شد.

بر اساس اين گزارش، حقوق مبناي مستخدمان رسمي و پيماني بر اساس ضريب 490 ريال محاسبه و تعيين مي‌شود و ضريب افزايش سنواتي كاركنان نيز بر اساس نتايج ارزشيابي سالانه بر مبناي آخرين حقوق سال 86 (حقوق مبنا به علاوه افزايش سنواتي) مورد محاسبه قرار مي‌گيرد.

ميزان كمك هزينه عائله‌ مندي و اولاد به ازاي هر فرزند (حداكثر تا سه فرزند) با توجه به افزايشهاي موضوع اين دستورالعمل‌ به ترتيب 137 هزار و 200 ريال و 27 هزار و 440 ريال تعيين مي‌شود.

در اين بخشنامه همچنين آمده است كه فوق‌العاده ‌هاي موضوع بندهاي (ب، پ، ت، خ) ماده 39 قانون استخدام كشوري بر اساس حقوق مبناي جديد محاسبه مي‌شود و دانشجويان متعهد خدمت نيز، مشمول افزايش ضريب موضوع بند يك اين دستورالعمل‌ قرار خواهند گرفت.

افزايش فوق‌العاده شغل كاركنان برجسته اداري و آموزشي نيز كه برابر مقررات مربوط بالاترين نمره ارزشيابي را كسب كرده‌اند، به مدت يك سال از اول مهر 86 تا 31 شهريور 87 قابل اجرا خواهد بود.

رقم حداقل و حداكثر حقوق مستخدمان شاغل و بازنشسته نيز به ترتيب يك ميليون و 650 هزار و 11 ميليون و 550 هزار ريال تعيين مي‌شود كه با توجه به مقررات مربوط قابل پرداخت است.

از ابتداي سال 87، معادل مبالغي كه در سال 86 تحت عنوان "فوق‌العاده تعديل" به شاغلان پرداخت شده است، به صورت مقطوع صرفا به سر جمع فوق‌العاده جذب آنها افزوده شده و فوق‌العاده تعديل از احكام اين افراد حذف مي‌شود و اين مبلغ در محاسبه ساير فوق‌العاده‌ها (نظير فوق‌العاده ويژه و غيره) و ساير اقلام پرداختي مستمر كاركنان قابل احتساب نيست.

ضمنا بر اساس بند 9 مصوبه ياد شده از ابتداي 87، مبلغ مقطوع موضوع اين بند در مورد مشمولان طرح طبقه‌بندي معلمان، مشمولان بخشنامه 230 سال 58 كه در ادارات آموزش و پرورش به خدمت اشتغال دارند، مربيان آموزش فني و حرفه‌اي و مشمولان طرح طبقه‌بندي رسته بهداشتي و درماني به ميزان 25 درصد و در مورد ساير شاغلان به ميزان 50 درصد افزايش مي‌يابد و حكم قسمت اخير اين بند در مورد درصدهاي مذكور نيز لازم‌الاجراست.

بديهي است حداقل فوق‌العاده جذب فرهنگيان (به ماخذ 63 درصد) از مبلغ يك ميليون و 39 هزار و 500 ريال كمتر نخواهد بود.

طبق ماده 14 آيين‌نامه اجرايي قانون بودجه سال 87 كل كشور فوق‌العاده جذب مناطق كمتر توسعه يافته صرفا بر اساس فهرستي كه بنا به پيشنهاد معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد، قابل پرداخت است؛ بنابراين در سال جاري فعلا پرداخت فوق‌العاده مذكور موضوع بخشنامه 10 بهمن ماه 85 و اصلاحات بعدي آن مجوزي ندارد.

علاوه بر اين، بر اساس ضوابط بودجه سال جاري تمديد پيمان‌نامه كاركنان پيماني كه اشتغال به كار اوليه آن‌ها به استناد مجوزهاي قانوني صورت گرفته و در سال گذشته نيز به صورت تمام وقت شاغل بوده‌ و از محل اعتبارات دولتي حقوق دريافت كرده‌اند، با رعايت ساير مقررات بلامانع است.

اين بخشنامه در سايت وزارت آموزش و پرورش به آدرس WWW.MEDU.IR قابل مشاهده است.

انتهاي پيام//
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن