تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821138866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ركود در بخش مسكن انگليس همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ركود در بخش مسكن انگليس همچنان ادامه دارد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): لندن - ركود در بخش مسكن انگليس همچنان ادامه دارد و آخرين بررسي هاي آماري نشان مي دهد كه در ماه گذشته ميلادي (مه ) قيمت مسكن حدود چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است .


به گزارش موسسه اعتباري هاليفاكس كه روز پنجشنبه منتشر شد، قيمت مسكن همچنين حدود دو و نيم درصد در ماه مه نسبت به ماه قبل از آن كاهش يافته است .
هاليفاكس كه بزرگترين موسسه اعتباري انگليس است ، اعلام كرده است كه علت ركود در بخش مسكن ، افزايش هزينه هاي جاري زندگي و امتناع موسسات اعتباري از دادن وام به خريداران مسكن است .
ركود در بخش مسكن انگليس در حالي تشديد شده كه ساير بخش هاي اقتصادي اين كشور از جمله مواد غذايي و سوخت با فشار تورمي شديدي مواجه هستند.
بر اساس نتايج بررسي هاي هاليفاكس ، در ماه گذشته نرخ سوخت 9 درصد و نرخ مواد غذايي حداقل هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافته است .
هزينه هاي زندگي از جمله قيمت سوخت و مواد غذايي طي ماههاي اخير در انگليس بشدت افزايش يافته و موسسات اعتباري نيز به دليل مشكلات اقتصادي و از بيم عدم بازگشت سرمايه هاي خود، بسختي تسهيلات خود را در اختيار مردم عادي قرار مي دهند.
بانك مركزي انگليس قرار است تا پايان امروز نرخ جديد بهره را اعلام كند.
به عقيده كارشناسان احتمالا بانك مركزي نرخ بهره را در سطح پنج درصد فعلي حفظ خواهد كرد.
به دنبال بالاگرفتن مشكلات اقتصادي در انگليس ، روند بازپس گيري خانه هاي وامدار در اين كشور نيز در سه ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل حدود 17 درصد افزايش يافته است .
شوراي موسسات اعتباري انگليس پيش بيني كرده است كه در سال 2008 حداقل 45 هزار نفر از وام گيرندگان به دليل عدم توانايي در بازپرداخت اقساط خود منارل شان را از دست بدهند، در حالي كه اين رقم در سال 2007 حدود 27 هزار مورد بود.
اروپام **345
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن