تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عسگراولادي:حذف منيت رمز ماندگاري كلام امام خميني(ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عسگراولادي:حذف " منيت" رمز ماندگاري كلام امام خميني(ره) است
بندرعباس - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام خميني (ره) گفت: رمز ماندگاري كلام امام خميني حذف خواسته هاي شخصي و تكيه بر اراده جمعي در رويارويي با امور بود.

به گزارش خبرنگار مهر در جاسك، حبيب الله عسگراولادي ظهر امروز در جمع مردم بخش بشاگرد شهرستان جاسك افزود: امام خميني مدل بي نظير انقلاب اسلامي در دنياي معاصر را به وجود آورد و رمز ماندگاري كلام انقلاب و انديشه هاي مبتني بر آن بر اراده جمعي قرار داد و هرگز در هيچ برهه اي منافع شخصي و اميال خود را در اداره كشور به ميان نياورد و رمز اساسي فراگير شدن و جهاني شدن نام و كلام انقلاب ايران الهي بودن انديشه هاي متعالي وي بود.

وي گفت: امام مظهر ساده زيستي و متانت در مديريت جامعه بود و همواره در اداره جامعه و حركت حكومت اسلامي نقش بي نظير مردم و محرومان جامعه را فراموش نمي كرد و منش و كردار وي در مواجه با امور مسلمين همواره خيرخواهانه و منصفانه بود.

عسگراولادي به انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوي مجلس خبرگان پس از رحلت حضرت امام (ره) اشاره كرد و اظهار داشت: بسياري از دشمنان انقلاب گمان مي كردند كه با رحلت امام(ره) ريشه هاي انقلاب اسلامي ايران سست شده و ديگر كشور قادر به ايستادن در مسير خود نيست اما حضرت آيت الله خامنه اي با اراده اي استوار و هوشمندي بي نظير خود راه بلند اقتدار و عظمت ايران را پي گرفت و اميدهاي واهي دشمنان را نقش بر آب كرد.

نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام خميني(ره) عصر امروز مرحله دوم مجموعه بزرگ ساخت تيرچه و بلوك بشاگرد را نيز مورد بهره برداري قرار داد.

ساخت اين مجموعه با صرف اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان با مشاركت اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) ايجاد شده و براي نه نفر نيز ايجاد اشتغال كرده است.
 جمعه 17 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن