تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812863923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور رئيس‌جمهور در تشييع پدر احمد متوسليان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حضور رئيس‌جمهور در تشييع پدر احمد متوسليان
رئيس جمهور صبح امروز به صورت سرزده در تشييع پيكر حاج غلامحسين متوسليان پدر حاج احمد متوسليان حضور يافت.

به گزارش فارس، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور صبح امروز در مراسم تشييع پيكر حاج غلامحسين متوسليان پدر حاج احمد متوسليان حضور يافت و در گفتگو با خانواده وي، براي آنان صبر عاجل و براي آن مرحوم سربلندي در پيشگاه خداوند مسئلت كرد.
پيكر پدر حاج احمد متوسليان امروز جمعه از مقابل منزل آن مرحوم در نارمك تشييع شد و قرار است پس از انتقال به قم در گلزار شهداي اين شهر به خاك سپرده شود.

حاج غلامحسين متوسليان روز چهارشنبه بر اثر عارضه قلبي در گذشت. اين پدر صبور و رنج كشيده در حالي بار سفر از جهان خاكي بست كه 26 سال از اسارت فرزند برومندش حاج احمد متوسليان در لبنان به دست مزدوران رژيم صهيونيستي مي گذشت.

حاج احمد متوسليان بنيانگذار و فرمانده وقت لشكر محمد رسول الله(ص) در 14 تيرماه سال 1361 شمسي (يك ماه پس از حضور تاريخي و موثرش در آزادسازي خرمشهر) هنگام عزيمت به پايتخت لبنان در جاده طرابلس به بيروت، توسط مزدوران «قوات اللبناني» (شاخه نظامي حزب فالانژيست «كتائب اللبنانيه») به همراه سه تن ديگر از همراهانش (تقي رستگار مقدم، سيد محسن موسوي و كاظم اخوان ) ربوده شد. اين در حالي بود كه خودرو حامل حاج احمد و همراهانش از مصونيت ديپلماتيك برخوردار بوده و توسط اسكورت پليس لبنان همراهي مي شد.

اين آدم ربايي كه توسط متحدان اصلي رژيم صهيونيستي در لبنان انجام مي گرفت با تحويل اين افراد به اين رژيم تداوم پيدا كرد و تا امروز تمامي رايزني ها و تدابير انجام شده براي آزادي اين عزيزان با ناكامي مواجه شده است. حاج احمد متوسليان و گروهي از همرزمانش پس از هجوم وحشيانه ارتش صهيونيستي به لبنان و محاصره پايتخت اين كشور ، در قالب هيات ديپلماتيك براي ياري رساندن به جنگزدگان لبناني عازم سوريه شد و زماني كه سوار بر «خودروي پلاك سياسي سفارت ايران» قصد رساندن خود به سفارت ايران در بيروت را داشت به اسارت در آمد.

«سمير جعجع» عامل اسارت حاج احمدمتوسليان و همراهانش در لبنان ، امروز در جبهه معارضين مقاومت اسلامي لبنان قرار دارد و از شناخته شده ترين دشمنان حزب الله و متحدان رژيم صهيونيستي به شمار مي رود. «سمير جعجع» در سال 1361 شمسي از فرماندهان مهم شبه نظاميان فالانژيست بود كه كاروان حامل اتباع جمهوري اسلامي ايران در پست ايست-بازرسي تحت امر او متوقف شد و اعضاي آن به اسارت در آمدند.اين شخص تا امروز از هرگونه همكاري براي روشن شدن سرنوشت اسراي ايراني امتناع كرده است. اين در حالي است كه همزمان با آزادي «نسيم نسر » يكي از سه اسير مهم لبناني در چند روز گذشته، اميد ها براي آزادي ساير اسراي در بند رژيم صهيونيستي و روشن شدن سرنوشت اسراي ايراني افزايش يافته است.

«تابناك» ضايعه در گذشت پدر اين سردار رشيد اسلام را به خانواده آن مرحوم تسليت گفته و ضمن آرزوي بازگشت حاج احمد متوسليان به خاك ميهن اسلامي ، براي پدر صبور و رنج كشيده او علو درجات را از بارگاه الهي مسئلت مي نمايد.
 جمعه 17 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن