تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدعلي صنعتكاران:هنوز هيچ كشتي گيري بطور قطعي براي المپيك انتخاب نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محمدعلي صنعتكاران:هنوز هيچ كشتي گيري بطور قطعي براي المپيك انتخاب نشده است
مدير تيمهاي ملي كشتي كشورمان گفت: هنوز هيچ آزادكاري به طور قطعي براي اعزام به بازيهاي المپيك 2008 پكن انتخاب نشده و تمامي صحبتهاي مطرح شده از سوي مسئولين اظهار نظر شخصي مي باشد.

محمدعلي صنعتكاران نايب رئيس فدراسيون و مدير تيمهاي ملي كشتي كشورمان درگفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان مطلب فوق افزود: رقابتهاي جام جهان پهلوان تختي در سطح نسبتا خوبي برگزار شد و به جز چند مورد مايوس كننده كلا توانست انتظارات مردان فني را برآورده سازد.

وي ادامه داد: بطور مثال ما روي ميثم مصطفي جوكار حساب ويژه اي باز كرده بوديم و انتظار داشتيم با توجه به كشتي هايي كه در جام هايي نظير ياشاردوغو و ماخاچ كالا گرفته بود در اين ميدان داخلي بهتر ظاهر شود اما عملكرد او و ساير 74 كيلويي هاي ايران واقعا مايوس كننده بود.

صنعتكاران يادآور شد: جدا از 74 كيلوگرمي ها خداحافظي حيدري نيز بسياري از معادلات را به هم ريخت و كشتي را با شوكي بزرگ روبرو ساخت. هيچ كس انتظار اين كار را نداشت و خود من به شخصه هر چه تلاش كردم تا به نتيجه و استدلالي منطقي براي اين كار دست پيدا كنم موفق نشدم. بارها به مربيان و مسئولين گوش زد كرده بودم در مقابل وي سخت مراقب باشند تا خدايي نكرده عملي انجام ندهند كه به شخصيت قهرماني او لطمه بخورد و همانطور كه گفتم هنوز هم نمي دانم دليل اين كار حيدري چه بود.

مدير تيمهاي ملي كشتي در خصوص اظهار نظر برخي مسئولين در مورد انتخاب چند وزن از المپيكي ها گفت: تمامي اين صحبتها اظهار نظرهاي شخصي و عقايد خود افراد است. المپيكي ها را كميته و كادر فني طي هفته جاري مشخص و معرفي مي كنند و قويا اعلام مي كنم هنوز هيچ كشتي گيري بصورت قطعي انتخاب نشده است.

وي در پايان گفت: عملكرد تمامي كشتي گيران مورد نظر كميته فني در جامهاي ياشاردوغوي تركيه، كي اف اكراين،علي اف روسيه، جام تختي و همچنين عملكرد درون اردويي و شرايط بدني و وزني كشتي گيران ملاكها و فاكتورهاي انتخاب ما خواهد بود كه در جلسه هفته جاري مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن