تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه خورشيد قرن در مشهد بر پا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايشگاه " خورشيد قرن " در مشهد بر پا شد
مشهد- خبرگزاري مهر :همزمان با ايام رحلت معمار بزرگ انقلاب اسلامي ، امام خميني (ره) نمايشگاهي با عنوان " خورشيد قرن " در محل سازمان تبليغات اسلامي خراسان رضوي در مشهد گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، فرمانده پايگاه بسيج اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تبيين سيره حضرت امام خميني (ره) و آشنايي بيشتر اقشار جامعه و به خصوص جوانان با آن پير سفر كرده نمايشگاه " خورشيد قرن در اين اداره كل بر پا شده است.

محمد اربابي افزود: در اين نمايشگاه علاوه بر نمايش تصاوير امام راحل (ره) و توزيع پوسترهاي ارتحال بيش از 100 عنوان كتاب تاليف شده توسط امام خميني (ره) يا كتابهايي كه در خصوص ايشان نوشته شده در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

وي ادامه داد: در حاشيه نمايشگاه سايت تبيان و پرتال اداره كل تبليغات اسلامي استان نيز فعال است و نرم افزارهاي مختلف از جمله روح الله را به بازديد كنندگان ارائه مي نمايد.

اين نمايشگاه تا پايان خرداد ماه جاري در محل اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي واقع در خيابان مدرس مشهد براي بازديد عموم داير است.

همچنين نمايشگاه عكس " ياد يار" به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد ماه در تايباد بر پا شد.

تايباد حمزه آزاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سورچي تايباد در اين زمينه افزود: اين نمايشگاه به همت كانون هنرمندان انجمن عكاسان، اداره فرهنگ و ارشاد سورچي داير شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سورچي تايباد گفت: در اين نمايشگاه 25 قطعه عكس از امام راحل، قيام 15 خرداد و عكس هايي از سفر راهيان نور به مناطق جنگي در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: عرضه محصولات فرهنگي به صورت سي دي و پوستر از برنامه هاي جنبي نمايشگاه است.

آزاد افزود: اين نمايشگاه از تاريخ 14 خرداد ماه لغايت 20 خرداد ماه در محل نگارخانه استاد سورچي براي بازديد عموم داير است.

همچنين همزمان با ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) نمايشگاهي با عنوام " مدينه تا مدينه " در شهرستان گناباد داير شد.

در اين نمايشگاه كه در محل مسجد امام جواد(ع) اين شهرستان برپا شده است غرفه و ماكت هايي از قبرستان بقيع ، كربلا، دفاع مقدس و محصولات فرهنگي و قرآني به نمايش در آمده است.

اين نمايشگاه با همكاري مسجد امام جواد(ع) و هيئت محبان الجواد و پايگاه مقاومت جواد الائمه (ع) برپاشده است، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 براي بازديد عموم برپاست.

اين نمايشگاه تا 20 خرداد ماه جاري در محل مسجد امام جواد (ع) شهرستان گناباد واقع در خيابان دانشگاه براي بازديد عموم داير است.
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن